Ghost of Tsushima zabere 30 až 50 hodin, souboje budou obtížné

novinka  98
Martin Šmíd, 23. 5. 2020 12:29
Vývojáři ze studia Sucker Punch Productions před několika dny konečně více odhalili svojí připravovanou akční hru Ghost of Tsushima, která vychází už za necelé dva měsíce pro PlayStation 4. Následně jsme se dozvěděli další podrobnosti, ale ani poslední dny nejsou chudé na nové podrobnosti a detaily. Režisér Nate Fox se v rozhovoru pro IGN rozpovídal o soubojích, které mají být obtížnější, než jak vypadaly v prezentovaném videu. „Sledovali jsme mnoho samurajských filmů a lidé šli k zemi po jednom nebo dvou úderech katanou, a toto jsme zakomponovali i do našeho soubojového systému. Porazit Mongoly proto bude obtížnější, než jak vypadalo. Bitvy jsou výzvou. Nemůžete jen tak jít do tábora a bojovat proti pěti lidem najednou. Budete přemoženi a zemřete,“ říká. Jason Connell pak svého kolegu doplnil informací o duelech, o nichž se mluví celkem dlouho, ale ve State of Play nebyly ukázány. „Tyto souboje budou neuvěřitelně obtížné. Abyste vyhráli, musíte studovat protivníka, zjistit jeho slabiny i správně načasovat útok," říká. Pokud vás zajímá, jak na tom je Ghost of Tsushima svoji délkou, tak jen hlavní linka by měla zabrat kolem 30 hodin, ale pokud budete chtít vidět i vedlejší úkoly a více svět hry prozkoumat, můžete nahrát i 50 hodin. Ghost of Tsushima je podle těchto čísel zatím největší hrou od Sucker Punch Productions. Ostatně poslední inFamous šel dohrát za nějakých 20 hodin.
Zdroj: IGN

Ghost of Tsushima

ps4
Sucker Punch, Sucker Punch
Datum vydání hry:
17. 7. 2020
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře