God of War se mohl odehrávat v Egyptě, vývojáři ale nechtěli jí proti Assassin’s Creed Origins

novinka  16
Martin Šmíd, 18. 1. 2018 16:54
Magazín Game Informer i nadále informuje o zajímavostech z vývoje akční hry God of War. V posledním rozhovoru se režisér hry Cory Barlog rozpovídal o tom, proč si vybrali nakonec severskou mytologii. V rozhovoru říká, že na začátku vývoje měli dvě možnosti, kam se příběhem vydat. Měli dobré nápady na dobrodružství Kratose v Egyptě, pro které byla prakticky polovina týmu. Nakonec se ale pro severskou mytologii rozhodli i z důvodu, že Ubisoft začal pracovat na hře s pracovním názvem Assassin’s Creed: Osiris, o níž pochopitelně dobře věděli, takže nechtěli, aby vyšly dvě hry v rozmezí několika měsíců, které si budou konkurovat prostředím a zasazením. Zatím se tedy Kratos do Egypta nepodívá, ale to se pochopitelně může v budoucnu změnit, jak jsme nedávno psali v novince - https://konzolista.tiscali.cz/articles/onearticle?link=dalsi-god-of-war-by-se-mohl-odehravat-v-egypte-7o7z .

Zdroj: playstationlifestyle

God of War (PS4)

ps4
SCEE, Sony Santa Monica Studios
Datum vydání hry:
20. 4. 2018
KARTA HRY
10/10

Komentáře