Gameplay trailer na Star Wars Battlefront: Death Star
Populární Žvejkal a nájemný lovec Bossk z planety Trandosha si v Battlefrontu odbudou svou premiéru jako dva noví hratelní hrdinové digitálního rozšíření Death Star. Obě postavy byly navrženy na základě ústřední myšlenky doplnění hry o prvek „chaosu a zkázy“ s předpokladem, že střety hrdinů budou v jinak poměrně uspořádaném prostředí rozšíření Death Star dosud nejdynamičtější ze všech. Tady je několik klíčových podrobností o těchto legendárních postavách, díky nimž budete připraveni, až vyrazíte do boje na palubu nejničivější bitevní stanice v galaxii, Hvězdy smrti.
Žvejkal –
Definovat Žvejka ve hře bylo na jednu stranu odstrašující, ale na druhou hrozně zajímavé. Jako s postavou se ním pracuje skvěle a s velkým zaujetím. Musí být silný, zdatný s blasterem, velmi šikovný při opravách techniky a ochotný kdykoli pomoct. Přenášet jeho charakteru do herních schopností mě nesmírně bavilo a já pevně doufám, že si při hře za něj užijete spousty zábavy.
Pamatuji si, jak jsem před mnoha lety hrál jednu RPG z Hvězdných válek, kde Wookiové byli nějak schopni vydržet útok světelným mečem bez toho, aby utrpěli vážnější škody, což vždy vedlo k zábavným situacím. To samozřejmě není nic, čeho bychom se snažili dosáhnout v rozšíření Death Star, ale Žvejkal v něm disponuje vyšší kapacitou zdraví, než většina dalších hrdinů, a menší zbroj mu umožňuje působit v roli „tanku“ na straně rebelů. Nepohybuje se sice tak rychle, jako jiní hrdinové rebelů, ale víc než dostatečně to nahrazuje svou schopností absorbovat vysoké poškození!
Vyzbrojen svým typickým bowcasterem dokáže Žvejk způsobit ještě více škody než je sám schopen vydržet. Sami zjistíte, že jeho bowcaster účinkem převyšuje Star Card imperiálních vojáků, protože původně vystřeluje jen jeden explozivní výboj a nepodporuje kontinuální střelbu na jedno stisknutí spouště… umí však jiné věci.
Vlastnost: zuřivý boj
Tato Žvejkalova vlastnost je přímo spojena s jeho legendární zbraní. V každé úrovni vlastnosti bude střílet o jeden výboj navíc, čili nejvýše čtyři. A pokud zkombinujete tuto vlastnost s jeho první schopností Multi-Bolts, dostanete celkem osm ničivých výbojů jednou ranou. Právě tato schopnost „kropící“ palby přináší na straně rebelů prvek chaosu a ničení (mluvili jsme o něm výše), který ve prospěch této frakce dokáže způsobit škody v dosud rekordně velkém okruhu.
Multi-Bolts (Multivýboje)
Schopnost Multi-Bolts na krátkou chvíli zdvojnásobí počet výbojů vystřelených Žvejkalem. Doplňuje jeho další vlastnosti a k dosažení maximálního účinku měla by být využita v pravý okamžik.
Žvejkův bowcaster je pro tuto postavu natolik symbolický, že jsme z něj skutečně chtěli udělat středobod jeho schopností ve hře. Je to také první schopnost a zbraň ve hře s možností úpravy pole účinnosti, takže se už strašně těšíme, jak je využijí sami hráči.
Tip od vývojářů: Někdy se stane, že budete potřebovat multivýboj dřív než se dobije na maximální kapacitu. Přesto se pokuste udělat vše proto, aby se dobil co nejvíce, protože na plný výkon před vámi vytvoří stěnu smrti, která vašeho protivníka zaručeně vyděsí, zvlášť pokud se dostanete do blízkosti zloducha a podaří se vám jej zasáhnout několika výboji.
Mighty Roar (Hrozivý řev)
Žvejkal bude schopen posílit sebe sama i spojence ve své blízkosti na bojišti. Svým hrozivým řevem povzbudí vojáky rebelů a po omezenou dobu jim dá třetí úroveň vlastnosti Berserker a vysoce účinnou zbroj. Samotný Žvejkal po zaznění řevu také získá silnější zbroj a schopnost poškození. Řevem povzbuzeným hrdinům pak zesílí zbroj, ale nikoli už efektivita způsobeného poškození.
Žvejk je věrným parťákem a společníkem, kterého prostě chcete mít uprostřed bitvy po svém boku. A přesně to jsme chtěli přenést do jedné z jeho schopností. Podobně jako se Leiny velitelské předpoklady projevují ve schopnosti nasadit do boje čestnou stráž, cítili jsme, že Žvejkův řev by měl být přesně tím podobným, co by pozdvihlo morálku vojáků a umožnilo jim získat další impuls k náporu proti silám Impéria.
Tip vývojářů: Pokuste se koordinovat činnost svého týmu tak, aby těsně před tím, než se vrhnete do útoku, zazněl Žvejkův řev.
Ground Slam (Úder do země)
Žvejk může uplatnit svou sílu mocným úderem do země, který způsobí poškození nepřátelům v širokém okruhu.
Cílem bylo dát Žvejkovi možnost ukázat svaly, ale zároveň kompenzovat jeho nižší rychlost pohybu. Díky tomu bude mít vyšší efektivitu na větší ploše. Ve hře jsme také dosud neměli postavu se srovnatelným polem účinku, takže Žvejk se nám zdál jako ideální kandidát na přidání této schopnosti do hry.
Tip vývojářů: Po seskoku z převisu aktivujte Ground Slam a překvapte své protivníky.
Bossk –
Bossk jednou z mých nejoblíbenějších postav ve Star Wars, ale zcela určitě mým nejoblíbenějším nájemným lovem hlav. Dočkat se ve hře souboje Wokieho s Trandoshanem je opravdu paráda. Hodně jsme se inspirovali v trandoshanském světě, konkrétně v animovaném seriálu Clone Wars, jehož oživování v Battlefrontu nám přineslo velkou radost. Chtěl jsem, aby Bossk působil skutečně jako nepříjemný a ničivý protivník disponující i schopnostmi uniknout z nebezpečných situací. Je zkrátka tím typem nepřítele, kterého se jen tak nezbavíte a jehož výdrž na bojišti je vyšší než u ostatních.
Bossk bude v ruce třímat svůj klasický Relby-v10, vylepšený oproti standardní vojenské verzi tak, aby jeho zásah měl vyšší účinek.
Vlastnost: Trandoshan Regeneration (Trandoshanská regenerace)
Bossk si bude schopen obnovit určité procento svého zdraví za každého zabitého vojáka nebo způsobení vysokého poškození hrdinovi. S růstem úrovně vlastnosti se bude zvyšovat i množství regenerovaného zdraví.
Je jasné, že Trandoshan potřebuje umění regenerace! Bossk má být opravdu nelehce zdolatelným soupeřem, jehož musíte definitivně dorazit a přesvědčit se, že je s ním ámen, jinak se vám objeví za zády, když to budete nejméně čekat.
Díky této vlastnosti je ale Bossk nucen lovit nepřátelské vojáky tak, aby si mohl obnovovat zdraví. Naštěstí má ale své instinkty predátora, které mu pomáhají nalézt cíle k návratu do boje.
Micro-Grenades (Mikrogranáty)
Bossk může přepínat svůj Relby-v10 do módu střelby mikrogranáty. Každou ranou vystřelí malý výbušný projektil, který exploduje s krátkou prodlevou. Granáty rovněž explodují po kontaktu s nepřítelem.
Jak už jsme o tom mluvili výše, hlavním mottem obou nových hrdinů je chaos a ničení a Bossk přináší na bitevní pole hrůzu a děs. Se svou univerzální zbraní si vyčistí od nepřátel každou cestu a hrdiny zažene na panický útěk. Její resetování pro opětovné použití je poměrně dlouhé, ale to je právě chvíle, kdy osvědčí své instinkty predátora.
Tip vývojářů: Granáty explodují až po několika sekundách a po dopadu trochu poskakují, takže miřte dobře.
Predatory Instincts (Instinkty predátora)
Bossk si okamžitě může vylepšit své lovecké schopnosti. Má-li tuto schopnost aktivní, zlepší se mu termovize, zkrátí doba resetu zbraní a zvýší efektivita poškození a rychlosti sprintu.
Bossk v našem podání má působit jako opravdový lovec, predátor. Právě onen prvek termovize mu přidává na zábavnosti, ale jistým negativem je, že má sem tam tendenci přestat rozlišovat rebely a vojáky Impéria. Přesně proto jsme se rozhodli, že když Žvejkal bude schopen vylepšovat své spolubojovníky, Bossk bude vylepšovat jen sebe při aktivaci svého vidění. Bosskovo masivní posílení díky aktivovanému vidění jde na úkor části týmové soudržnosti, což je v ostrém kontrastu se vznešeným a motivujícím řevem Žvejkala. Tato schopnost je vůbec první, která nevyžaduje reset a můžete ji zapnout a vypnout, kdy chcete. Myslíme si, že dává Bosskovi mnohem více charakteru a posiluje jeho univerzálnost.
Tip od vývojářů: Tohle je spíš tip pro hráče, kteří budou proti Bosskovi bojovat: vaším největší přítelem bude Flash Grenade (oslepující granát). Ve chvíli, kdy bude mít Bossk aktivovány predátorské instinkty, bude vůči oslepujícím granátům zranitelnější mnohem víc než jakákoli jiná postava.
Toxic Escape (Toxický únik)
Při toxickém úniku vyskočí Bossk do vzduchu ve směru svého pohybu a upustí vysoce jedovatý Dioxis Grenade (dioxisový granát) na místo, kde ještě před chvílí stál.
Bosskova poslední schopnost využívá opravdu nepěkné zbraně: dioxisového granátu. Bosskův granát je však mnohem silnější, než jakýkoli jiný, a navíc s účinkem ve větším okruhu. Chtěli jsme pro něj mít únikový manévr, kterým by se dostal ze svízelných situací. Ovšem ne jen tak, aby se mu podařilo bezpečně zmizet, ale také aby ho nebylo možné pronásledovat.
Tip vývojářů: Okruh účinku granátu je skutečně velký a poškození vysoké, takže i hrdinové zasažení jeho výbuchem utrpí značné škody. Používejte ho v bezprostřední blízkosti nepřátel a zkuste se dostat do výhodnější pozice.
Komentáře