Falke se objeví v bojovce Street Fighter V: Arcade Edition už příští týden

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
ARK 2 vyjde nejdříve v roce 2028, vývojáři zatím neví, jak velkou roli bude mít Vin Diesel
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
fórum
Think before you sleep
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
recenze
Destiny 2: Renegades
novinka
Sony se dohodla s Tencentem, hra Light of Motiram byla odstraněna z herních obchodů
Komentáře (7)
senator: hlavně ta hra je omezená jen na pár kombinací pohybu a je děsná škoda, že těch pár kombinací si nemůžeš užít v boji. Také mě zklamalo, že si koupíme arcade edici a polovina arén v nabídce single boje je zamčených a zase odemknout lze jednu za 108 kč (10 arén tedy 1000 kč) nebo nahrát herní měnou, která je ale značně omezená a sotva si vyděláš na pět postav natož všechny ty arény. Ještě že alespoň v režimu arcade v nich lze hrát, to by byl jinak už vrchol nehoráznosti. No co si budeme povídat, tahle hra je stroj na mikroplatby a za to velké mínus.
Speedyredy: máš pravdu, SF je nejzručnostnější bojovka na trhu, spíš mi to připadá že je postavená pro komunitu profesionálních hráčů než široké publikum, je to škoda SF jsem měj rád, ale od SF4 je to pro normálního hráče téměř nehratelný...
RadarKKK: To věřím, na 3DSku mám u čtyřky předdefinované tlačítka na dotykovém displeji, tam to je jinak bez šance. Tobě se u pětky daří namačkávat pravidelně komba? Mě to připadá nezrealizovatelné. I když to namačkám správně (podle historie tlačítek zobrazené na displeji), asi mám špatné načasování ale co jsem se koukal na ukázku, tak jdu (mám pocit) stejně rychle, rychleji to už fakt nereaguje. Mám pocit, že to tam musí být v rozmezí (jak se to nazývá) pikosekundy. A z toho plyne, že tak nicotný časový úsěk prostě nelze trefit a tudíž se u hry člověk namísto bavení rozčiluje. Připadá mi to jako naprostá debi...ta, proč se to proboha nemůže namačkávat normálně? Je to škoda, protože vizuálně to má něco do sebe, hudba je také fajn, ale hratelnost, ta prostě nefunguje. Tolik zábavy by to mohlo být, kdyby to celé šlapalo tak aby se člověk hraním bavil.
Speedyredy: na ovladaci to normalne hrat jde a v sf5 je to retezeni komb jeste v pohode ale ve sf4 tam to je mnohem tessi
Proč má vlasy přes oko?
Speedy: Souhlasím, byla to jezna z mejch nejočekávanějších her vůbec, jeden z důvodů proč jsem si pořizoval PS4 (kvůli exkluzivitě) Nicméně sem po měsíci hru odložil a už se k ní nikdy nevrátil, vadilo mi změna v ovládání komb. Chyběl mi Guile (došel až v DLC). Jinak se vším souhlasím, byla to pro mě vždy hardcore bojovka a v SF IV sem si užil tuny zábavy, ale tohle.. tohle byla velká bída.
Prostě Arcade edice vyšla jen proto, aby se do ní mohli prodávat předražená DLCčka. A že si to můžete nahrát? Ha, to by se ta hra musela nejprve dát hrát. Veškerá komba namačkat je prostě nemožné. Buď má hra absolutně deb... systém v časových prostorech určených k vložení komba nebo je hra prostě pro lidi, kteří nemají nic na práci, takže mohou pilovat jedno kombo celý týden, měsíc, až se jim to nakonec jednou z tisíce pokusů povede. Sorry ale tahle hra fakt jen na relax v easy modu. Pokud si chci bojovku užít a zahrát si doma na konzoli, není nic lepšího nežli bojovky jako je Injustice 2, nebo MK XL, případně DOA Last Round. Tam totiž jakékoliv kombo namáčkáte normálně tak jak by to mělo u dobře fungující hry jít. SF V je děs. Jinak hráno s arcade stickem, normální ovladač je u této hry téměř nepoužitelný.