Dante’s Inferno 2 mělo být mnohem ambicióznější než první díl, známe nové podrobnosti

Mnoho let si fanoušci proto kladli otázku, jak by Danteho cesta pokračovala. Jak určitě víte, hra byla založena na první třetině Alighieriho epické básně Božská komedie ze 14. století, takže dávalo smysl, aby se druhý díl odehrával v Očistci, přes který by se hlavní hrdina dostal až do Nebe. Sem tam se objevilo několik neurčitých zmínek o jakémsi válčení mezi Nebem a Peklem, ale více jsme se nedozvěděli. To se nyní změnilo, protože magazín IGN mohl mluvit s několika bývalými vývojáři a nahlédnout do doposud nepublikovaných interních materiálů – včetně konceptů, storyboardů k filmečkům, screenshotů z raných verzí úrovní a – v neposlední řadě – 240stránkového scénáře, který napsal spoluautor Assassin’s Creed 2 Joshua Rubin. Dokument podrobně popisuje všechny fáze hry, souboje s bossy i dějové momenty plánované pro Dante’s Inferno 2: Purgatorio (nebo elegantněji jednoduše Dante’s Purgatorio).

Zmíněný materiál ukazuje, že hra Dante’s Inferno 2 byla ve vývoji mnohem dál, než se doposud předpokládalo, ale také skutečnost, že se studio Visceral Games rozhodlo vydat trochu jiným směrem. Děj by například kombinoval Božskou komedii s dalším biblickým eposem – Miltonovým Ztraceným rájem –, který zobrazuje Lucifera nikoli jako čisté ztělesnění zla, ale spíše jako morálně nejednoznačnou postavu. Změnit se měla i hratelnost. Zatímco první díl si bral inspiraci v sérii God of War, pro druhý díl se vývojáři chtěli inspirovat hlavně moderními akčními hrami jako Uncharted 2. Ta totiž místo cutscén a quick time eventů nabídla skriptované sekvence, kde měl hráč plnou kontrolu nad hlavním hrdinou. Pokud by Dante’s Inferno 2 někdy vzniklo, mělo jít o stejný skok jako mezi Assassin’s Creed a Assassin’s Creed 2, případně God of War a God of War z roku 2018.

Pokud se chcete podívat na veškeré informace o Dante’s Inferno 2, ale také si prohlédnout mnohem více artworků a dalšího materiálu, doporučujeme celý článek na IGN.

Komentáře (6)
Taková škoda že nebylo pokračování. Vážně skvělá hra a to i dnes. Hraju to zrovna na PC Legion Go přes emudeck. A tam se dá grafická stránka tak vyšperkovat,že to vypadá jak remaster nebo snad až remake. Jakože vážně top. A ta obtížnost 😬 To by dnešní hráči nedali a podávali by hromadně stížnost že je hra rozbita🤦♂️😄
Ale za mě mě top.
Nevím jaké měl první Dante prodeje,nebo proč se vlastně na pokračování nedostalo,ale pro mě to je do dnes jedna z Top her vůbec.Je to škoda a souhlásím že když už né pokračování,tak alespoň nějaký remaster prvního dílu,bych bral všema deseti.
Agony taky skončilo přesně tam kde začala invaze do nebes. Škoda že někdo neudělá nějakou takovou brutus apokalyptickou hru. Jaderný výbuchy a žu žu Diablo nepočítam. Dante 2 by byl určitě taky nářez.
Legenda praví, že jeden místní výtečník si kvůli této hře dokonce změnil i přezdívku 😁
Tak jako Microsoftu nikdy neodpustím zrušení Scalebound, tak EA pro změnu uložení k ledu Dante's Inferno. Pokračování na papíře zní více než slibně. 🫤
Dal bych si aspoň remaster, když druhýho dílu se už nedočkáme.