Dragon Quest XII bude stavět na tradičních prvcích, ale nabídne i novinky
novinka
5
Martin Šmíd, 19. 7. 2021 15:02
V květnu Square Enix oznámil hru Dragon Quest XII: The Flames of Fate, která poběží na Unreal Enginu 5. Vývoj je teprve na začátku, ale prezident Square Enixu Yosuke Matsuda nyní v rozhovoru pro Famitsu řekl, že hra bude stavět na tradičních prvcích, ale nabídne i novinky, které budou sérii definovat pro dalších 10-20 let. „Dragon Quest XII je vyvíjen s ohledem na dalších 10 až 20 let série Dragon Quest. Některé části zůstanou v souladu s tradiční podobou Dragon Questu, ale jsou nutné i nové prvky. Koneckonců, potřebujeme značku neustále inovovat,“ řekl pro Famitsu. Datum vydání pro hru Dragon Quest XII: The Flames of Fate zatím neznáme.
Zdroj: Tisková zpráva
kde to žije ...
novinka
Harvey Smith: Redfall byl původně ve vývoji i pro PS5
novinka
Sony byla podle Metacritic nejlepším vydavatelem roku 2022
novinka
Ninja Theory: Ve hře Senua's Saga: Hellblade II posouváme s Epic Games hranice v oblasti obličejové animace
novinka
Remake hry Silent Hill 2 je blízko dokončení, vydání je na Konami
recenze
Someday You'll Return Director’s Cut
novinka
Spuštěny předobjednávky pro Horizon Forbidden West: Burning Shores, oznámeny ingame bonusy
novinka
Deníček akční RPG hry The Lords of the Fallen zaměřující se na technickou stránku
novinka
11 minut dlouhé gameplay video z akční hry Lies of P
novinka
NCSOFT připomíná novým videem připravovanou filmovou hru Project M
novinka
Redfall nakonec nebude vyžadovat internetové připojení, vývojáři plánují DLCčka
Komentáře