David Cage o originálních hrách

novinka  1
Petr Strecker, 24. 3. 2010 0:00
Heavy Rain je v poslední době skloňován snad na každém fóru dedikovaném nejen konzoli PS3, přičemž nejen hráči dští na hru ódy nejen v oblasti originality. 3x nejen. David Cage se nyní rozpovídal na téma kreativity a dnešní her, přičemž celým svým vyjádřením chtěl říci, že hráči opravdu chtějí i hry, které jsou originální a vývojáři by měli dát prosto svým kreativním myšlenkám, než zaběhnutým konceptům. „Vždy jsem říkal, že úspěch, či neúspěch Heavy Rain pošle hernímu byznysu jasnou zprávu: Když hra zklame v prodejích a recenzích, je jasné, že hráči nemají o podobný typ her, zaměřujících se na emoce a spíš dospělý přístup zájem.“ tvrdí David. Krom dalších desítek vět přiznal „Komerční úspěch hry značí jednu věc: Hráči nejsou tím, čím jsme si doposud mysleli, že jsou. Jsou starší, toužící po něčem novém a připraveni pro sofistikovanější hry.“ Heavy Rain tak možná odstartuje novou vlnu her, která tu sice vždy byla, ale v posledních letech spíše v ústraní. Tak jako tak, Heavy Rain si v čele s Quantic Dream úspěch právem zaslouží.
Zdroj: vg247

Heavy Rain

ps4ps3
Sony Computer Entertainment, Quantic Dream
Datum vydání hry:
23. 2. 2010
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře