Hra Ghost of Tsushima dle vývojářů vydláždila cestu pro Like a Dragon: Ishin

Producent RGG Studio Masayoshi Yokoyama nyní poskytl rozhovor magazínu Fanbyte, kde zmínil, že úspěch Ghost of Tsushima byl jedním z důležitých faktorů, proč nyní hra Like a Dragon: Ishin vzniká a vyjde celosvětově. „Viděli jsme, jak se dařilo Ghost of Tsushima, kde bylo japonské prostředí vytvořené Američany, takže nám to dodalo sebevědomí, že by Ishin mohl dobře fungovat i v Severní Americe a Evropě,“ říká Yokoyama. Dodal, že dalším faktorem, proč může vůbec hra Like a Dragon: Ishin vzniknout, je skutečnost, že je série Yakuza na Západě stále oblíbenější a hodně jí v tomto pomohl zatím poslední díl Yakuza: Like a Dragon.
Hra Like A Dragon: Ishin vyjde začátkem příštího roku pro konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One a Xbox Series X/S







Komentáře (4)
Konečněěěěěěěěě
Od vydání to u mě žádná hra ještě nepřekonala. GoT je one of a kind gem. <3
škoda toho unreal enginu… když člověk srovná to freeroam chození/běhání po městě s 3 roky starým Judgment, tak je mu skoro do pláče při těch nových ukázkách. Animace jsou tu pořád jak z doby PS3, interiéry musejí mít svůj vlastní loading… nevypadá to vůbec plynule, spíš jak trochu seklý v minulosti… mrzí mě, že nepoužili ten svůj dragon engine, to by byl remake jedna báseň…
ale stejně se na to těšim jak svině, day one bez váhání😁
Nejen pro ni.