Hra The First Berserker: Khazan dostane příští týden nový update s dvěma Boss Rush režimy

Tvoje reakce na článek
Galerie





















novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (15)
@frankiiee88: Já už stejně radši smazal savy, aby mě to nepokoušelo. Stejně bych u toho jenom nadával, už na to nemám. Bossové jsou stejnak to poslední, kvůli čemu tenhle žánr hraju, ikdyž je to určitě divný.
@Abysswalker: ta tretia fáza by som povedal že je možno najjednoduchšia je to taká rýchla fáza “2” akurát s tým že máš kopu príležitosti na counter, v druhej fáze som skapal snáď 50x …. Tretiu som zvládol na tretí pokus a keby som tam prvý raz nešiel totálne bez liečenia verím že by som to dal first try .
Super,ale já se těšil na další ng+ který už není. Max level jsem,ale ng+3 by to chtělo i 4 i 5😂😂
@Abysswalker: Přešne to mi tam vadilo, nevím proč to tam vývojáři dávali.. Užíval jsem si Bloodborne a další soulsovky, dark fantasy můžu :), ale tady jako by se chtěli odlišit, nebo dát větší důraz a soustředění na combat ? Nebo kvůli hw požadavkům, netuším.
@frankiiee88: Já si taky hry užívám a trvá mi to, hlavně exploraci a chci najít všechno :). Proto mě přestal bavit u her multiplayer, jelikož se každý žene dopředu jak ..
@frankiiee88: Temné a nehostinné prostředí já rád, ale problém je malá variabilita. Samý rozpadlý chrám, hořící vesnice, jeskyně nebo různé hrady, ale právě ve všech byla ta divná mlha nebo kouř a právě kvůli tomu to pak všechno splývalo.
@StouperCZ: no mne sa prostredie Khazana práve páčilo, take temné nehostinne. Ale sto ľudí sto chuti a hra ma bavila tak že po dlhej dobe som sa rozhodol že niečo splatinujem. Trvalo mi to síce skoro 100 hodín ale mne každá hra trvá dva krát dlhšie ako ostatným lebo cez lokacie chodím pomaly aby som niečo neprehliadol a boss fighty super aj ked ten finálny boss už bol na moju psychiku slušný záber .
@Abysswalker: Díky za tip na Mandragoru.. To prostředí je úžasný :).. Khazana jsem si chtěl pořídit, ale koukl jsem na nějaký gameplay a to prostředí je jak z nějaké fabriky bez duše ..
@Kainé: Hele, nemyslím že by mě to moc bavilo. Jrpg jako žánr není úplně pro mně a dohrál jsem jen FF7 remake a vzhledem k mému backlogu se asi nejspíš nedokopu ani k Reunion a remaku part 2. A není to ani tak tím, že má většina jrpgs tahový systém, ale spíš stylizací v kombinaci se zasazením.
Co za jrpg bych si třeba zahrál hned, je kdyby to mělo jakousi "grounded" stylizaci alá Berserk 97 či Ninja Scroll z roku 93 a stejnou krvavost a brutalitu. Nechci znít jako nějaký masochista, ale mě hrozně vytrhává z imerze, když do nepřátel střílím nebo sekám mečem a neteče krev a namísto toho je všude jen hromada particlů. Proto mě tak hrozně nebavilo FF16.
Klidně ať to je na tahy jako Dragon Quest 11, tam mě to docela i bavilo, ale zbytek hry je hrozně dětský, není to úplně můj šálek no...
edit: tomu Ninja Scrollu je možná nejblíž Sekiro, nejen stylizací a v některých částech i paletou barev, ale i zasazením.
@Abysswalker: ten hype tady imho neodpovídá, ale je to dost dobré, to zase ne že ne. Je tam spousty věci na vytknutí, což recenzenti naprosto odignorovali, ale jak jsem psal, dají se tam vytvořit pěkné buildy, takže nemusíš být zase nějak moc šikovný, což mi v poslední době docela vyhovuje.
Myslím si, že by tě bavilo, je to takový mix Lies of P/Order s JRPG combatem a premisou ala Painting Woman z DLC Dark Souls 3, když to zjednoduším hodně. Za mě je to hodně rozpolcený, prvních 20 hodin jsem hrál kvůli story, pak mě story přestalo zajímat a začal mě bavit combat.
Doom jde úplně mimo mě, až udělají pokračovaní trojky, tak budu mít zájem.
@Kainé: Upřímně mě ta hra vůbec neláká a už se nějakou dobu řídím tím, jestli se mi hra líbí, nebo ne a ne podle toho, že má 90 na MC nebo OC. Jasně, když se na něco hodně těším a pak vyjdou recky a hra je tak vysoko hodnocená, tak to hype jen zvětší, ale kvůli samotné známce, nebo když recenzent řekne, že tohle je hra, kterou by si měl zahrát každý, tak prostě ne. Balatro má asi 92 a je to hra, kterou v životě nezapnu. Nic proti ní, ale prostě je to tak.
Nebo když ukázali Dooma Dark Ages, tak z prvních záběrů to vypadalo parádně temně, tak jsem se začal těšit, jenže pár měsíců zpátky vyšly previews se záběry z hraní a najednou to vypadalo pomalu jak Returnal: samé barvičkové projektily a UI takové moderní, ošklivé. Rovnou jsem zrušil předobjednávku. Zase, nic proti Retunalu, ale já mám radši, když je střelba víc jako v RE4, pěkně brutální a krvavá bez šílených barviček.
@Morlog144: Zhruba 35 hodin. Celkem mám nahráno přes 50 na dvou postavách a na té druhé jsem byl cca v půlce.
Jinak pokud se rozmýšlíš mezi Khazanem a Mandragorou, tak za sebe říkám rozhodně Mandragoru. Khazan má sice super souboják, ale explorace v těch fádních lokacích v té divné mlze byla otravná, kdežto Mandragora má nádhernou stylizaci a příjemnou atmosféru a krásné prostředí, ve kterém se hráč pohybuje, to dělá fakt hodně.
@Abysswalker: v tom se mi líbí Claire Obscure, tam není problém dávat milionové damage a smáznout bosse na na pár tahů, včera dokonce vyšel patch na nerf. Nerfovaní tahovky jsem ještě nezažil. .:D
Hry vychází prostě skvěle vybalancované. 😁
@Abysswalker: Ahoj, jen se zeptám kolik ti zabrala herního času Mandragora ? Chtěl jsem si zahrát buď Khazana nebo Mandragoru, ale spíš mě láká víc Mandragora.
Je to dobrá hra, až na pár záseků mě to dost slušně bavilo, ale jednou dialogovou volbou jsem si udělal finálního bosse tří-fázového namísto dvou a prostě jsem to už nedával, tak jsem snížil obtížnost a zjistil, že mi to stejně nepomohlo. Hru jsem smazal a už se k ní nejspíš nevrátím.
Jasně, je to určitě skill issue, ale když i youtuber Mortismal gaming na něm strávil 6 hodin, tak to už je i na mě moc. Mám rád výzvu, ale abych strávil na jednom bossovi třeba i 10 hodin, na to už fakt kašlu, to už není nic pro mně. Tenhle žánr mám rád primárně kvůli exploringu, customizaci, imerzi i určité výzvě, ale stovky pokusů během 10 hodin, to už není zábava...
edit: daleko víc jsem si teď užil Mandragoru, sice pro někoho může být až moc easy, ale pro mně to bylo akorát, navíc má fakt krásnou stylizaci a prostředí, což se o prostředí v Khazanovi říct fakt nedá...