David Cage moc nevěří, že Natal zvládne vše, co Microsoft nasliboval
novinka•úterý 6. dubna 2010•Petr Strecker•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
recenze
Sleep Awake
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
fórum
Think before you sleep
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
Komentáře (11)
Jasný je, že to o čem mluví Cage, je zatim skoro nemožný. Importovat věci do virtuální reality jen pomocí obrazových senzorů se sice povedlo, ale ani zdaleka tak nefungovalo. Neni to dlouho, co se japonci snažili podobnej systém zavíst na letištích, kdy byl kamerovej systém schopnej zaznamenat a rozpoznat jednotlivý obličeje. Jasný je že to nefungovalo ani zdaleka jak mělo, kdyby jo, jak je podobnej systém rozlezlej ve všech možných bezpečnostních zařízeních.
Takže Cage se zbytečně diví. Natal bude určitě funkční, ale snad každýmu musí bejt jasný, že to nepůjde tak hladce, jako to představovali na E3. To platí i pro Move.
Nechci flame, ale ono to může být taky tak, že ten Natal bude nedejbože třeba dobrý ( což by bylo dobré hlavně pro nás, že [s14] ) a v Sony si to začali uvědomovat. Ale třeba taky ne. [s14]
Myslim že Move od Sony bude mít mnohem větší úspěch a mnohem více her a to už jen proto že se v zásadě jedná o technologii, která je zaběhnutá na konzoli Wii a vývojáři s pohybovým ovladačem mají mnoho zkušeností, tedy logicky spíš budou vývojáři chtít jít na jistotu na to, co je už osvědčené. V Natal moc nevěřim. Ať už výsledek dopadne jakkoliv, může to nakonec dopadnout i tak, že to nakonec nebudou tak hojně využívat a zůstane to časem u ledu jako technologie HD DVD.
nefandim ani jednomu a kdyz neco takoviho pujdu do nintenda [s6]
Raději si počkáme až NATAL výjde a potom jej budeme kritizovat ne, nebo chválit ne ? [s14]
Asi, jako kdyz u heavy rain naslibovali 1020 konců [s6] [s6] Neverim uz dneska nicemu.
Ja nevim, vono to vypada zajimave, ale otazka je jak se to uchyti u hernich vyvojaru. Muze se stat, ze to koupite, vyjde 5-10 her a najednou nic. Kazdopadne souboj Move a Natalu bude zajimavej
Chlap co má za sebou plakát Heavy Rain. Ten asi xbox chválit nebude. Hej ty lidi z tý herní branže jsou takoví šašci.
To co ukazal MS z Natalu na minule E3 bych prirovnal k slavnym render videam Killzone 2 a Motorstorm na konferenci Sony na E3 v roce 2005... Nakonec to tak proste vypadat nebude... Ale tesim se na Natal stejne jako na Move ovladace a oba si poridim:-)
Tady se to zítra pobije...
Mylslím, že každému rozumě uvažujícímu člověku muselo být jasné, že to Natal video z loňské E3 bylo pouze ilustrační a nic z toho co ukazovalo v reálu neexistovalo, maximálně tak v myslích tvůrců.
Myslím, že zrovna Cage by s Natalem dokázal velké věci.