God of War jasně ovládlo udílení cen DICE

- Nejlepší hra roku: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší režie: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší game design: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší hra pro handheldy/telefony: Florence (Annapurna Interactive/Mountains)
- Nejlepší indie hra: Celeste (Matt Makes Games)
- Nejlepší VR hra: Beat Saber (Beat Games)
- Immersive Reality Technical Achievement: Tónandi (Magic Leap/Sigur Rós)
- Nejlepší online hra: Fortnite (Epic Games)
- Nejlepší strategie/simulátor: Into the Breach (Subset Games)
- Nejlepší sportovní hra: Mario Tennis Aces (Nintendo/Camelot)
- Nejlepší RPG hra: Monster Hunter: World (Capcom)
- Nejlepší závodní hra: Forza Horizon 4 (Microsoft/Playground Games)
- Nejlepší bojovka: Super Smash Bros. Ultimate (Nintendo/Sora Ltd./Bandai Namco Studios)
- Nejlepší rodinná hra: Unravel Two (Electronic Arts/ColdWood Interactive)
- Nejlepší adventura: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší akční hra: Celeste (Matt Makes Games)
- Nejlepší technické zpracování: Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
- Nejlepší příběh: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší zvuk: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší soundtrack: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší postava ve hře: God of War – Kratos (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší art: God of War (Sony/SIE Santa Monica Studio)
- Nejlepší animace: Marvel’s Spider-Man (Sony/Insomniac Games)
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (48)
Je to názor, žádné dogma, a však, ať už si o tom myslí kdokoliv cokoliv, nezmění to nic na výsledku samotného díla, hry. Rozhodně God of War a Red Dead Redeption 2 společně ukázali začátek nového standardu, každý ze svého něco, oboje dohromady mnoho. Navíc podle mě většinu kategorií si zasloužili defakto vyhrát obě hry.
umělecké dílo. Tak to opravdu ne.
link
Není se čemu divit, ta hra se dá klasifikovat jako umělecké dílo...
Vidíš tu snad někde "spoiler tag"? Já tedy ne. Takže když se chceme pobavit o kvalitách či nekvalitách příběhu, tak holt musíme použít fakta. Navíc každý na začátku mého příspěvku vidí, že shrnuji příběh, čili nemusí číst.
proc to tady ostatnim spoilerujes ? jsi normalni ??
Tak pojďme si shrnout příběh. Otec a Syn jdou rozprášit popel matky. Během cesty je chce někdo zabít, je to osoba se silou boha. Otec a syn během cesty všechno a všechny porazí. Syn najde vztah s otcem, oba zjistí, že matka byla obr, syn zjistí, že je syn obryně a boha a jmenuje Loki, proto ho napadl Baldur, který ho chtěl pro svého otce.
Příběh je hezky vyprávěn, má hezkou naraci, ale příběh samotný není nic moc.
Dejw602: ty ses sem zase přišel předvádět?? Já myslel,že ze sebe už přestaneš dělat kašpara ...Leca77:tu taky máme,ty hned zaujímáš 2 místo za Dejwem, chtěl si psát recenze na hrej.cz a nechtěli tě, že mám pravdu Leco?. výš co je blbí, že GoW v Xboxu nezahraješ a tvoje negativní posudky o hrách z YouTube tady na konzolistovi nikoho nezajímaj,...v*ser se už na to.. Velká gratulace studiu Santa Monica a plným právem udělení všech cen
Gratulace GoW...prave dohravam a je to naprosta pecka.....
RDR určitě není špatný ale dle mě je tam po nějaké době ukrutná degradace hratelnosti , je hezký si jezdit, lovit, tábořit ale po pár týdnech se to omrzí a nic moc krom příběhové linky to nenabízí ale bezkonkurenční příroda a chování zvěře to se jinde nevidí...
Konec RDR1 byl mazec a jedno z nejlepsich finale ve hrach vubec, konec RDR2 je predvidatelna telenovela a ten epilog, to uz radeji nebudu komentovat vubec.
Starky, podla mna ani nie, posledne hodiny RDR boli paradne, emotivny koniec jak svina. A suhlasim tiez, ze animacie a soundtrack je jasna volba RDR. Ale proste GoW zasluzene, to bola jazda od zaciatku az do konca, boy !
Cenu za nejlepší soundtrack a animace měl získat Red Dead Redemption 2
RDR2 ma vyborne postavy a naprosto skvelej zacatek, ale zhruba od pulky hry jde scenar uplne do kopru.Proste to bylo tak ambiciozni, az to nezvladnul ukocirovat ani R* GoW je v pribehu mnohem konzistentnejsi a rezisersky lepe zvladnuty. To preneseni Krata na sever se povedlo skvele a dava smysl, maj fakt vyborne zadelano na uzasny veci v dalsim dile.
Sony nadvláda dál drtí vše
@czDante92: To víš, každý si z toho na prdel sednout nemusí. Někdo by zas řekl, že vývoj vztahu hlavních postav skrzevá jedno tlačítko je nanic.
Byla to výborná hra, ale příběhově mi příšla spíš jako prolog k dalšímu dílu.
Příběh v GoW za moc nestál?
Vtipná kaše dneska byla k papání?
Tak ale příběh v GoW opravdu za moc nestál. Vývoj postav možná, ale v tom se zase nemůže rovnat RDR2.
@Dejw602: vzhledem k tomu, kolik GOW vyhrál cen, není tvůj názor relevantní a můžeš si tu v diskuzi prskat jak chceš.
to spíše neposlouchej mcasuála - pro něj je hra generace RS siege :-D
algeroth - zas tak úžasný není ..je to výborná hra ..ale je strašně přeceňovaná ... předchozí díly byly mnohem lepší
@Algeroth: Ždímání značky to určitě není. Kdežto v původní trilogii Kratos šel bohům z jistých důvodů po krku, ve čtyřce se snaží žít v pokoji a míru a naopak synovi tluče do hlavy, že ten koloběh zabíjení bohů a otců musí skončit. Předchozí díly to akcentuje a z velký části na nich staví, ale jinak je to hodně odlišně pojatý a prostě takový dospělejší. Mám pocit, že způsob, jak se Kratos dostal na sever tam není vysloveně vysvětlenej, každopádně myslím, že si tvůrci "historii" upravili podle sebe a jednotlivý civilizace a božstva koexistujou vedle sebe.
To je opravdu GoW tak úžasný? Čtvrtý díl jsem nehrál, nemůžu tedy osobně posoudit. Ale hrál jsem původní trilogii, která byla velice dobrá a konec trojky jsem prostě přijal jako konec. Když ohlásili čtyřku, vzbuzovalo to ve mě pocit ždímání značky, proč další díl, když Kratos už měl odpočívat v pokoji. A následné zasazení do severské mytologie, mě v tomto "odporu" utvrzovalo. Dodnes mám pocit, že vývojáři ho nechají postupně zničit všechna božstva. Osobně bych radši ocenil nového hrdinu odpovídajícímu k dané mytologii.Je ve hře nějak rozumně řečeno, jak přežil konec trojky, dostal se kamsi do Skandinávie a žil tak dlouhou dobu (myslím, že starořecká civilizace byla starší než severská)?
Obrovsky uspech pro God of War ...ty vl 😎
GoW a RDR se strašně špatně porovnávaj. Úplně jiný hry ve všech ohledech, od výtvarnýho zpracování, přes hratelnost po způsob vystavení narativu. Mně o trošičku víc sedlo RDR, ale pokud někdo před ním dá přednost GoW tak whatever, obě hry jsou naprosto geniální. Jen tu cenu za postavu bych dal Arthurovi, ten je úplně jinde než všichni ostatní.
Souhlas s Asurou, u mě se opravdu výborná hra pozná tak, že nehraju svých obvyklých 2h denně, ale že jedu 8h denně dokud to prostě není dohraný. Přesně tohle jsem zažil u GoW.
Za mě zaslouženě GoW zaslouženě, dohrál jsem to jedním dechem, skvělý combat, příběh, Kratos konečně dostal charakter. Společně se Spíďou asi nej hry minulého roku :) RDR2 se u mě osobně nechytá, skoro jsem ho ani nedohrál :/
@Dejw602: oboje to je nuda. gow pribehem a rdr hranim.
no a přitom rdr 2 je mnohem lepší než gow
Leco77 jdi ze sebe dělat šaška na Hrej.cz nebo kam to lezeš... Tady tě už každej zná