CD Projekt RED: DirectX 12 nepomůže konzoli Xbox One s rozlišením

novinka  64
Martin Šmíd, 4. 8. 2014 15:15
Někteří fanoušci stále ve skrytu duše doufají, že jakmile se dostane na Xbox One nový DirectX 12, pomůže jí s rozlišením, které je občas horší, jak na konkurenční konzoli od Sony. Programátor Balazs Torok ze studia CD Projekt RED, který se stará o engine hry Zaklínač 3: Divoký hon, je ale dost skeptický, a dokonce nyní řekl, že DirectX 12 nebude mít na výkon konzole Xbox One prakticky žádný dopad. „Myslím si, že je na internetu spousta nejasností ohledně toho, co zlepší. Většina her na Xbox One, které nedokážou běžet v 1080p, příliš zatěžuje stínovací jednotky na GPU. U těchto her DirectX 12 nezmění vůbec nic,“ říká Balazs Torok v rozhovoru pro server GamingBolt. Dodává, že DirectX 12 by teoreticky mohl dodat do scény více trojuhelníků, ale když je neumí vystínovat, budou muset vývojáři přijít s pozměněným uvažováním, jak co nejlépe využít výkon.
Zdroj: null

Zaklínač 3: Divoký hon

ps4xoneps5xsx
Cenega, CD Projekt Red
Datum vydání hry:
19. 5. 2015
KARTA HRY
10/10

Komentáře