David Cage se trochu rozpovídal o nové hře

Tvoje reakce na článek
Galerie


































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (19)
Jsem teda hodně zvědavá co chystají[s14]Mohli by prozradit v pátek 5.12. na The Games Awards :-)
Bude Beyond stopro na Ps4 ? Jinak si budu muset sehnat ps3
Beyond nebyl spatny, ale vedle HR pusobil slabe.
Kazdopadne QD miluji prave za to, ze jdou jinudy nez vsichni ostatni a jsou to vyborni vypraveci.
Ten novy projekt je podle Cage trochu odlisny nez Beyond a HR, tak jsem zvedav.
Vzhledem k sestupne tendenci kvality u her QD se trochu bojim, ale stale doufam a verim v originalni, jinou hru, kterou umi jen QD
Beyond stal za nic. Zajimavej napad ale ten dej, herni napln a elen page to proste zabili. Za to Heavy Rain byl skvelej a dej se dal pekne rozvetvit, Farnheit byl taky uzasnej. Beyond je definitivne nejhorsi hra od QD. Dobry na tom byly jen ty ceske titulky pro neanglictinare.
Heavy Rain je žánrová stylovka, kterou jsem si zamiloval, ale z Beyondu mám dodnes smíšené pocity. Každá kapitola jiný žánr (od intimního dramatu po kýčový brak), a většina jako samostatná výborná, ale jako celek je to fakt jak dort od pejska a kočičky.
Uvidíme co bude dál. Rád bych ještě viděl Karu z tech-dema.
Proč to sou umělecká díla? ... protože je to hra která se ovládá pomocí QTE??? nebo protože tam hrajou herecké hvězdy typu Dafoe??? ... Já mám rád sci-fi, fantasy, Ellen Page, Dafoa, hry i filmy s nějakým poselstvím ale jako dělat z toho takovou modlu nevím nevím ... ta rozcupovanost příběhu nedávala pořádně smysl, a některé scény byly na facku a omezená hratelnost na vyťukávání určitého tlačítka v danou chvíli z toho nedělají ani pořádnou hru ani umělecké dílo .... je to škoda beyond měl potenciál kdyby se pár věcí udělalo jinak nebo by se z ní udělala čistá adventura či film a nevelil tomu Mr. Honící triko Cage který chce očividně se hlavně odlišovat a být jiný ale už je mu jedno jak!!! Dokážu pochopit že se to někomu líbilo ale že to je pro lidí vyššího myšlení, uměleckého vnímání a že ostatní sou retardi??? Zkuste se trošku posunout v názorech!!! [s1]
Od QD cokoliv jak je vyse zmineno jsou to umelecka dila-videohry![s7]
Třeba na episodu Beyond na indiánské farmě vzpomínám do dnes. Já jsem od toho očekával přesně to, co to nakonec bylo.
Heavy Rain jsem dohrál 2x... Beyond vyšel když jsem se zbavoval PS3 takže pak na PS4 ho určitě rád dám.
Beyond: Two Souuls jsem ještě stále nehrál a to jsem na ní tehdy čekal jako na smilování. Bohužel, týden před jejím vydáním jsem přišel o PS3 a do dnes jsem si novou nekoupil. Je to le to poslední, co si rozhodně chci z minulé generace zahrát. Očekávám samozřejmě interaktivní film jak je u QD zvykem. Her jako her je dohromady tak 99% ze všeho co jako hra vyšlo a i to jedno procento, které tvoří QD se svými interaktivními příběhy, tak některé lidi sere tím, že se to vyloženě nehraje. Díky bohu za to, že aspoň tohle je úplně jiné, než ten milion dalších her co ročně vychází na všech platformách. Doporučuji QD, aby při dalších prezentacích jasně hráče upozornili na to, o jaký model hraní se bude jednat, aby nebyl opět někdo zklamaný z toho, že něco co není vlastně ani hra, se ani jako hra nehraje. To rovnou mohu nadávat na to, že jablko chutná jako jablko. Debilita. Líbí, nelíbí je ok, ale vyčítat něčemu vlastní podstatu je už extrém moderní amatérské kritiky, která už všeobecně přesahuje míru lidské hlouposti až příliš. Kéž by byl každý schopen raději říct prosté líbí/nelíbí a máme ušetřeno.
kdo považuje Heavy Rain a Beyond za odpad měl by se zamyslet. Tonejsou hry v pravém smyslu slova, to jsou umělecky díla přenesny do herního života. Je pochopitelný že každy umění nehoví [s16]
Holt kdo si chce pořádně užít mimiku a hru koupí si COD. Je tam Kevin Spacey jako živej a náplň hry je taky za ty roky vymazlená...
Lol, tak jestli si někdo myslí, že Beyond byla "hra", tak je mi vás líto. Já mám rád Heavy Rain, dohrál jsem ho 3x. Beyond má slušnou grafiku, ale ta mimika byla strašná, herní náplň takřka nula. Zakončení hry takřka ve všech směrech totožné.
Ne, bohužel, klidně se mnou nesouhlaste, ale Beyond je nejhorší hra od QD.
Obojí na platinu. Už se těším na další[s6][s7]
Heavy rain a Beyond two souls jsou největší veledíla která na starou generaci vyšla.Ale jak už zde někdo zmiňoval hry nejsou určeny pro retardovanou skupinu hráčů kteří dávají přednost bezduchým hopsačkám typu mário.[s14][s14]
spoock: další, holt to byla hra, která byla nad duševní možnosti, mnoha jedinců. Beyond byla bomba.
No, už by to chtělo nějakou tu hru, kde nebudu muset jít koridorem. Beyond byla prasárna.
[s7]QD[s7]