Capcom se začal ptát hráčů, jestli by měli zájem o rozšíření pro hru Dragon’s Dogma 2

Zatímco na informace o případném rozšíření si budeme muset počkat, už dnes vyšel pro PlayStation 5 a PC verzi Dragon’s Dogma 2 slíbený update. Na konzole Xbox Series X/S bude dostupný v následujících dnech. Po jeho stažení je možné kdykoliv začít novou hru, ale také uzamknout framerate na maximálně 30 snímků, případně vypnout nebo zapnout Motion Blur či Ray-tracing. Vývojáři už pracují i na dalších updatech, které budou mít za cíl vylepšit framerate.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (7)
Můžu potvrdit že v jedničce se bojune každých 30-45 vteřin. A nepřátele jsou stejní a na stejné pozici. V loni jsem ji opět hrál. Z hlášky "SNOW HARPIES" mi bylo po čase nevolno.
@Ashitaka: jop, což je škoda, ten samotný open-world je fakt velice dobře navržen, není to placka, vizuálně je atraktivní, takže nechápu vývojáře, proč si svoji práci částečně poplivali.
Já bych řekl, že cca každou půl minutu na tebe vyskočí nějaká takhle skupinka, což je kurevsky otravný, i když je combat mistrovský. Jednička měla enemáky taky na stejném místě, ale nebylo to rozhodně každou půl minutu, co jsi musel bojovat. V tomhle měli udělat více.
@blau himmel chk2: Zisky jim nerostou, protože hráčská základna se nezvětšuje a zůstává +- stejná už dobrých 20 let, zatímco náklady rostou. Určitě můžeme polemizovat nad tím, jestli jsou ty náklady opodstatněný a nestojí za zvážení, aby hry nebyly zase komornější, ale technický stav za stagnující výdělky vydavatelů rozhodně nemůže...
@blau himmel chk2: pusť si nějaký open-world na base PS4. Zkus třeba FF XV, Witchera 3. Pak se vrať, jestli ty hry vypadají a běží lépe než DD2. Podívej se, kolik třeba má DD2 množství trávy, jak daleko je hlavní město natexturované bez nějakých low LOD textur, jak funguje nasvícení v reálném čase. Srovnej fyziku, částice, textury atd. Lidi tak rádi a rychle zapomínají.
DD2 je mizerně optimalizovaná, třeba objevující NPC těsně před tebou je šílenost, co nemá v roce 2024 co dělat, ale mluvit o žalobě? Dej si hadr na hlavu. Hrál jsem daleko hůře optimalizované hry, u kterých nikdo o žalobě nemluvil, přitom posílali GOTY srdíčka.
Za mě DD2 má problém hlavně ve variaci nepřátel a množství těchto nepřátel. Opravdu není zábavné, že tě neustále přepadají skřeti či ještěrky, úplně to ničí prozkoumávání světa.
Nejdřív ty opravy, DLC je jisté. A co třeba univerzální cestovní kámen, do 1. ho taky dali. Teď hraju tu fázi po finálním souboji a je to šílený opruz - /včera/. Posílají vás systematicky z jednoho konce na druhý, hra se znovu začala sekat a tak používám ty kameny. Z 10 zbývá 1.
Zítra zkusím, jak a jestli se to zlepšilo. Vydat hru v tomhle stavu je na žalobu. Jak tady jinde někdo psal, na ps4 vycházely hezčí a plynulejší věci,než v tomhle ¨nextgenu¨.
/Pak se diví, že jim nerostou zisky a propouští ty chudáky, co na ně musí dřít. Sami sebe s jejich platy jistě nepropustí. /
Bral bych větší DLC jako dělá CD projekt, novou lokaci (něco sněžnýho třeba?), nový monstra, příběh atd. lepší než čekat dalších 13 let na pokračování :D malý DLC si můžou nechat...možná tak nějaky sexy armor bikiny :D
Né stačí nám základní verze.😉👍