Hra Stellar Blade by mohla dostat po vydání Photo režim i New Game+, když bude zájem, tak i pokračování

Hyung-Tae Kim byl každopádně v rozhovoru dotázán také na to, jestli bude během hry odhalen věk hlavní hrdinky, případně dalších postav. Kim na tuto otázku řekl, že odpověď by mohlo dát případné pokračování. Takže pokud věk hlavní hrdinky chtějí hráči vědět, měli by si koupit první Stellar Blade, aby mohlo být pokračování připraveno. Kim samozřejmě tady trochu vtipkoval, ale dle odpovědi je i patrné, že by chtěli vývojáři druhý díl připravit, případně rozšiřovat samotné univerzum.
Už v dojmech z hraní jsme vás informovali, že hra Stellar Blade obsahuje tři režimy zobrazení. Na internet se dostávají první testy s poznatky.
- Performance režim běží v rozlišení 1440p při stabilních 60fps
- Balanced režim běží v rozlišení 1440p s 4K výstupem pomocí TAAU. Framerate je většinou stabilní (60 fps), ale ve vypjatých chvílích klesá a většinou se pohybuje mezi 50-60 snímky.
- Režim zaměřený na zobrazení nabízí 4K rozlišení při 30 fps.
- Co se týče grafického nastavení, to je na všechny tři režimy prakticky totožné. Ať už jde o rozlišení stínů, vzdálenost vykreslování nebo různé efekty.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (47)
A když ten zájem bude velmi ale velmi obrovský uděláme hráčům remake na pročko v úplně novodobé ultra mega 8k kvalitě.
Ten Boss v Boss challenge mi dával dost na prdel 😁 ale po 9 hodinách stráveném v demu už ho dávám i v Skin Suitu😃 no po pravdě ani to v jiném nehraji. :) Za mě mega spokojenost
Evina (postava+hra) působivá! Navnadila kúpit. Snad se to povede🍺
@Lagzz: Klid a nadhled. A se Standou hura do toho link 👍
Prázdné? To musí mít každá hra sondu do mozkovny dané hrdinky nebo hrdiny, musí se výrazně emotivně projevovat? Mám pocit, že ty hloubky postav jsou stejně někdy dost pitomé a bylo by lepší kdyby se zde trochu ubralo. Stellar Blade mi připadá v pohodě, není to Hollywood ale proč by také měl být. Hra jde proti současným trendům západu, a proto za to bude kritizovaná a terčem posměšků. Klasika, pamatuji na Tomb Raider Underwold a reakci vývojářů z Crystal Dynamics na plavky, které nosila Lara v úvodní části hry. Tolik si z hrdinky média a další utahovali (že je Laře když leze po zdi vidět až do krku, že má rozepnutý zip plavek aby ukázala poprsí jinak by hráče nebavila), až to vedlo k tomu, že v Crystalu vytvořili reboot a z Lary udělali přeživší v drsném prostředí a zapřísáhli se, že Lara bikiny ani jiné "směšné" oblečení už nikdy neobleče. A že litují toho, že dali Laře v DLC bikini.
@Lagzz: teď jsem si to četl a ty překroucený anglický slovíčka docela bijí do očí, takže chápu na co kolega výše narážel, jen to posunul trochu do absurdna 😁
@Lagzz: rekace na kolegu nade mnou v 6:37. Chtel jsem si jen taky zkusit trochu Esperanta. Nebudte na me zli. Kazdy by mel dostat sanci zkusit si verejne jake to je 🙋
@ΛNĐ3RLΛ: HelloČau,
Well, kdyz je atak parrirovan a someoneněkdo ist grabnut je to gut nut. Musis ausgerechnet zkusit šúšn a ček lengvič šajning bro.
Asi ta hra není můj šálek čaje. Vypadá to dobře (ano i hlavní hrdinka a její kámoška co tak rychle odejde ze scény), ovládá se to dobře, příběh měl zaujal, ale prostě nevím / něco mi tam chybí. Dám ještě jednou demo a uvidím. Day one asi ne.
@Speedyredy: Saga, Miles, Aloy, Abby. Něco takového...
@ΛNĐ3RLΛ: ted jsem to chtel napsat, asiatky vypadaji mlade i ve vyssim veku no😀
@mnaca: Asijské ženy stárnou holt trochu jinak - link 😁
Hry jsou velmi populární a tak se prostřednictvím nich tlačí do lidí aktualní západní propaganda, mravy a další. Nelze se divit, že pokud někdo jde proti proudu, bude kritizován. Však ta západní cesta směřuje pěkně do zádele. Muži nesmí být příliš mužní, ženy pro změnu příliš ženské. Co vlastně ten hrdina, který je ztělesněním fantazie vývojářů má být? Nudnou nezajímavou figurkou? Ne děkuji a díky za tuhle východní produkci. Doufám, že si vývojáři pojedou svoje a těmhle volům ukážou zdvihnutý prostředníček.
A už jsme zase u toho. IGN jede bomby - link 😄
Nevím proč se podobné hry nepoučí s ovládáním ze souls her. Už jsem si zvykl na útok s R1 (RB), kdy můžeš útočit a rozhlížet se zároveň.
Me to teda moc nenadchlo, vizualne parada, ale zbytek mi moc nesedl…
@Lagzz: Nepřátelé mají útoky, které nelze parryovat a musíš je dodgenout. Vždy před samotným útokem na to hra upozorní barevnou aurou. Pak tam jsou také graby, kdy se tě větší enemák snaží chytit do pařátů a ty můžeš buď opět dodgenout nebo použít speciální teleport (Blink), kterým se dostaneš protivníkovi za záda a stunlockneš ho na chvilku.
Pochybnosti rozprášeny už v polovině dema. Souboják mě baví, vizuálně zcela funkční a esteticky příjemné. Krásně vyladěné ovládání a na 30fps je hra vyladěná naprosto parádně. Měl jsem pocit příjemné plynulosti.
Jinak funguje mi stará osvědčená metoda změny ve vnímání snímkování v závislosti na pozorovací vzdálenosti - čím blíže obrazu, tím výrazněji jsou čitelné mezery mezi snímky. Čím dál, tím méně má člověk pocit "blikání". Přišel jsem na to postupně a protože je každý ve svém vnímání unikátně nastavený, ne každý tohoto efektu využije. Pak mám ještě novou metodu - asi tak 10 minut hraní MGS1 na Switchi a posléze skočit do moderní hry ve 30 je graficky i z hlediska snímkování velice příjemné vystřízlivění. Asi jako funguje "negativně" prudký přechod z 60 na 30, tak obráceně funguje přechod z nějakých 15-25, psx roztřepené grafiky na stabilních 30 velice pozitivně. 👌 Zkrátka krátké cvičení s mozkem může zážitek z téhož diametrálně změnit.
@LuboDante: samozřejmě, že soudím z dema, to je snad logické. Jinak gameplay videa jsem viděl, ovšem pokud nejsi Stillalive, tak těžko můžeš posoudit, jaký ta hra bude mít dohled v samotném gameplayi 😁.
JInak hra stojí 1899Kč na storu, takže je naprosto fér ji srovnávat s AAA hrami, když za ni chtějí stejně či více jako za jiné AAA hry, nemyslíš?
Hra vypadá skvěle a bavil jsem se celou dobu. Combat zazářil nejvíce úplně na konci dema.
Vypadá to dobře a ještě líp se to hraje takže ať už 26 dubna
Snad stihnu dohrát banishera než toto vyjde, určitě podpořím.
Odehrál jsem kousek a fantazie. Nechám si na volno na pondělí. Poslední dobou se mi začínají víc a víc líbit východně stylizované a pojaté hry. Tohle bude paráda!
@MicVal1981: Jsi moc náročný.
@A2: Tady asi někdo neviděl jiné gameplay videa že soudí jen lokaci z dema. Bude i denní doba kde půjde vidět daleko 😀 A buďte od té dobroty a nesrovnavejte tuhle hru z AAA tituly. Bylo jasné řečeno se se nejedná o 3 ačkovou hru. Takže ani o nějakou grafickou revoluci. Já se na hru těšil od prvního oznámení v 2019 a z dema jsem nadšený líbí se mi kreativita studia, a zkouška udělat konzolovou hru a myslím že se jím to povedlo na jedničku když před tím dělali jen mobilní hry.
Jedine co je dobre ty prsa a zadky 😆
Jinak je to nudne jak Phildovo tlachani o budoucnosti herniho byznysu a kolik kilometru
hraci najezdili v zavodni hre
Demo odehráno. Grafika ok, hudba krásná.
Souboják kopírka Sekira, což mi nevadí a snad jsem i rád. Dodge okna jsem moc nedával.
Filmečky nic moc, ten střih je takový prkenný. Bohužel mě to nedokázalo moc vtáhnou do hry.
Čekal bych to celkově rychlejší. Chvilkami mě ta pomalost ubíjela. Stejně tak otevírání beden a pak běhání kolem nich a sbírání co spadlo. Archaismů se člověk asi u nezkušeného studia nezbaví.
Menší klip ze studia SHIFT UP - link :)
@RedSeaDiver70: Chtělo by to líp číst a chápat psaný text.
Už to zas začíná tvl prý grafika jak na PS3! Děcka se zbudili po odpoledním spánku! 🤦🤦
@RedTummyBirdie: tak next-gen na PS5 začal a skončil s Demon Souls 😁. O next-gen grafice nelze u téhle hry mluvit, ale špatně to celkově nevypadá, textury jsou low, vše je takové zahalené, takže nevidíš nějak daleko, film grain je tam asi aby maskoval malý dohled, dost to ale vynahrazuje art style. Pochválil bych i přechod mezi gameplayem a cutscény.
Jinak proč nehrajeme za kamarádku z intra, připadá mi daleko atraktivnější...