Konzolista.cz

Final Fantasy XIII-2 má nový trailer + Famitsu hodnotí 40/40

novinkastředa 7. prosince 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Final Fantasy XIII-2 má nový trailer + Famitsu hodnotí 40/40
Vývojáři ze studia Square Enix v těchto dnech dokončili očekávanou JRPG hru Final Fantasy XIII-2, která se u nás začne prodávat 3. února příštího roku pro Playstation 3 a Xbox 360. Do vydání tak ještě nějaký čas zbývá, a aby vývojáři udrželi pozornost hráčů, vydali dneska nový trailer, který má dvě minuty doposud neviděných záběrů, které vás zavedou na nové lokace. Určitě se na trailer podívejte. Do komentářů nám napište, jak se vám trailer líbil. Jistě jsou mezi vámi fanoušci této nekonečné JRPG legendy.

Skvělou zprávou jistě je, že herní magazín Famitsu udělil Final Fantasy XIII-2 ve svém novém čísle hodnocení 40/40!
Zdroj: gematsu.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (22)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Vypadá to hezky, ale chybí tomu duch a "wow efekt"... Prostě už aby udělali hru jako FF7 s grafikou téhle...

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Deshien:

[s6][s6]

už zase začíná.

JHfr3ak

Deshien: A jinak dobrý vole? [s6]

Deshien

No ja mam pro jistotu koupene limitky na obe platformy abych o neco zase neprisel [s6]

Rick Deckard

Parádní trailer. Kupuju hned v den vydání. Je mi jedno, kdo co říká. Tohle bude nejkvalitějíší FF od dob X-2. Navíc Famitsu, slavný japonský magazín, tomu dal 40/40. A ti přece mají vždycky pravdu. FF FOREVER [s7]

solid__snake
solid__snake #HIDEOut

Stefi: XIII dostala 39.

Každý kdo se dostal aspoň přes pár kapitol ví, že strategie bojového systému nebyla ve vybírání útoků, ale v paradigm (sp?) shiftu a staggeru. Stejně byste zvolili 5x attack, 5x fire nebo tak něco... Manuální volba přijde vhod až když potřebujete třeba oddělat nějakou skupinu blitzem nebo naopak nechcete aby AI použila 2x blitz, protože bude po monstru už po prvním útoku, ap... V tomdle smyslu byla XIII imo o něco vepředu oproti většině předchozích dílů, aspoň co se týče nějakého toho taktizování.

StefiCZ
StefiCZ #pls no

XIIIka je sice docela solidní 8ková hra ale na druhou stranu obrovské zklamání, ve Famitsu dostala ale i tak 40/40. Takže jenom proto že tutéž známku udělilo i XIII-2 pro ní do obchodu nepoběžím. Zatím mě hra nepřesvědčila takže čekám na slevnění...

redfire
redfire #Objection!

rozhodně koupím,akorát asi ne hned první den.Mě se bojový systém v FF13 náramně líbil akorát mi hodně vadilo,že člověk může ovládat jen jednu postavu a HLAVNĚ mě štvalo,že když vámi ovládaná postava omdlela tak byl hned game over,u posledního bosse jsem s tím měl problém,jednu dobu jenom spamoval death a pak člověk nemá šanci

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Roudy:

Autobattle jsi ale nemusel používat, hnedle by byla hra naročnější.

stillalive:

Sakra, jsi mě předběhnul [s13][s13] ale napsal jsi to lépe.

Edit: FF13 je super jRPG a komu se to nelíbí at ho nehraje.

stillalive

Roudy: Autobattle jsi nemusel ani jednou za celou hru použít. Je tam přidán jako možnost pro úplné nováčky, ale nebyl nutností. Vše se celou hru dalo ovládat manuálně. Nevim jak tebe, mně by spíš štvalo něco, co bych musel využívat bez jiné možnosti. Neštve mně určitě přítomnost něčeho, na co nejsem nucen ani jednou sáhnout. Mam dokonce dojem, že autobattle se dalo v nastavení úplně vypnout.

Roudy

Přepínání mezi kombinacemi povolání bylo výborné, ale to autobattle mě tam hrozně štvalo :D

stillalive

Zjednodušení je taky změna. Je pravda že staré díly FF byli náročnější, byli volnější, ale pořád jen z části. Příběh byl vždy nalajnovanej jednou trasou. Vedlejší úkoly byla jediná svoboda volby. Tady akorát odpadlo množství vedlejších úkolů, jinak systém je stejný. Jen nyní působí utáhle, protože je hra vytvořená v ucelenějším chodu událostí. Bojový systém mně osobně zde bavil nejvíc. Byl rychlí, variabilní, a hodně propracovaný. Tady umělá inteligence si pamatovala co na koho působí a cone a podle toho potom útočila. Samozřejmě bez tvé pomoci byla AI k ničemu. Většinu práce si hráč stejně musel udělat sám.

JHfr3ak

stillalive: Já jsem pro změny, ale ne pro zjednodušování (a to je velký rozdíl)

stillalive

XIII byl vynikajcí JRPG zážitek. Důchodci zaseklý ve videoherní minulosti tomu zákonitě nemohli přijít na chuť. Lidi, kterým změny v sérii nevadí určitě bdivovali. Já patřím do druhé skupiny. Bavil jsem se a žasl jsem, víc k radosti né třeba. XIII-2 určitě beru, těšim se na ni. Famitsu mně ještě k tomu čekání ujistilo o kvalitě, kterou pochopitelně očekávám. I Love FF[s7]

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

I s FFXIII-2 je to od roku 1998 přesně 18 her s maximálním hodnocením.

Roudy

Kdysi bylo Famitsu zárukou, nevím jak moc je ta pověst pošramocená.

shenmue
shenmue #shenmue

I Přes počáteční rozmpaky u Final Fantasy XIII jsem jí nakonec přišel na chuť a na další díl se těším. Hodnocení 40/40 je potěšující,ale mám pocit že už to není tak směrodatný jako dříve a vysoké čísla 9,nebo 10 z 10 (v tomto případě 4x 10) se dává už i obyčejným hrám,který nejsou ničím vyjmečné...

Roudy

XIII byla nakonec docela fajn. Dlouho sem jí nemohl přijít na chuť, ale je to víceméně hodně dobrá hra. Pokud dalo Famitsu plnej počet...tak dvojce docela věřím, oni tech 40 moc často nedávaj.

_Zed_

Tak to abych dohrál FF13.

Kukitor
Kukitor #Grind Core

Před pár dny jsem dohrál první část a přísahal jsem,že už nechci jrpg vidět,ale teď už bych si tu dvojku i dal.V čase 0:47 je lokace z první části,tak doufám,že je to vyjímka,nerad bych běhal ve stejných koridorech jako v jedničce!

busines
busines #Avari37

40/40?? Přesně o tomhle jsem mluvil, degradace číselného hodnocení. A ta hudba je skutečně hrozná. Už na ni začínám být alergický.

Uroboros77

Ta hudba k tomu je vážně příšerná...

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články