Guerilla Games: Vývoj na PS4 není o tolik dražší

novinka  6
Martin Šmíd, 21. 2. 2013 12:00
S příchodem nových konzolí se každý obává, že bude vývoj her dražší, a to až několikanásobně. Jak ovšem nyní řekl Hermen Hulst ze studia Guerilla Games, které připravuje pro launch konzole Playstation 4 akční hit Killzone: Shadow Fall, o moc se cena vývoje nezvedla. Sice přiznal, že hry jsou přirozeně dražší, ale ne o tolik, jak si mnozí mysleli, nebo v posledních dnech předhazovala média. Pro srovnání uvedl, že na Killzone a Killzone 2 pracoval tým o velikosti zhruba 125 vývojářů, zatímco na Killzone: Shadow Fall se toto číslo zvedlo jen na 150. Navíc dodal, že klíčem jsou rozhodně vývojové nástroje, které drží náklady dole. Vývojářům jistě usnadní život i práci lehké programování díky x86 architektuře, kterou moc dobře znají.
Zdroj: vg247

Killzone: Shadow Fall

ps4
SCEE, Guerrilla Games
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře