Hermen Hulst: Udělalo na nás velký dojem, co studio Haven za poslední rok vytvořilo

Sony je známa pro své velké příběhové hry pro jednoho hráče, které mají milionové prodeje i získávají vysoká hodnocení a nejrůznější ocenění. V poslední době ale Sony hodně investuje i do live service her, důkazem toho je i nákup studia Bungie, které stojí za Destiny. I nová hra studia Haven bude takovou hrou, ale Hermen Hulst říká, že se hráči nemusejí bát, že by o své příběhové hry přišli. „Samozřejmě budeme pokračovat ve vývoji velkých her pro jednoho hráče se silným příběhem jako Ghost of Tsushima, The Last of Us a Horizon Forbidden West. Správně jste si ale všimli, že jsme hodně investovali i do live service her. Umožňuje nám to budovat větší světy a vytvářet smysluplné sociální vazby mezi hráči. Máme jich v současnosti dost ve vývoji nebo ve fázi konceptu. I proto je pro nás tak vzrušující přivítat v rodině skupinu lidí, která má s těmito hrami velké zkušenosti,“ říká Hulst.

Kanada je místo, kde má řada herních společností svá studia, která vytváření následně jedny z nejoblíbenějších AAA her. Svoje studia tu má třeba Microsoft, Activision Blizzard, Ubisoft, EA, Nintendo, Square Enix a další, ale Sony doposud mezi nimi nebyla. Se studiem Haven se to ovšem mění.
Jade Raymond v rozhovoru dodala, že Sony dostála své pověsti poskytovat vývojářům prostor pro tvorbu her, které chtějí vytvořit. „Samozřejmě jsme nadšeni i z PS5. Možnost vytvořit exkluzivní hru pro PS5… Víte, máme v týmu hodně fanoušků PlayStationu a možnost se zařadit mezi first-party studia bylo velkým lákadlem. Není náhoda, že má Sony tolik kvalitních her s hodnocením kolem 90. Je to proto, že dělají věci trochu jinak, a to je něco, co jsme za poslední rok mohli sami zažít," říká Jade Raymond.
Haven Studios je už osmým studiem, které Sony v posledních měsících koupila. Mohlo by se tak zdát, že Sony pomalu bude s nákupy končit, ale Hermen Hulst oznámil, že tomu tak není. „Stále hledáme nové zkušenosti. Hledáme ty nejlepší talenty v oboru, a nejlépe ty, kteří sdílejí naše hodnoty týkající se tvorby her. Nemáme žádné cíle pro růst, které bych mohl nyní sdělit, ale mohu potvrdit, že stále hledáme nejlepší talenty v oboru a pracujeme na těch nejzajímavějších hrách,“ dodal Hulst.













Komentáře (23)
@Beast of Yharnam: Přesně kdyby udělali něco jako overwatch, to by bylo super.
Tak to mohlo Sony zahlásit hned když je koupili. Zbytečnej článek jak se Sony rozplývá nad nějakým MP vyžíračem dětských kasiček.🤣
@Effa: Di do prdele Effo.Ty jsi tak negativní a zapšklý člověk, až je mi tě vlastně líto... Ale třeba se z toho někdy dostaneš🤔
Jsem to psal,ze museli na SONY udelat velkdy dojem kdyz se rozhodli je koupit .Za druhe kdyby ne oni,mohli by je koupit uplne nekdo jiny a ted plati nejvic heslo...EXKLUZIVNi vic,nez kdy predtim 🙂Welcome home SONY 😆 a zde... taky
Nemám absolutně páru co tohle studio vytvořilo
Tak jestli tvorbu ostřížím přimhouřeným zrakem sleduje ten japonskej šohaj (Šuhej) a exekutivní rozhodnutí v oblasti akvizic dělá pořád Tokyo, tak je to v klidu. Pokud Jimbo z baru, tak snad měl šťastnou ruku
Sony se hlavně potřebuje rozrůst v oblasti závodních her. Nějaké studio jako bylo Evolution by tomu hodně pomohlo.
@Jakub Andreas: Ty by ses mel rozhodnout, jak to tedy s temi PR zvasty je. Phil podle tebe jede samy "phail kecy", ale z tebe mam pocit, ze Sony sezeres uplne cokoliv a plakaty Jade uz mas urcite po vsech zdech v pokojicku.
Niesom fanusik live service hier.Xamna otrasny nakup
No já nevím, kdo tady nejvíc žere Phail PR žvásty
Chtěl jsem kouknout jaké hry to studio vytvořilo, ale nějak ty jejich webovky nedávám... :-D
link
@sh11m11: hmmmm tak to je inteligentni prispevek. A ty si tu svou velkou kladu pohonil nad tou starou neschopnou vyzobanou brecou?
A co tady to “studio” vytvořilo = velký hovno, já té babě zkrátka něřím
@mnaca: Na druhou stranu, ne nadarmo se říká, že každý vývojář je tak dobrý, jak dobrá je jeho poslední hra. Raymond poslední 3 hry zrušily a ta, která vyšla a podílela se na ní jako producentka, má 64 na Metacritic...
Nejspíš nějaký ten talent má, ale popravdě i ten executive producer (výkonný producent) je jen člověk, co schvaluje další kroky studia. V podstatě ten člověk jen sedí v kanclu a podepisuje kusy papíru a na samotném vývoji se nijak nepodílí...
@426kahemi: komentář někoho, kdo má mindrák z malého čuráka.
@426kahemi: a právě podobné výkřiky jako je ten tvůj dávají oněm feministkám ornou půdu pro růst.
Nejsem z těch live service ptákovin nadšenej. Pokud to půjde hrát i offline tak to skousnu, ale tenhle typ her to uplně neumožňuje
Prosím ať je to battle royale, nejmíň používaný žánr
Nežerte zase ty PR kecy, a to hlavně téhle drdky co už přeblafla snad všechny ve videoherním průmyslu Hlavní důvod koupě studia je ženská v roli šéfky. SONY se bude moct v rámci své nové politiky kasat jak má krásnou a rozmanitou diverzitu. Doporučuje 9 z 10 feministek
Príbehovky sú vždy vrcholom herného priemyslu zo strany Sony, je dobré že v tom pokračujú. K tomu aj nejaká MP bokovka môže zaujať 👍.
Tak Kojimu nekupili, quantum dreams tiez nie . Tak ak to nebude spicka v live service hrach tak potom neviem. Len aby sme sa dockali este na tuto generaciu. Sa to nezda ale vsetci starneme.
To bude pecka
Tak snad někdy z toho pokroku něco uvidíme.Jako nějakou dobrou MP hru Sony potřebuje.Jen doufám že to nebude MP hra pro puberťáky.