DLSS od AMD má být dostupné i na konzolích PS5 a Xbox Series


recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (41)
Ježkovy oči "PAN ŽABIČKA"!!!!!....No mazec, ty vl jsem myslel, že už se toho nedožiju. Ty vl když si vezmu to fórum na playstation3.cz jak se to tam občas rozjelo a JOE to tam pak štípal na mraky :-D.... no to byly časy
@Tomáš Novotný: Jak nema spolecneho s behem hry? :-D
Si to zkus nastavit u CP a uvidis...tam je DLSS pevne vazano s TAA. Pokud TAA vypnes (jde pres prepis souboru) tak se automaticky s tim vypne i DLSS a uz nejde nastavit leda by jsi zase prepsal soubor zpatky.
Nevim proc ale u CP je to takhle zpraseny...proto vyvojari vubec nereagujou na "prosby" aby slo TAA vypnout.
@Tomkalhotka: tyjo na legendu české internetové scény Michala Kolesu bych málem už zapomněl :D a to jsem ho občas i potkával na ulici nebo v obchodě :D to už je taky pěkných pár let
@Kapr: DLSS nemá nic společného s během hry to je sníží kvalitu obrazu a podle AI to upraví aby to běželo líp u DS PC verze to vypadalo líp jak někde to je horší chce to víc dotáhnout AI ,aby rozpoznalo jak to má vypadat. TAA a AA je volitelný efekt na PC což bere výkon ,aby si mohl vidět lepe vypadající rohy zbraní, předmětu, postav, mapy.
Hmmm chytrý technologický obchvat 👍👍
@Bananek: www.gurujoe.sk ja myslel tuhle stranku Golden Age
Uverim ked uvidim ale realne to vidim na yo ze to bude az v pro verziach konzol
guru lhář joe :D :D
já si celou dobu říkal koho mě místní ultras přípomínají stylem argumentace, škoda, že se toho ješte nedožil michal kolesa
Nebo. PSV MAGAZIN... Ten byl taky skvělý.. A měl super redaktory a komunitu.... Jnj ale SONY tim jak VITU odrovnala, tak odrovnala i tyhle super weby. Protože už na ně nebylo co vydávat no.. Ach jo.. Chodil jsem tam hrozně rád..
Harnet: stránka trčela hlavně před vydáním PS3
Joe_zx neměl si taky svoji stranku? Ze Sokym sme k tobe chodili, daval jsi tam docela trefné info o ps4, když měla launchovat a mam zato, ze si se pak odmlčel nebo i stranka byla zrušena?
@Faser: To bohzel ale neni chyba DLSS ze je to mazle ale hrou a jejich TAA.
U Cyberpunku 2077 je DLSS pevne vazane na TAA a vubec AA...kdyz ho pres prepis souboru vypnes tak se automaticky vypne i DLSS a nastaveni uz nefunguje...
Proto je to mazle pac TAA je u tech her napevno...proste prasarna rozmazana..
Vítejte přátelé... Já tam tenkrát byl relativně krátce, tak nepamatuji vsechny, než se web zrušil. Byl to tehdy pro mě jediný zdroj informací z Playstation universe. Ještě pamatuji Kufiho a jeho Corvette. 😀 Je, to byly časy.Jinak pardon za OT, nechal jsem se unést minulostí. 😀
@el-pedro: .. synek a zabak sedi.
@el-pedro: z Playstation3.cz nás tu je více než si myslíš :-D
Joe? Jsi to skutečně ty synku? Ten Joe z playstation3.cz? Národnost a avatar sedí... Jestli ano, tak vítej!
@Faser: no nevím zrovna v Control DLSS 2.0 vylepšuje celkovou ostrost a rozhodně to vypadá líp s DLSS v DF jasně ukazují jak se ostrost zlepšuje oproti nativu. link u Cyberpunku v nastavení DLSS na kvalitu taky nepozoruji šum. Šum jde pozorovat u CP hlavně když je DLSS nastavený na výkon, pak ano je to nepěkně máznutý. Prakticky ve všech hrách co jsme s ním hrál, pokud je nastavený na kvalitu, vypadá to líp jak nativní rozlišení. Je to jednoznačně ostřejší.
O tom death strandingu jsem to také zaslechl, ale bohužel nemohu posoudit. Nemám vlastní zkušenost, protože mě ta hra moc nezaujala pravda je, že konzole jsou na tom trochu jinak a třeba to AMD líp vychytá. Uvidíme
Na konzolich jsou naroky krapet jinde tam s mirnym maznutim nebude problem.
DLSS 2.0 v death stranding mělo dokonce lepší kvalitu obrazu než nativní 4K, ale to je asi jediná hra kde to tak bylo. Jinde to trochu maže obraz, ale pořád lepší než 1080p
Je super, že tahle technologie bude i na konzolich. Nicméně mi to nedá... Mám celkem slušná zobrazovala (Sony X900H + Samsung Odyssey G7) s RTX 3070 a jedna věc je jistá. Cyberpunk a Control když zapnu DLSS, tak je obraz prostě mázlej. A jakmile to jednou vidíte, už to nejde nevidět. Jasně, boostne to fps, ale za mě se na to nedá koukat. Jsem úchyl, já vím :D naštěstí v téhle konkrétní situaci to neva, páč to zvládá i bez DLSS, ale bojím se, že u konzolí to bude nutnost aby na tom jely slušně budoucí nejnáročnější pecky. A bez toho to bude mít fps dropy...
@rejca: vypocitavat to muze cokoliv..faktorem je ale jak efektivni ten hw pri tech vypoctech je..asi jako v minulosti kdyz se teprve rozmahaly graficke karty a mohl si grafiku renderovat softverove tzn ze to pocital procesor..vysledky byli velmi usmevny.
@Bjorn: to 1440p je v drtivé většině času a na 1080p jde max u některých objektů v dálce. Hra je v tomto režimu nádherně ostrá a uhlazená, klidně bych se hádal, že má vyšší rozlišení. Opravdu se jim velmi povedlo skloubit rozlišení, vyhlazování a kvalitu textur. Vypadá to fakt luxusně, když jsem po spidym zapl WZ v nativ 4k, tak jsem myslel, že je něco špatně, jestli se mi náhodou nezaplo 1080p.
otazka pro znale, da se na tu technologii pouzit treba 1-2 jadra CPU? 8 jader je docela luxus...
Pak se podívám, ale digitalfoundry to změřilo takto
Doporucuji yt kanal ElAnalistaDeBist.. pekne tam ukazuje porovnani ruznych her na ruznych konzolich popripade v ruznych rezimech zobrazeni
Nema nativní 4K v žádném modu. Oba 4K mody jsou dynamické s dropy na neco kolem 1440p a ten RT performance ma 1080p az 1440p dynamické.
@Bjorn: Přidávali ještě jeden mód zobrazení a měl by to být ten co píše @JustPlayer
@Bjorn: ma nativni 4k s rt a 30fps, dynamicky 4k bez rt s 60fps, 1440p s rt i 60fps
nema spiderman nahodou pouze 1080p s RT a 60fps?