EA pracuje na vlastní akční hře ve stylu Assassin’s Creed, podílí se na ní Jade Raymond

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (9)
Jak moc bych si přál aby AC nebylo o zabíjení a nesmyslných generických úkolech, ale o objevování… Evidentně jsem asi jedinej a tohle mě nezachrání…
Na E3 už uvidíme gameplay, beztak. A místo jedný dojičky, která je rod od roku horší budou vycházet 2. No, třeba to bude lepší jak AC, protože od smrti jistý postavy v AC to stojí celý za prd.
Já bych si moc přál někdy vidět hry který by vytvářeli borci kteří tady vždy nejvíc křičej... To by mě jako opravdu moc zajímalo
Jen ať je pro AC nějaká konkurence! Konec konců Middle-Earth byla a je velmi povedená hra!
Měla nějaké drobné vady, ale pokračováním bych vůbec nepohrdnul!
A kdo by po úspěchu svojí hry nedělal pokračování? Jednoduše jen blázen! A dokud to lidé budou kupovat vydavatelé to budou vydávat! Je to prostě jednoduchej mechanismus.
Hlavně ať se dobře vyvede výběr prostředí kde se hra bude odehrávat a je to OK
pokračování Saboteura bych se taky nezlobil, jednička byla suprová
jade je nej. diky ji za ac
Star Wars Bounty Hunter
Dojici kopírují od dojiču.
Pekna,v EA je ji skoda
Ja si stále nie som istý, či tým myslia hru v otvorenom HISTORICKOM svete. Pretože okrem Assassin's Creed nikto do historických lokácii v minulosti nechodí. EA vydala pred pár rokmi The Saboteur. Hru v otvorenom svete v Paríži za 2. svetovej vojny. Nejako si neviem predstaviť, že by išli hlbšie do minulosti. Na druhej strane Jade by im to tam vedela vymyslieť... len som zvedavý, aké herné princípy zvolia, aby nepôsobili ako kopírka Assassin's Creed.