Glen Schofield nabídl EA další Dead Space, ta nemá v současnosti zájem

Ačkoliv nový Dead Space nedostal zelenou, Glen Schofield dodal, že má nějaké nápady pro něj, ale uvidí se, co přinese budoucnost. V dubnu letošního roku jsme se dozvěděli, že prodeje remaku prvního dílu Dead Space od studia Motive nesplnily očekávání, a proto bylo rozhodnuto vedením EA, že značka Dead Space bude opět uložena k ledu. Dnešní oznámení proto moc překvapivé není, ale je to určitě škoda.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (33)
Jako za mě si to tu cenu zasloužilo i po těch letech to byla pecka a za mě lepší jak původní první díl.
@salát: Když dáš cenu 1000kč tak nemáš žádnou záruku, že prodáš 4x víc kopií, tzn., že vyděláš 2x víc, taková záruka neexistuje, je to jen teorie.
@stillalive: hráči by kupovali více, ale ne remake, který znají nazpaměť a hráli hru už X krát v minulosti, měli vytvořit nový díl
@salát: S cenovkou máš pravdu. Nižší cena - více potencionálních kupců.
Dělají to předražený . Dvojka za remake ( v tomhle případě spis remaster ) je drzost kterou lidi nechtějí podporovat . Ja to teda koupil ptz tu hru miluju . Ale jak už tu někdo psal . Když daji cenu 2000 tak prodají treba milion kusu , kdyby ale dali cenu 1000 , tak prodají treba 4 miliony. Tzn ze by vydělali dvakrát tolik . Náklady na každou další kopii jsou totiž nula nula hovno .
No jo Callisto Protocol propad, tak to zkouší zpátky u EA. Jako nedivím se mu, ale taky by možná sám měl nejlíp vědět že Motive ani nebylo umožněný pracovat na remaku dvojky právě z důvodu že remake jedničky jak stojí v článku nesplnil očekávání a tak to byla předem zbytečná námaha...
Všichni šetří a proto na jistotu recyklují již osvědčené. Nápady a vůle je tvořit evidentně je, ale není vůle do toho investovat. A hráči sice brečí po nových hrách a všechno by udělali líp, ale když už něco vyjde, nekupují to. Tak že lidi v podstatě mají o co se sami zasluhují. Fér.
Je to škoda, na druhou stranu měli se vysrat na remake a udělat rovnou čtvrtý díl
Klasika EA no 😂🤮 Ubisoft je snad ještě horší, ale můžou si podat ruce.
@czDante92: No prestižní hry.
Spíš prostě hry s menším budgetem u kterých nepotřebuješ obří prodeje.
Ve finále na tom pořád chtějí vydělat,tak jako každá společnost.
Vždyť EA se značku snažili oživit,ale hráči to holt nechtěli. Takže pak máš jedině možnost udělat další DS s malým budgetem. A na to se bude ve finále zase nadávat,že je to osekané .
@Baltazar: když FS dělal Armored Core tak jim bylo jasný že prodají tak desetinu toho co by prodal Dark Souls IV. Nebo teď Capcom, Okami 2 je čistě prestižní hra, tam nemůžou čekat že prodá stejně kopií jako Resi nebo MonHun.
Právě když mají jistý přijem z fotbalu, jak od evropských kopaček tak od pojídačů horkých psů za oceánem, tak si můžou dovolit tvořit hry kde nejdou najisto a neočekávají že splní (prodejní) plán na 130 procent, stačí jen nebýt hrabivé kundy kterým jsou nějaké hry absolutně volné, hlavně že na výroční zprávě bude hodně nul.
Zrovna nedávno jsem četl rozhovor s majitelem Arizona Ice Tea a když se ho zeptali proč za x let nikdy nezdražil svou ikonickou plechovku z 99 centů tak odpověděl že mají zisk, že vlastní celou společnost a nemusí nic splácet ani vyplácet a že tohle je forma poděkování zázazníkům za důvěru a zájem, takže neříkej že všichni jsou jen bezpáteřní hrabivci co se jen honí za mamonem.
@arnold: no a tou přestřelenou cenou se možná připravili o víc než vydělali. Pět lidí si to tak jako tak koupilo ale šestej si to třeba rozmyslel, takže to mámě 6 x 1900 proti 5 x 2100, 11400 proti 10500.
@dawe999: já myslel že mluvíš o dead space tak jsem to špatně pochopil 😅. Já přehlídl konec poslední věty v tom prvním příspěvku 😂.
@czDante92: Já přece nemluvím o tom, kolik stojí vylisování jednoho disku, samotný vývoj je nejdražší, u digitálek neplatíš skoro nic za distribuci ani výrobu, tohle vše odpadá. A nikdy nevíš kolik toho prodáš, takhle přemýšlet nemůžeš.
EA nebude financovat projekty typu Dead Space(teď ), protože mají svoje hry, které absolutně nehraju,ale jejich základna je asi největší na světě . Je jím fuk nějaký Dead Spacey , v porovnání s jejich IP je to vzelku nezajímavá značka ,důležité jsou money a ty se sypou. Nevím co se řeší , stále lidí knučej,ale dělali by to stejné 😂
@arnold: máš náklady na vývoj, ale "výroba" jednoho kusu se pak pohybuje už jen v řádech centů, takže je jedno jestli prodáš 10 kopií za 100 Kč nebo 100 kopií za 10 Kč.
S přístupem "vyšší náklady na vývoj = vyšší cena" by pak GTA VI muselo stát tak desítku :D
@czDante92: Tak obecně to ale takhle nefunguje, vždycky musíš zohlednit náklady, vývoj levný určitě nebyl.
@arnold: kdyby dali rozumnější cenu tak by se prodával líp, navíc určitě dost lidí si řeklo že si počkají až bude v EA službičce a zaplatí si za tolárek měsíc
@Jack Radcliffe: na PS Store dokonce 2099, což je šílený
@dawe999: mám to podobně. Za celou hru jsem se ani zbla nebál, dokonce ani napětí. Nudný tunel, opakující se lekačky, které byly spíš otravné jak strašidelné a ty sešupy kanálem byly vyloženě ubíjející trapnost. Naprostý šedivý průměr, který krom grafiky a násilných scén nemá snad nic.
@Tragéd: Soubojový systém nic moc. Líbilo se mi, že tam dali ty souboje na blízko, ale bylo to takový nemastný, neslaný. Recyklace dokola stejných nepřátel. To i Dead Space jich měl víc. Příběh slabý. Jako horor taky slabý. A ta jízda kanalizací se snad padesáti metrovými lety vzduchem ta byla docela k smíchu. Dal bych tomu tak 5... možná slabých 6 z 10.
@QaiGonJinn12: Z tohohle? Jako vtip nic moc 🙂.
HOVÄDÁ 😁 Nový Dead Space, by som si teda rozhodne dal.
načo je komu nový dead space? máme iné onakvejšie hry. to už môžu spraviť rovno aj concord 2.🤣
Tak ono byl hlavně problém, když u remaku byla cena 1999 Kč co si pamatuju. A ta cena se držela dlouho. To za remake 10 hodinový hry moc lidí nedá.
@dawe999: co se ti na tom nelíbilo ,jen by mě to zajímalo.
At radeji da napady do Calista 2....prvni dil je jedna z nejlepsich her 💙😛
@dawe999: no jo plenky plný co?
Paráda tak ať shoří jak papírový draci! Poslední hru co jsem koupil byl právě Dead space remake a před tím BF 1. Bye, bye miss you EA.
@MCdonald❤️trumpCZ: Ta hra byla absolutní podprůměr. Jediné, co na ni bylo dobré, tak byla grafika. Dead Space nesahala ani po kotníky.
@Ashitaka: Až na to, že remake Dead Space hráči velmi chtěli, tak jej udělali, povedl se na výbornou, ale nakonec se neprodával. Taky by jsi neudělal další pokračování, když si ten první na sebe nevydělal, u dvojky by to bylo ještě horší.
Ono je spíš smutné, že firmy jako EA nemají zájem o pokračování, ale značku si drží dál...