Cage: Jak se Heavy Rain stal PS3 hrou?

novinka  21
Martin Šmíd, 31. 12. 2009 12:48
Heavy Rain od Quantic Dream patří k nejočekávanějším Playstation 3 hrám a jde navíc o pádný důvod si konzoli od Sony pořídit. Původně přitom byl Heavy Rain plánován jako multiplatformová záležitost. Určitě se ptáte, kdy se vše zvrtlo. Pokud budeme věřit poslednímu rozhovoru s šéfem Quantic Dream, Davide Cagem, tak rozhodnutí o exkluzivitě padlo v roce 2006. V té době měl Playstation 3 už rok po svém oznámení, ale Sony pořád neměla konkrétní ukázky z her jako Killzone nebo Motorstorm. Sony tak šla za vývojáři z Quantic Dream, aby vytvořili něco konkrétnějšího, co by mohlo nalákat hráče k nákupu Playstationu 3 a ukázalo sílu samotného systému. Vývojáři tak ihned začali pracovat na známém videu, které ukazuje casting. To bylo později promítáno na E3, kde uchvátilo nejednoho hráče, ale i novináře. Přitom vývojáři na samotném videu začali pracovat jen několik týdnů před E3 a nikdo neměl jistotu, že Sony video použije. Stalo se, a jak se časem ukázalo, Sony udělala moc dobře. Už v té době bylo rozhodnuto, že Heavy Rain bude Playstation 3 exkluzivní titul, ale pořád se o hře mluvilo i v souvislosti s PC. Zbytek je už známá historie.
Zdroj: n4g

Heavy Rain

ps4ps3
Sony Computer Entertainment, Quantic Dream
Datum vydání hry:
23. 2. 2010
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře