EA: Hráči už nemají tolik rádi lineární akční hry, proto jsme zrušili Star Wars od Visceral Games
novinka•středa 29. listopadu 2017•Martin Šmíd•

Zdroj: EA Games
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
recenze
Sleep Awake
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
fórum
Think before you sleep
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
fórum
Nintendo Switch 2
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
Komentáře (79)
Podle mě důvod proč zrušili SW od Visceral Games je ten, že koupili Respawn (Titanfall) a ty dělaj taky na hře ze světa SW. Prostě chtěj mít jen jednu SW hru. To vyjádření je mimochodem neskutečně debilní, zvlášt když od Respawnů to má být akční adventura.
Tohle vyjádření bych upravil na: "Hráči už nemají tolik rádi lineární akční hry od EA".
R9onaldo91:Tedka mám rozehraný Inqisition a to je podle mně docela dobré.
Tak třeba takový TLOU bylo lineární a jak moc bylo dobrý!!!
Milý pane Jorgensen, příště aspoň vymyslet trochu sofistikovanější výmluvu které hráči aspoň trochu uvěří. Miluju Star Wars, těšil jsem se a taková rána pod pás. Děkuji
Mimo to EA opravdu dlouho na Fans nereaguje protože ti co mají rádi ságu Star Wars už hodně dlouho volají po sérii KOTOR,
Ja osobně hraju singl linear víc než mulťáky,, ale četl sem pár zajímavých prohlášení naughty dog a visceral kde se mi zdá že mají potažmo měli stejný problém Amy Henning co bylo dobré v uncharted 2 ve 3 chybi, dead space 2 taky pořád dobrý a hele trojka od ní to se nedá.. Nechci to házet jen na ni ale kam přijde tam začnou problémy se hrou která je i dobře zavedena a pak i se studiem..
Bill Gates jednou prohlásil že budoucnost videoher je v "On-Line". Proto na prvním Xbox vznikla služba XLive a určitě měl pravdu.Online Singlovka jako GoW1234 s kámošema je top. Singl Resident Evil si ale člověk radši "užije" sám, v noci,,, na chatce někde v lese. A ať jsou lootboxy za love, ale ať nemají vliv na hratelnost, to je kkina.
Doufám, že Disney jim tu licenci vezme a udělá dohodu třeba se Sony, která má dost kvalitních týmů. Byla by prdel, kdyby taková singl hra prodala deset mega jenom na plackách a další přes digital distribuci. Tento pán si nyní pěkně nasral do huby a bylo by lepší už ho nepouštět k mikrofonu. Ale za Burnout doufám, že EA padne držkou na zem.
v EA jsou opravdu specialisti na to co hráči chtěj... :D
Speedy: To mas popleteny, hry opravdu nenici RPG hry, to cos tady popsal je proste spatna hra. Spatny herny mechaniky, spatny scenar atd. Neni nad paradne promakany RPG. Myslim, ze si chtel rict, ze te stvou RPG mechaniky ve hrach, ve kterych by prakticky byt nemuseli a s tim teda souhlasim urcite.
Řekl bych, že současné hry ničí RPG gamesy. Každá značka je defakto RPG. Koho to baví? Vidím to na tom Mass Effectu Andromeda, který teď hraji. Kdyby to byl koridor, čert vem ty nepovedené animace, ale proč proboha chtějí abys řešil kde jaký prd, rozhovor, který je nemastný, neslaný, a to jen proto, aby byla natažena herní doba. Kdybych byl EA, udělal bych do hry režim JUST STORY, kde bys šel koridorem pouze příběhových misí, vybíral si za postup hry výzbroj, šel vpřed a procházel si pouze příběh. Průšvih je, že i ty mise o přátelství a důvěře jsou dost o ničem. Celé to je o fast travelu, cestování klikáním po mapě, kde jeden úkol chce Eos, Voled, Havral atp. Prostě lítáš otrocky sem a tam, a na místě určení je jen nudná otročina. A vše co uděláš na jedné planetě, musíš udělat na čtyřech dalších a to je ta největší nuda. Kdyby to bylo alespoň nějak zábavné, akční, dobře ozvučené, dobře se to ovládalo, mělo to spád, bylo tam něco, co by tě táhlo dál. Ani to prostředí nepůsobí dostatečně motivačně. Jen hordy rozlehlého prázdna, a nekonečných dialogů o ničem.
Cobra: na tyhle vubec nereaguj, nema to cenu, jenom troluje.
Headshooter,jsi na omylu,konzole neničí herní průmysl. Naopak,herni společnost raději vydá multiplayerovou hovadinu,než pořádnou singleplayerovou hru. Ja jsem hráč ze staré školy,na prvním místě singl a multak jde mimo mě. Navic argumentovat tim jak konzole ničí herni průmysl je naprosto směšné. Ale pokud si to myslíš,tvůj boj.
Preco sa vyrabaju hry nech to cele skrachuje komzoly nech zrusia divizy a pc king. Ako kedysi konzoly to tu prznia a nicia priemisel
Celosvětový hate EA za 3, 2, 1....teď :)
Doufám, že už se lidem ty večné RPG s loot-boxy a mikrotransakcemi konečně zají a přestanou to kupovat. Mě osobně by lineární akční hra ze světa Star Wars dost potěšila. EA no, co více dodat.
Razi bohužel bez mých peněz! Od EA mě už neláká vubec nic. Buď ať se vzpamatuji,nebo ať jdou někde. Co mohli to pohřbili a těch pár značek co jim zbývá úspěšně ničí.
Feros: dragon age uz taky znicili.
Ach jo,EA,ty jedna zkurvená společnost,jestli poserete Dragon age,tak nad vámi zlomím kompletně hůl.
Vážená EA,hráči mají rádi dobré hry z fajn singl kampaní. Bohužel to je věc,kterou už vy udělat neumite. Jediné na čem trvate je multiplayer a mikrotransakce. Spoustu skvělých značek jako NFS,MOH,Mass Efect, Dead Space atd jste buď zrušili anebo naprosto sprasili. Doufám,že tady už dlouho nebudete. Přeji hezky den.
Tohle vyjádření od EA je absolutní blbost. Viděl jsem kousek hry a stačilo mi to k tomu, že to mohla být pecka jak prase. Nechápu co tam v tom EA blbnou.... 🤔
Nezapomeňte na Mass Effect.
Burnout a Dead Space ...jedny z nej her a ted mrtvoly :(
Tak ja se mezi tuhle elitu hracu neradim. Miluju linearni akcni hry. Uziju si je daleko vic a proste akcne bavi. Uprimne mam uz pokrk open worldu. Proste je to nuda a cim vetsi svet tim min si hru uziju pac je velikosti natazena delka hry a to je spatne. GTA a zaklinac tenhle neduh nemaji.
V životě jim neodpustím, to co udělali značce Dead Space, Burnout, atd... (Pořád ještě doufám, že jej Sony, nebo něko jiný ještě zachrání).EA by měla vstoupit do knihy rekordů s největším počtem zavřených studií, zlikvidovaných herních značek a nejnenáviděnější herní společností vůbec...
Stepobela > Preco mam pocit, ze si sa videl v tom mojom opise toho cloveka co si doma kruti automatikem v NFS? :D Ja sem to na Teba ale nemyslel, ja nemam nic proti tomu ked sa Ti to Tvoje NFS lubi, Tvoj nazor - no a?
Ja sem to napisal, lebo si to v pohode priznam, bol som magor ze som tam tie prachy dal :) Jasne, ze to tak bolo co Ti povim :), ale nikdy neni neskoro sa poucit zo svojich sprostosti. Dokonca ani netvrdim, ze uz nikdy nikomu nic nenasypem, ked to tie svine na mna budu vediet tak mozno zase neodolam. :D Ten komentar mal byt ako povzbudenie do boja proti takymto veciam, lebo na EA je vidiet ako velmi zle to moze skoncit :) (a nepomaha tomu uz ani obycajny nakup alebo chvalenie hry, ktora ma progress cisto spaty s lootboxami ze ano... ;) )
Ked nad tym tak rozmyslam, tak ... v podstate ... hmm.. :D nechcem to povedat uplne na hubu, lebo mi to nedojde az tak ... slusne :D ... ale v podsate, za to, kde je dneska EA - teda uplne odtrhnuta od klasickych hracov, vymyslajuca kasina do her pre deti a podobne - mozu hlavne .... ehm, magori co podporuju mikrotransakcie a lootboxy aj svojimi penazenkami. To 1%, ci kolko to tak zvykne byt neviem... ale toto je dovod, preco hen taky blb moze trepat taketo kraviny, lebo aj teraz niekde tam vonku v zaprdenom dome nejaky jouda vytahuje kreditku aby si namastil karticky v NFS a zakrutil si automatikem....
Ako priznam sa, aj ja som raz prepadol tomu, ze som nasolil nejake prachy do NHLky na tie balicky.... priznam sa , ze raz som nacpal prachy aj do Assassina Black Flag bo som chcel tu kraasnu, najsilnejsiu lod :D a tie svine tam hodili mrtny grind na to, ktory som uz nezvladal :) ... cize ani ja nejsom bez viny, ale hlavne co mozeme spravit (okrem toho nekupovat hry ktore su vyslovene postavene na tychto svinarnach) my ako hraci, je prestat kupovat cokolvek do hier cez mikrotransakcie a lootboxy :). Ked im padne z toho zisk, tak aj tyto kravataci co hram absolutne nerozumia to pochopia, lebo v Excelly bude proste ten graf padat, a to bude onco, to co potrebujeme aby videli. :)
Batllefront 2 bojkotuju právě kuli tomuhle zrušení.posilam EA pozdrav v podobě vztyčenýho prostředníčku.jste jedničky.
Nic se nemá přehánět,tak je to se vším.I open world si člověk může znechutit.Svíčkový se člověk taky prežere.
Samozřejmě protože u lineárních her se nedá až tak dobře rejžovat. Doufám ze ty židáci brzy skončí