Capcom počítá s miliony prodanými kopiemi hry Dragon’s Dogma 2

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
fórum
Think before you sleep
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
novinka
ARK 2 vyjde nejdříve v roce 2028, vývojáři zatím neví, jak velkou roli bude mít Vin Diesel
recenze
Destiny 2: Renegades
Komentáře (18)
Uvidíme, snad to dobře dopadne. K ff 14 - mě tuhle hru znechutili ostatní hráči - 1.docela často nadávali, že má postava není dost dobrá. 2. proletěli dungeonem jako vítr, přeskákali všechna videa - včetně závěrečného - takže jsem z toho fakt nic neměl. Jeden mi pak napsal - asi to chápal - že s tím prostě tady musím počítat. DD je naštěstí úplně někde jinde a systém pawnů je vlastně naprosto dokonalým a ikonickým vrcholem celé hry.
@yenda1: naprostý souhlas, navíc ER je mnohem hlubší než jakýkoliv předchůdce v rámci možností postavy, buildů, weapon artů, buffů, craftingu, zbraní, magie etc. V tom se můžeš vyblbnout jak v žádné jiné Souls hře, když k tomu přičteme masivní upgrade questů, a jak jsi psal perfektní exploring, tak se dostáváme k výsledku, že ta hra dostala potřebny upgrade oproti předchozím hrám.
Ovšem někteří asi pořád chtějí chodit v koridorech a mlátit čím dál těžší enemáky. Já jsem rád, že Souls od FS přešlo ještě více od mlácení k exploringu, za mě to bylo vždy ta lepší část DNA tohoto žánru.
@ΛNĐ3RLΛ: Ja doufám ze to nebude případ DD2, ale občas těm masám vděčíme i za to ze pokračování za moc nestojí a bylo by bývalo lepší ho nedělat :)
A hmm, jo, já ty staré hry točím a se slzou v oku si říkám jak to bylo lepší …tráva zelenější..holky hezčí ….pivo lepší …..zííiv…uh. :D
@Flash: Za ty masy musíme být ale rádi. Nebýt jich, nikdy bychom se pokračování našich oblíbených her nedočkali. Na to je třeba vždy myslet, a to říkám taky jako někdo, kdo jimi opovrhuje. 😁
Někdy je prostě lepší zatnout zuby a dívat se na tuto problematiku v širším kontextu a přistoupit občas na kompromisy. Jen nadšenci ty hry neuživí a kdyby masy neměly zájem o hry jako je Dogma, Souls či například teď nedávno vydaný Tekken, točíme do dnešních dnů pořád ty staré díly a se slzou v oku vzpomínáme na staré dobré časy, zatímco mainstream by se ukájel nad 124. novým dílem CoD, NHL či novým Spider-manem. Brrr, až hrůzostrašná představa...
Dokud tvůrci her budou respektovat "core design" jejich sérií, není přece důvod si nechat kazit radost z nějakého hypu mas. Je to jen blok v hlavě. 🙂
@A2: Ale bohužel je to na onu zkratku redukováno. A ruku srdce, upištení strýmeři odvedli svůj díl práce v proslavení Souls, o tom není pochyb, se zpoždením, ale přece.
Temná strana té zkratky je ta hloupá, stupidní věta: Když je něco těžkýho, je to jako Dark Souls což zlidověla bohužel.
A těmhle rádoby upištěncům a jejich divákům nejspíše ušlo, že s vydáním Elden Ringu, se žánr obohatil a posunul o masivní, ale opravdu masivní explore a vystředil, tak ručičku od soubojů( stále podstatná součást) k průzkumu, takže obtížnost hraje už vůbec marginální roli.
A i tak je to jedna z nej her všech dob.
@Flash: trochu možná, ale rozhodně nic extrémního, DD není kultem kvůli obtížnosti a ve finále ani Dark Souls či Bloodborne.
@A2: Everfall je taky celkem HC. Případně hard mode při fresh game.
@Brusle🛼: obtížnost kvalitní hry nedělá. DD nikdy nebyla zvlášť obtížná hra, hc byl jen Bitterblack Isle.
@Garfi99: DD měla dobrou komunitu. Hrál jsem to na ps3,x360,PC a PS4, tak si troufnu posoudit. Hlášení o stavu Ur Dragona, půjčování pawnů, výměny předmětů, diskuze atd. Jelikož to hráli dedikovaný hraci který to zajímalo dlouhodobě. Teď z toho mám pocit ze se na to vrhne mainstream hulahula, zaprzní si a půjdou čekat na dalšího spidermana whatever. K tomu uřvaný jůtubeři s videama typu OP Sword early a spoiler náhledem n final bosse ve videu. Byl jsem radši když o tu hru moc zájem nebyl 🙂
@Garfi99: si troufnu tvrdit, ze obava co se ze znacky at uz ted ci do budoucna stane. Ono neco podobneho potkalo i souls serii. Byla to HC hra pro "par" lidi. Dneska je z toho mainstream jako kazdej jinej, je to cim dal tim vic pristupnejsi a i treba u elden ringu uz jsou mechaniky i pro uplny trumpety. Nastesti to absolutne clovek nemusi vyuzivat a me to zazitek nezkazilo 🙂. Jednoho dne se ale muze stat, ze to kouzlo treba co se obtiznosti tyka, se take vytrati. Jedna vec je kvalita, vyjimecnost, ale v prvni rade jde vzdycky o prachy. Proto treba i sony dela podle meho cim dal tim pristupnejsi hry, aby si to proste mohl koupit kazdy a vydelali vice penazku :)
Jestli to pobezi na kobzolich tak jako jednotka tak urcite
@Flash: Flashi co tě na tom štve? Vyprávěj prosím.
První Dogma prodala 8 milionů. Takže nějaká fanbase určitě je. Plus celkem dost lidi co se probrali až teď a první díl šel mimo ně. Takže miliony můžou být.
Mně osobně jako letiteho fanouška který to hrál když to nezajímalo nikoho ten velký zájem spíš sere. Na druhou stranu Capcomu přeji úspěch ať nám DD jen kvete.
Né že bych jím to nepřál,čekám že DD2 bude stejně skvělý jako první díl neli lepší,ale s těmi milióny bych to trochu krotil.😉
Zrovna u DD2 mi to nevadí,obsahu tam bude habaděj,ale obávám se optimalizace.
kolega s firmy si už napsal týden dovolené ode dne vydání 😁
My očekáváme dobrou optimalizaci. Tak uvidíme, jak to dopadne...
Tak to budou nemile překvapeni...