Druhá sezóna pro Halo Infinite odstartuje začátkem května, kooperativní režim i Forge znovu odloženo

Oznámené novinky
- Budou přidány nové mapy Catalyst (Arena) a Breaker (BTB)
- Budou přidány nové herní režimy Last Spartan Standing a Land Grab
- Vrátí se upravený režim King of the Hill
- Během sezóny bude přidána slíbená kooperace pro 4 hráče do kampaně, nebude ovšem dostupná hned na startu
- Forge bylo odloženo až na podzim, přibude v rámci třetí sezóny
- Další event v rámci první sezóny ponese název Tactical Ops a bude spuštěn příští týden. Přinese variaci na Tactical Slayer režim a několik kosmetických odměn
- Více se o Season 2: Lone Wolves dozvíme během dobna


Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (13)
@Džangl: Mám odehrané celkem přes 16 dnů a pár hodin kdybych se bavil u každého dema jak u Halo Infinite tak by to bylo super😀
kazdej ma svuj oblibeny mp na kterem vyrostl. zalezi na veku. pro mne byl nejferovejsi s nejlepsi mp v gow2 a pak halo Reach.vsechny ty slavne serie skomiraji nebo zanikaji. microsoft v tom vynika :( fable, halo, gow...je to skoda, bez xbox jednicky a 360 by konzolove online hrani nebylo co je.
@jabuntA: To je fakt druhý Battlefield 2042 sice přežije o trošku déle je to divný že se nepoučili od CoD Vanguard
Ubožáci nejsou schopní dokončit ani co -op! Za takovou dobu styďte se!!!
Další mapa do Arény je jen dobře. A už by taky mohli vrátit zpět mapu Behemoth, kterou odebrali na doladění, ta byla fajn a nevim, co tam vlastně opravují. Režim King of The Hill mě vždycky bavil, takže pro mě pozitivní věc. Doufám, že bude přidán do Ranked, hraju jedině ten. Co je divně udělané jsou odměny a ranky. Ale dobře, je to free to play a nemám koupený pass, takže mám nárok na minimum kosmetických doplňků. Tam se mi toho stejně moc nelíbí, nemá to moc s universem Halo společného navleknout na sebe samurajské brnění nebo mít kolem sebe hologramy jak v Cyberpunku, no nevím... Ale hra je o hraní samotném a v tom je a bylo MP Halo vždycky nejvíc chytlavé. Zkoušel jsem různé MP, ale Halo hraju roky už od dob Halo 3 a to už asi není jen tak. Prostě nej MP. A že posunuli režim Forge? Ten jsem nikdy neřešil, chci hrát a ne tvořit mapy pro nic za nic, vůbec mě to netrápí.
Co se týče multiplayeru tak bych osobně nejvíce uvítal lepší progres založený na klasickém levlování, hrál jsem mulťák asi před dvěma měsíci, bez jakýchkoliv problémů a je to vskutku zábava, ale dostat za zápas 50xp místo toho aby se hodnotilo každé zabití mě odradilo pokračovat.
Nejlepší multak co vysel v roce 2021, hraju to do teď jen mám hrozně ohrany mapy už...Ale jako v konkurenci COD a battlu neni ani nahoda ze Halo je nejlepsi MP
Ta hra kdyby se nejmenovala Halo, tak po ní ani pes neštěkne.
@Roman Kalányos: Slipspace není novej engine, pořád je to jen modifikovanej “Blam!” engine od Bungie, jádro a 80% fičur je totožnejch s tím co mají teď v “novém”, vždyť je to pocitově furt stejný. Jediný změny jsou v optimalizaci, aby to utáhlo open world. 343 prostě neumí dělat hry, ti se hodí max na remastery/remaky, viz. ta revize Halo 2 Anniversary v MCC, to je pořád nejhezčí exkluzivka na Xbox One.Třeba za rok bude Infinite fakt dobrá hra, ale to je pozdě, hráči mezitim mizí a první dávka obsahu vyjde až půl roku po vydání.. lol, prej live service.. snad se jim fanoušci v květnu vrátí a všechno bude zase kytičkový, ale já mám s tou hrou mnohem větší problémy než rozmrdanej shop a chybějící obsah.Vyhrajou mě zpátky až vydají Halo 3 Anniversary, i s mulťákem.. to spadne Xbox Live(:
Je to bída když vydání hru v takovém stavu... Kdyby to nazvali demo, nebo beta, udělali by asi nejlíp 😁
@xxEliteXX: Ta hra rozhodne jak rikas nevysla jak mela. Myslim ze o tom byl zde i clanek s Bonnie Ross (studio head of 343). Mluvila o problemech s enginem (uplne novy od zakladu vytvoreny engine slipspace), v jadru tech nastroju myslim neco zbylo od Bungie, co zpomalovalo vyvoj a museli i tyhle nastroje nejak poupravovat. Behem vytvareni enginu, vytvareli i hru samotnou. Nekolikrat se snad i vraceli zpet ve vyvoji aby nejaky veci vyskrtali a nahradili je jinymi a to taky vyvoj zpomali. Samozrejme tohle vsechno sou veci se kterymi se potykaji vsichni vyvojari. Halo melo vyjit spis nekdy okolo cervna tohoto roku...
@xxEliteXX: problémů může být celá řada. Například ve split screenu - 343 chce docílit absolutní volnosti… každý hráč na opačné straně mapy, oba dva souběžně plní vedlejší úkol. To by se stařičký xbox one usmažil. To nemluvím ani o tom, že se tam může rozbít plno scriptů a to, že celá hra drží při sobě doslova izolepou taky tomu moc nepomáhá. 😀 Nezastávám se jich. Měli 6 let. Hra je nedokončená po stránce obsahu. Myslím, že je čas předat Halo jinačímu studiu.
😂 delaybox