Konzolista.cz

Capcom má už několik let připravovat remake Resident Evil 0, s vydáním se má počítat na začátek roku 2028

novinkapondělí 20. října 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Capcom má už několik let připravovat remake Resident Evil 0, s vydáním se má počítat na začátek roku 2028
Společnost Capcom zaznamenala obrovský úspěch s remaky svých klasických her ze série Resident Evil. Není proto divu, že s nimi bude pokračovat, přičemž fanoušci si nejvíce přejí modernizaci dílů Resident Evil 0 a Resident Evil – Code: Veronica, které jsou také hodně kvalitní, ale zároveň trochu opomíjené. Magazín Mp1st nyní přišel s informací, že se na remaku hry Resident Evil 0 skutečně pracuje, a to už několik let, přičemž má pracovní název Chamber. Ten odkazuje na jméno hlavní hrdinky Rebeccy Cambers. Hra má být v pokročilejší fázi vývoje, takže už může probíhat motion capture i nahrávání dabingu. Jednu z postav pak má nadabovat herec Jon McLaren, který uvádí Project Chamber ve svém životopise. Pravděpodobně ztvární Billyho Coena.

Ačkoliv se na remaku Resident Evil 0 už nějakou dobu pracuje, zpráva uvádí, že jeho vydání je zatím daleko. Capcom se má nyní zaměřovat na Resident Evil: Requiem. Na začátek roku 2027 má plánovat remake Resident Evil – Code: Veronica, a pokud se nic nezmění, remake Resident Evil 0 vyjde začátkem roku 2028. 

Zdroj: Mp1st
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Tenhle díl mě příliš nebavil protože zde nebyl item box, vše jsem tak nosil do jedné místnosti a pokládal na zem, poté to zase bral, bylo to otravné a nezáživné. Tohle snad v remaku zmizí, doufám.

buk va
buk va #Král Talismanu

Není to tak dávno co jsem rozehrál a nedohrál RE:0 na switchi. Což o to, atmosfera skvela, zvuky, pribeh, horror jak ma byt, ale ta pravá hruza byla úplně jinde - animace otvírání dveří. Že tenhle trik kvuli malé paměti konzole pouzivalo gamecube bych pochopil. Ale ze ho musi pouzivat i switch? Animace dveri, ktera nejde přeskočit? jednou, dvakrát, tisickrat. A když hrajete za dvě oddělené postavy tak jednou , dvakrát, deset tisíckrát a to i v pripade ze vchazite do mistnosti kde uz jedna postava je. Takze se nic nenačítá, neni potřeba zdržovat hráče animaci otvírání dveří, přesto tomu tak je. Proto jsem hru cca ve 2/3 hry vzdal. Měřil jsem to a z hracího času 60 minut jsem stravil regulérně 28 minut koukanim na animaci dveří. Opravdová hrůza a vyhozeny penize.

Snad bude remake jiny🙏🙏🙏

stillalive
👍1

@Abysswalker: Pro mě osobně to není problém, že to neděsí, že je to to akční, hororové béčko. Vždycky to byla zábava. Spíš vůbec nechápu, jak se to může ještě řadit mezi horory. U jedničky to chápu v kontextu doby kdy vyšla. Problém však není ve hrách, ale reálně v tom, že jsem momentálně celkově naladěný jinak než v době, kdy jsem to nadšeně hrál. Pustím to vždycky když dostanu chuť, jen mě zatím už dlouhodobě pokaždé vydrží to nadšení jen pár hodin nanejvýš. Jsem aktuálně více otevřený těm dílům, které znám jen málo, nebo vůbec v podobě úplně nové hry.

Abysswalker
👍2

@stillalive: Tak on strach je samozřejmě subjektivní. Já se teda bál naposledy u Amnesie před 15 lety, jinak se u hororů nebojím vůbec. I tak je to ale jeden z mých nejoblíbenějších žánrů, jen je vyhledávám spíš kvůli atmosféře a upřímně v nich nacházím i určitý komfort. Reálný život je imo víc děsivý. 😅

A u RE4 (origo i remaku) se spíš musím nutit, abych si nedal opáčko, tak moc mě baví. Stejně jako Bloodborne, tak i RE4 žeru kvůli gameplayi v kombinaci s hororovými prvky, než že bych se v nich bál.

Vymáčknutý jebák
👍3

@Leon: Zajímavé. Já třeba příběh Zero teda považuju za celkem... podivnej... Pokud si to člověk neznalej série zahraje před jedničkou, tak pak na něj musí Rebecca v jedničce působit přinejlepším zvláštně, protože její chování a zasazení do příběhu vůbec neodpovídá tomu co prožila pár hodin předtím (a nikomu o tom ani neřekne i když by její znalosti byly pro ostatní přeživší nemálo přínosný). A o tom že ne zrovna daleko od Mansion vybouchl obří barák taky nikdo neřeší.

Zero na mě celou dobu působil jako takovej násilnej přílepek co k sérii vůbec nepasuje.

Ale jinak to byla (pokud pominu katastrofální item management) dobrá hra, to zase né že ne.

stillalive

Nulku jsem si zahrál asi tři roky zpátky přes emu, překvapilo mě to. Nicméně z remaků jsem dohrál dosud pouze trojku za jednu noc a remake dvojky dohrávám už rok a předevčírem jsem dával remake čtyřky a já prostě zjišťuju, že mě to nebaví déle jak dvě hodiny. Tehdy jako děti jsme z tohoto béčkového akčňáku se zombíky byly paf, čtyřku a pětku jsme hráli pořád dokola a dnes? Tak nějak zjišťuju, že se k tomu spíš dokopávám. RE potřebuje přestat se pořád vracet do minulosti a udělat zase něco nového. S RE7 se jim to povedlo, snad poprvé v sérii to byla i hororová hra, místy i strašidelná. RE8 je v podstatě mix RE7 s RE4 a to mě bavilo asi tak do půlky. Čekám především na RE9, kde očekávám něco konečně nového a hororového. Čtyřka remake je už v podstatě zase to čistě akční béčko v hororových kulisách, kde jsem se ani na moment nedokázal bát už tehdy u originálu, natož zde, kde je to ještě akčnější.

RE0 a Code Veronica jsou pro mě osobně z těch remaků nejlákavější. Jsem zvědavý a těším se.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍2

Ať udělají lepší inventory management a třeba i item boxy a bude to pro mě desítkový Resi. Pokládat itemy na zem a pak se pro ně vracet byla největší osiva v zadku, alespoň pro mě.

pan hnusak
👍1

Strasne precenovany dil,vubec me nebavil,atmosfera oproti jednicce polovicni a to nudne stridani postav,tahle hra si remake nezaslouzi.

TonySoprano
👍2
👎1

Nedoceněny dil.

Leon
Leon #Verum Rex
👍7
❤️1

Kéž by to byla pravda. RE Zero je jeden z mých nejoblíbenějších dílů v éře před RE 4. Vždycky mně fascinovalo, že i když má hodně děsivou atmosféru, dobré lokace i hádanky, a také solidní příběh (na poměry RE), tak je hra vpodstatě odjakživa na okraji zájmu. Vztah mezi Rebeccou a Billym byl dobře prokreslený, od počáteční nedůvěry až k vzájemnému respektu. Konec s palcem nahoru a salutováním má své kouzlo. Bez patosu, zbytečné omáčky, prostě asi tak, jak by se spolu rozešly dvě postavy, které se znají sotva 24 hodin. Remake beru všemi deseti.🙂

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články