Hra Wo Long: Fallen Dynasty bude mít pouze jednu obtížnost

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (12)
Marty : to je mysleno ze na zacatku bude na vyber jen jedna obtiznost,po dohrani si myslim ze nejaky dalsi NG+ budou jak je to u team ninja zvykem
Teším sa
@Acemax67: Nevím jestli šikovnější AI, ale Kingdom Come: Deliverance má hard obtížnost velice dobře zpracovanou. Žádná GPS, perky srandovní i zvyšujíci obtížnost (gramlavé ruky při páčení) , náměsíčnost. Na hard jsem si hru neskutečně užil
@AntonioMargarete: Já mám v Souls hrách nahráno stovky hodin, takže jestli to bylo mířeno na mě, tak ses s tím casual u mě spletl 😉
to je dobre za to jsem rad,demo asi po hodine tapani jak to vsechno vlastne funguje a hlavne jak funguje spirit metr a dalsi velice podstatny veci na ktery tutorial moc neupozornuje jsem konecne pochopil co se ode me ceka a pak uz to byla vcelku pohodicka demo dojeto cca 20x,dobra hra uz aby to bylo
Demo jsem hrál jen chvíli a zjišťuji, že na tyhle hry už přestávám mít nervy. Když přijdu utahanej z práce, tak si chci u hraní odpočinout a odreagovat se a né se u nich nervovat. Koupím to jedině když budu mít třeba neschopenku nebo delší volno aby na to byl klid.
Hlavne dejte do prdele to hrozny hekani pri kazdem utoku. Neda se to poslouchat. To me asi sralo na tom demu nejvic.
Správnej oldskool 😋 bohužel už nic pro mě..nemám na to nervy 😃
Vzdycky Normal. Easy/Hard jsou jen derivaty, kde se meni cisla poskozeni ktere hrac dava a hp, ktere nepritel ma. Z hlavy si nepamatuji na hru, kde by vyssi obtiznost znamenala "sikovnejsi" AI atd. Tusim snad neco takoveho mel Zaklinac 3. Jinak jedna obtiznost ve hrach mi prijde super a mam takovy hry rad.
@the edge : myslím, že "normálních" RPG je až až. Souls jsou příjemná změna a hlavně vítaná výzva oproti trendu, kdy tě hry vodí za ručičku a vše ti servírují bez nějaké velké snahy. Navíc je na každém, zda se do toho pustí nebo ne.
tento přístup chválím a jsem pro, aby hra měla jednu obtížnost.. přesně dělanou pro daný typ hry.
Jinak, osobně ve hrách volím tu těžší možnost (Hard, Very/Ultra Hard) ale je mi jasné, že hodně hráčů dává přednost nižší obtížnosti jako je "Normal" až "Easy".. na což mi kolikrát obtížnost "Easy" připadá až zbytečně moc jednoduchá a tím dle mého může kazit zážitek a celkový dojem ze hry.. ale 100 lidí = 100 chutí a to beru + ne každý je schopen zvládat hrát hry v těžších obtížnostech a jsou proto nucení hrát v té nejnižší.
kdy uz skonci tahle soul moda?chci zase normalni rpgcka