Denis Dyack: Hratelnost není vše
novinka•sobota 18. července 2009•Petr Strecker•

Zdroj: Konzolista.cz
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

novinka
Během The Game Awards se ukáže nový Tomb Raider
novinka
Darrell Gallagher a Brian Horton zakládají nové studio pod 2K Games
novinka
Vývojáři chtěli připravit PS5 verzi hry Microsoft Flight Simulator 2024 už před několika lety
novinka
Hideo Kojima zatím neví, jestli jeho připravovaná hororová hra OD bude fungovat
novinka
Brzy zřejmě odstartují předobjednávky na akční hru Saros
fórum
Nintendo Switch 2
novinka
Rozšíření The Forsaken Hollows pro Elden Ring Nightreign dokázalo oslovit už 2 miliony hráčů
novinka
Eidos Montreal měl zrušit příběhovou karetní hru z univerza Pána prstenů
novinka
Zveřejněn hype trailer na The Game Awards 2025
fórum
Gran Turismo 7
Komentáře (4)
Záleží na tom, co si pod pojmem grafika a design představíme.. Pro mě nemusí znamenat dobrá grafika nekonečno polygonů a všeho, jako třeba v Gears of War nebo připravovaném God of War 3.. ale třeba zmíněná Okami, to je pastva pro oči a přitom je to jen malovaná záležitost..
na co pribeh? koukej na Black - pribeh uplne k nicemu, ale hraje se to suprove. a to jde, o to jak se to hraje. nepotrebuju pribeh, od toho jsou filmy. hry sou od toho, aby se hrali a DOBRE hrali...
nejdulezitejsi je poradny pribeh to je pulka hratelnosti. bohuzel ten pribeh drtive vetsine soucasnych her chyby
Tak s tím designem souhlasím. Jelikož design > grafika. Viz Legend Of Zelda TP, Jet Set Radio, Okami... Už ale ne s tím, že všechno můsí mít stejný podíl ve hře a už vůbec ne, že hratelnost by se měla nějak ztenčovat. Hratelnost není žádná top modelka na dietě. Buď může být dobrá, nebo špatná. Pokud chce vědět, jak udělat úspěšnou hru, ať se zeptá Miyamota, nebo Kojimy.