Konzolista.cz

David Cage moc nevěří, že Natal zvládne vše, co Microsoft nasliboval

novinkaúterý 6. dubna 2010Petr Strecker
Hlavní obrázek článku: David Cage moc nevěří, že Natal zvládne vše, co Microsoft nasliboval
David Cage – postava, která je terčem mokrých snů mnoha fanoušků studia Quantic Dream, jenž stálo za hity jako Fahrenheit a nyní i Heavy Rain, se rozpovídala o Natalu od Microsoftu. Jak on sám tvrdí, byl přímo šokován prezentací Natalu na minulé E3, která byla dle jeho slov impresivní, ale jeden moment mu doslova vyrazil dech. „Přesně ta část, kdy chlapec přijde se skateboardem, oskenuje jej laser a on se objeví ve hře. Pohybuji se v tomto průmyslu a vím, co je a co není možné. Myslím, že prezentace v tomto stylu byla zároveň menší lží.“ Davide, dnes je vše založeno na slibech, lžích a pomluvách. Tak jako tak se prozatím neví v jaké fázi vývoje a pokroku Natal je, Microsoft delší dobu mlčí, a ačkoliv se datum vydání blíží každým dnem, stejně jako technické specifikace, stále hráčům chybí nějaký viditelný odrazový můstek, který by nás konečně přesvědčil o tom, že Natal stojí za naše peníze.
Zdroj: n4g
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (11)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Maggot
Maggot #PAN JATKÁČ

Jasný je, že to o čem mluví Cage, je zatim skoro nemožný. Importovat věci do virtuální reality jen pomocí obrazových senzorů se sice povedlo, ale ani zdaleka tak nefungovalo. Neni to dlouho, co se japonci snažili podobnej systém zavíst na letištích, kdy byl kamerovej systém schopnej zaznamenat a rozpoznat jednotlivý obličeje. Jasný je že to nefungovalo ani zdaleka jak mělo, kdyby jo, jak je podobnej systém rozlezlej ve všech možných bezpečnostních zařízeních.

Takže Cage se zbytečně diví. Natal bude určitě funkční, ale snad každýmu musí bejt jasný, že to nepůjde tak hladce, jako to představovali na E3. To platí i pro Move.

vonKrup73
vonKrup73 #ValMez

Nechci flame, ale ono to může být taky tak, že ten Natal bude nedejbože třeba dobrý ( což by bylo dobré hlavně pro nás, že [s14] ) a v Sony si to začali uvědomovat. Ale třeba taky ne. [s14]

stillalive

Myslim že Move od Sony bude mít mnohem větší úspěch a mnohem více her a to už jen proto že se v zásadě jedná o technologii, která je zaběhnutá na konzoli Wii a vývojáři s pohybovým ovladačem mají mnoho zkušeností, tedy logicky spíš budou vývojáři chtít jít na jistotu na to, co je už osvědčené. V Natal moc nevěřim. Ať už výsledek dopadne jakkoliv, může to nakonec dopadnout i tak, že to nakonec nebudou tak hojně využívat a zůstane to časem u ledu jako technologie HD DVD.

hrc.jena

nefandim ani jednomu a kdyz neco takoviho pujdu do nintenda [s6]

fox171
fox171 #fox171

Raději si počkáme až NATAL výjde a potom jej budeme kritizovat ne, nebo chválit ne ? [s14]

Beny
Beny #Blood 1

Asi, jako kdyz u heavy rain naslibovali 1020 konců [s6] [s6] Neverim uz dneska nicemu.

LordikDevil

Ja nevim, vono to vypada zajimave, ale otazka je jak se to uchyti u hernich vyvojaru. Muze se stat, ze to koupite, vyjde 5-10 her a najednou nic. Kazdopadne souboj Move a Natalu bude zajimavej

iXmar

Chlap co má za sebou plakát Heavy Rain. Ten asi xbox chválit nebude. Hej ty lidi z tý herní branže jsou takoví šašci.

PICEKcz
PICEKcz #\m/

To co ukazal MS z Natalu na minule E3 bych prirovnal k slavnym render videam Killzone 2 a Motorstorm na konferenci Sony na E3 v roce 2005... Nakonec to tak proste vypadat nebude... Ale tesim se na Natal stejne jako na Move ovladace a oba si poridim:-)

Devilbringer

Tady se to zítra pobije...

touchmud
touchmud #made4game

Mylslím, že každému rozumě uvažujícímu člověku muselo být jasné, že to Natal video z loňské E3 bylo pouze ilustrační a nic z toho co ukazovalo v reálu neexistovalo, maximálně tak v myslích tvůrců.

Myslím, že zrovna Cage by s Natalem dokázal velké věci.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články