
Hideaki Itsuno se omluvil fanouškům za dlouhé čekání na Dragon's Dogma 2

Hideaki Itsuno se ještě vyjádřil k společníkům Pawn, které budou hlavního hrdinu doprovázet a pomáhat mu na jeho cestě. Od počátku měli za cíl, aby tito společníci byli rozmanití, reagovali odlišně na jednotlivé situace a působili jako živý spoluhráč v kooperaci. Hideaki Itsuno si myslí, že se jim to nakonec povedlo. „Pracovali jsme nejen na zvýšení počtu různých hlasových replik pro společníky, ale také na rozmanitosti různých situací, na které budou reagovat, abyste skutečně měli pocit, že je to váš jedinečný Arisen, kdo vychoval toho konkrétního společníka, a že je to opravdový přítel, který je na vaší dobrodružné cestě po vašem boku a dává vám rady a povzbuzení. Myslím, že díky technologickému pokroku za posledních deset let se nám to podařilo.“


Související články

Nový update pro Dragon's Dogma 2 přidal režimy zobrazení

Hra Dragon's Dogma 2 dostala nový velký update, přidává Casual režim

Hideaki Itsuno opouští po 30 letech Capcom

Do poloviny července je možné si vyzkoušet akční RPG hru Dragon’s Dogma 2

Capcom prodal 2,62 milionu kopií hry Dragon's Dogma II

Capcom prodal přes 2,5 milionu kopií hry Dragon’s Dogma 2

Test frameratu u PS5 verze hry Dragon's Dogma 2 po posledním updatu

Capcom se začal ptát hráčů, jestli by měli zájem o rozšíření pro hru Dragon’s Dogma 2

Capcom brzy přidá do Dragon's Dogma 2 možnost uzamknout framerate nebo vypnout Motion Blur

Vyšla hra Dragon's Dogma 2, podívejte se na launch trailer

Komentáře