Cole McGrath se v inFamous Second Son neobjeví

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (9)
Martine no hlavně abys tu hru pak i hrál a ne jak Dead Space 3 :D Nejdřív stříííík střííííík cáááááák a pak prach na poličce :D
Kouř... z InFamous se stává variace "Ztracených" :-D
milhaus: Podle VGChartz se prodalo po celym svete +-1 530 000 kopii ( link ) coz mi prijde celkem slusny cislo. Pokud si vezmes ze jedna kopie se prumerne prodala za $40 (po slevach apod.) tak zjistis, ze hra vydelala $61 200 000 coz je velice slusny cislo a jiste byla v cernych cislech, protoze takovej rozpocet urcite nebyl (udava se ze mela rozpocet mezi $10-15 000 000 coz mi prijde jako realny cislo, 200 000 000,- na hru je vazne slusnej rozpocet). Problem je ten, ze Sony urcite ocekavalo vic.
Kazdopadne Sony ty znacce urcite veri a dle myho chce dosahnout stejnyho efektu jako u inFamous 1, kdy se ta hra stala legendou temer pres noc. Navic kde jinde ukazat silu GPU ve vypoctech fyziky nez u efektu v inFamous. Particle effects, realna fyzika treba kousku ledu apod.
Rekl bych ze launch tituly na PS4 budou ukazkou sily toho pristroje vic nez kdy jindy. Protoze potrebujou co nejvic vyvojaru dostat na svoji platformu a zivit je budou hry.
oba dily naprosto spickovy. hlavne to peklo, ktery muzete v ulicich rozpoutat... a bez jedinyho zaskubu! hold PS3 power, ale ne kazdy to umi z te masinky vytahnout. skoda jen, ze dvojka se moc neprodavala, nechapu. snad to trojka zmeni. tesim se strasne moc.
Ohledne inFamous:SS ( :P ) bych se nebal niceho. Sucker Punch vi moc dobre co dela, uz v inFamous 1 jsem si rikal, ze netusim, co by do hry mohli jeste pridat krome lepsiho systemu boje na blizko a oni do hry pridali tolik veci a tolik emoci, tolik uzasny hudby a tak nadhernou grafiku, ze jsem jednou cely pribeh projel na 1 zatah.
Cole byl neskutecny sympatak, ale jednou jeho pribeh nejak zakoncili a libi se mi, ze se neboji vytvorit novou postavu. Oproti inFamous 1 se Cole taky zmenil, takze vyvoj charakteru jim urcite pujde na vybornou. U inFamous 2 jsem se bavil temer s kazdou hlaskou a stalo se mi neco co uz u hry dlouho ne, me na Coleovi ZALEZELO. Urcite s tim Delsinem nepocitaji jenom pro 1 dil, urcite udelaji dalsi a ten charakter se bude moct vyvinout. Vzpomente si, jak jste v inFamous 2 brali Zekeho uz jako dlouhodobyho kamarada. Proste Sucker Punch s emocema umi a urcite predvedou svoje nejlepsi i v tomhle dilu.
A o grafickou stranku hry se nebojim ani nahodou, protoze ten trailer je ingame, pouze zmeneny uhel kamery: link
Btw. uz jsem rekl, ze miluju serii inFamous? :D
Tak ve dvojce jste jste taky mohli používat led, určitě bude něco podobného i tady.
Nemá být místo "kouř" oheň? :D
Kouř jako zbraň?? To jako budu protivníky dusit? :D
A to se mi třeba líbí, že měli koule na to, nechat inFamous 2 skončit tak, jak to skončilo.