Konzolista.cz

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy: Vyšel nikdy nevydaný těžký level Stormy Ascent

novinkačtvrtek 20. července 2017Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy: Vyšel nikdy nevydaný těžký level Stormy Ascent
Pokud patříte mezi velké fanoušky série Crash Bandicoot, tak určitě víte, že studio Naughty Dog plánovalo pro první díl jeden obří těžký level Stormy Ascent, který se ale nakonec ve hře neobjevil. Vývojáři ho nikdy nedokončili, těžko říci, jestli byly na vině hardwarová omezení prvního PlayStationu, případně skutečnost, že byl opravdu těžký. Každopádně vývojáři ze studia Vicarious Visions se rozhodli, že tento level dokončí a nabídnou ho v rámci kolekce Crash Bandicoot N. Sane Trilogy formou DLCčka. To vyšlo právě dnes, přičemž je k dispozici zdarma až do 19. srpna. Následně bude stát 2.99 euro. Pokud si rozšíření stáhnete, můžete do komentářů napsat, na kolik životů jste level prošli. Vývojáři z Vicarious Visions na první projití vždy spotřebovali kolem 60 životů. To jen ukazuje, o jak hardcorovou záležitost se jedná. Níže naleznete trailer.
YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (11)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
G
G #🏮いただきます🏮

Hele ta hra je přesně to co Crash před dvaceti roky. Víc ani min od toho člověk nemůže čekat. Snad s rozdílem toho luxusního kabátku. S tímhle jsem do toho šel a bylo to maximálně osvěžující záležitost- právě jak je ta hra out of date :) všechny tři tituly mají, co nabídnout, s tím, že jednička je opravdu výživná záležitost místy a s dalšími tituly obtížnost jde dolů. Trojka už mně například nebavila, dost možná i kvůli tomu, že jsem to jel jakž takž týden v kuse. Ale původní hopsanda, to je právě jednička a dvojka. Power slam, bazooka? To už v deseti mi tam úplně nestimovalo do série, ale kdo rád, tomu čest. :)

charvisan

Tvl hosi strasite me,jak tu padlo o chirurgicke presnosti tak bohuzel timto jsem taky zhyckan :) zrovna drtim znovu raymana ;) ale pak se chystam na crashe,jako ostatni chci si testnout nostalgii ^^ kazdopadne me to neodradi a poridim abych sam mohl poridit. Jedine co me z clanku sere ze nevim zda do 19 to koupim abych pak nemusel cvakat za 1level. Zid nejsem :D

Ps: asi se hecnu driv a holt to hodim zatim do suplete.

esoLister
esoLister #legendMKII
👍3

Přidávám se k Vulcanovi a Kentuckymu. Na hru jsem se hrozně těšil, že si připomenu mládí. Nadšení vyprchalo ani ne do hodiny. Velká obtížnost mi nevadí, ale tady to pro mě nebyla zábava. Hlavně kvůli topornému ovládání, které pěkně popsal Vulcan. Celkově mě prostě vůbec nevtáhla, neměl jsem tu chuť ve stylu, ještě tenhle level dojedu, ať můžu mrknout, jak vypadá další. Tady jsem si zase uvědomil, jak se hry strašně posunuly. Nemyslím obtížnost, ale právě ono ovládání, design levelů, pestrost... Další den jsem se musel nutit, že to ještě zkusím, vždyť je to sakra Crash! No a další den už byla v bazaru, dokud to má nějakou cenu. Nedávno jsem dohrál Ratcheta. Měl jsem z něj obavu, ale ten mě bavil možná víc než kdysi. Tady to bohužel nefungovalo.

edit. mám rozehrán Snake pass, výborná záležitost s příjemně náročným a originálním ovládáním. Fakt super oddychovka. Využívám, když si chci dát oddych od Koth v GoW a vyzobáváním platiny v Nier.

Lovefist_88
👍1

Me teda ovladani prijde lepsi nez na PS1 ale uplne dobry taky neni. Nechapu jak jsem to tenkrat mohl hrat na sipkach 😀 zatim jsem rozehral 3 dil pac je asi nejlehci abych se naucil na ty dalsi dva. Kazdopadne v tech vedrech se varim z nervu vic jak PS4.

RasputinCz
RasputinCz #Hollow
👍2

Jestli na to vývojáři spotřebovali kolem 60 životů, kolik jich spotřebuje průměrnej hráč jako jsem třeba já??? Dark Souls boss fight hadra

VulcanR
VulcanR #Trogári
👍2

Nj, som rozmaznany casualnymi Kidtendo plosinovkami s chirurgicky presnym ovladanim.

VulcanR
VulcanR #Trogári
👍4

Ja mam z celej trilogie stale rozpacite pocity. Ako decko som kazdy diel dohral pomaly na jeden zatah a mam zafixovane, ze to boli vyborne plosinovky, ale teraz sa neviem donutit hrat to viac ako 2-3 levely v kuse.

Ano niektore levely su narocne, ale myslim, ze to nie je ani kvoli ich designu, ale kvoli nepresnosti ovladania, ktore ma fakt vytaca. :D Crash strasne rychlo pada po vyskoku na zem, je takmer nemozne ho vo vzduchu ovladat, dvojskok ma strasne uzke okno, kedy je potrebne stlacit tlacitko (neviem kolko krat sa mi stalo, ze si upne v pohodicke skacem cez obycajnu priepast, stlacim dvojskok a on nezareaguje a ja spadnem dole) a uplne najhorsie je, ze cele ovladanie ma znatelny lag kvoli 30 fps zamku.

Niekedy si hovorim, ze nam activision mohli nechat na Crashe ruzove spomienky a tento remake ani nevydavat.

kuki164
kuki164 #Play3Day
👍1

Metal: link

Metal Lord
Metal Lord #P3D 2025

ještě než to stáhnu, ví někdo, jak se k tomu levelu ve hře dostanu? Dosud hledám jak se dostat k tomu Lost Treasure

czDante92
czDante92 #PSMR

já jsem ho ještě ani nedokončil :D sem se vrhnul na trojku, tam je taky dost bullshit úrovní, ale dají se

czDante92
czDante92 #PSMR
👍2

fuck off, High Road stačilo

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články