Konzolista.cz

Hra Ghost of Tsushima dle vývojářů vydláždila cestu pro Like a Dragon: Ishin

novinkapátek 16. září 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hra Ghost of Tsushima dle vývojářů vydláždila cestu pro Like a Dragon: Ishin
Tento týden SEGA oznámila hru Like a Dragon: Ishin, což je remake hry Yakuza: Ishin, která vyšla doposud pouze v Japonsku. Dlouho to vypadalo, že se do Evropy a Severní Ameriky nikdy nedostane, a sami vývojáři si nebyli moc jistí, jestli by na těchto trzích uspěla. Pak ovšem přišla hra Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch Productions a PlayStation Studios, která zaznamenala obrovský celosvětový úspěch. Sám šéf RGG Studio Toshihiro Nagoshi byl hrou naprosto pohlcen a zamiloval si ji.

Producent RGG Studio Masayoshi Yokoyama nyní poskytl rozhovor magazínu Fanbyte, kde zmínil, že úspěch Ghost of Tsushima byl jedním z důležitých faktorů, proč nyní hra Like a Dragon: Ishin vzniká a vyjde celosvětově. „Viděli jsme, jak se dařilo Ghost of Tsushima, kde bylo japonské prostředí vytvořené Američany, takže nám to dodalo sebevědomí, že by Ishin mohl dobře fungovat i v Severní Americe a Evropě,“ říká Yokoyama. Dodal, že dalším faktorem, proč může vůbec hra Like a Dragon: Ishin vzniknout, je skutečnost, že je série Yakuza na Západě stále oblíbenější a hodně jí v tomto pomohl zatím poslední díl Yakuza: Like a Dragon. 

YouTube video: YouTube video player

Hra Like A Dragon: Ishin vyjde začátkem příštího roku pro konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One a Xbox Series X/S

Zdroj: pushsquare
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Paprik
Paprik #PS5&XSX

Konečněěěěěěěěě

Lucius
Lucius #Pan Masu
👍1

Od vydání to u mě žádná hra ještě nepřekonala. GoT je one of a kind gem. <3

DEMON
DEMON #Phantom Dust
👍3

škoda toho unreal enginu… když člověk srovná to freeroam chození/běhání po městě s 3 roky starým Judgment, tak je mu skoro do pláče při těch nových ukázkách. Animace jsou tu pořád jak z doby PS3, interiéry musejí mít svůj vlastní loading… nevypadá to vůbec plynule, spíš jak trochu seklý v minulosti… mrzí mě, že nepoužili ten svůj dragon engine, to by byl remake jedna báseň…

ale stejně se na to těšim jak svině, day one bez váhání😁

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation
👍1

Nejen pro ni.