Bungie představilo budoucnost akční hry Destiny 2


O víkendu mohli fanoušci Destiny 2 sledovat speciální event, během něhož byla zničena velká bitevní loď Cabalů s názvem Almighty. Ten byl završením právě probíhající sezóny Season of the Worthy, no a proto se fanoušci začali ptát, co je čeká dál. Odpovědí je jedenáctá sezóna Season of Arrivals, která startuje už dnes. Ta nabídne nové Public eventy, nový Dungeon, zbraně i exotické questy. Součástí je i nový Battle Pass.
Trailer na nový Prophecy Dungeon
Během streamu se řešily nejen následující týdny, ale také začátek čtvrtého roku, který bude odstartován 22. září letošního roku velkým rozšířením Beyond Light. V něm se podíváme na zcela nové místo, a to měsíc Europa planety Jupiter, který měli vývojáři z Bungie v plánu už řadu let a konečně se na něj dostalo. Protože se konečně v našem solárním systému objevily Pyramidové lodě, které odstartují zcela novou zápletku, tak aby mohli Guardiani bojovat proti novému nepříteli, dostanou nový element Stasis vycházející z Darkness. Jde prakticky o novou třídu, přičemž to vypadá, že půjde o speciální ledové útoky. Na další podrobnosti si ale musíme počkat.
Studio Bungie na své oficiální stránce přiznalo, že byla chyba rozdělit komunitu vydáním Destiny 2 a zahodit veškerý výborný obsah z prvního dílu. Proto sem tam sáhne do historie a přinese hráčům zpět řadu skvělých věcí, ať už to bude letos na podzim Cosmodrome (s ním se vracejí i Strike mise The Devil’s Lair a Fallen S.A.B.E.R., třetí strike Will of Crota bude dostupný později zdarma) nebo v příštím roce raid Vault of Glass. Na druhou stranu vývojáři chtějí, aby velikost hry byla co nejúnosnější. Proto vytvořili speciální Vault, do něhož budou vkládat obsah, aby vytvořili prostor pro nový. Řez obsahu Destiny 2 proběhne letos na podzim a bude zahrnovat odstranění kampaně Curse of Osiris, ale také několika patrol jako Io, Titan, Mercury, Mars a Leviathan. Obsah, který bude dán do Vaultu, se může v budoucnu do hry vrátit podle vývoje světa.
Takto bude vypadat mapa od čtvrtého roku

Vydání Beyond Light odstartuje podle vývojářů novou éru Destiny 2. Vývojáři mají s hrou do budoucna další velké plány, a proto dnes oznámili, že v roce 2021 vyjde velké rozšíření The Witch Queen a v roce 2022 to bude rozšíření Lightfall. V současnosti o nich nic nevíme, což je logické. Je třeba řešit to, co přijde v následujících měsících.
Dále se vývojáři z Bungie vyjádřili i ke konzolím nové generace PlayStation 5 a Xbox Series X. Na ně bude Destiny 2 dostupné od prvního dne ve vylepšené verzi, která poběží ve 4K rozlišení při 60 fps. Pokud vlastníte na PlayStationu 4 hru Destiny 2 i s DLCčky, přenese se vám vše na PlayStation 5, takže nebudete muset nic kupovat znovu. To ale samozřejmě platí i u Xboxu. Pokud vlastníte Destiny 2 a DLCčka na konzoli Xbox One, automaticky k nim budete mít přístup na konzoli Xbox Series X. Aby vývojáři zajistili dostatek hráčů, tak u PlayStation (PS4 hráči si zahrají s PS5 hráči) a Xbox (XO hráči si zahrají s XSX hráči) platforem bude zapnutý cross-play. Plný cross-play mezi platformami plánuje studio Bungie na rok 2021.

Záznam streamu
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (25)
Time ok, ja nejsem v HALO moc doma, ale hral jsem HALO 5,a ani na vteřinu mě to Destiny nepřipomínalo. Sorry... Za to Destiny hraju už od jeho samého vzniku.. Cca😀Mě spíš trochu zvednul tep ten jeho výrok.. O horší lepší hře. Který je mimo mísu. 😀Edit.. Každopádně ok.. Mohu připustit že Destiny v základu, jak ty říkáš kostra vychází z HALO. Ale je to silně upgradované a vymazlené.. Za mě lepsi hra.
@TimeSplitter to mam podobný jak Apex/Titanfall ikdyž Destiny má lepší a zajímavější příběh navíc mě to přijde jak mix Doom a Power Rangers uniformy :D
Stepo - Destiny mam sice rad, ale ta inspirace Halo je tam hodne ocividna. Na cemz neni na jednu stranu nic spatneho, obe znacky vytvorilo Bungie. Nic mene tvrdit, ze ty hry nemaji nic spolecneho, muze opravdu bud jen slepec a nebo clovek, co o Halo nic nevi.
Cely zaklad hratelnosti je prevzaty z Halo. Zakladni pohyb, sensitivita/mireni, strelecky model brokovnic a odstrelovacek je na chlup stejny. To stejne strelba od boku u utocnych pusek. Destiny je proste Halo predelane do loot n shoot MMO RPG hry. Ty veci co jsou v destiny navic, at uz je to loot, spelly a obecne RPG prvky jsou logicky nove, ale "kostra" hry je stejna, movement a strelba jsou naprosto identicke. Nejlepe to jde videt v Crucible (PVP), ktere jakoby Halo z oka vypadlo.
Lidi není přeci žádný problém naskočit znovu do hry. Nechápu co je za problém si to najít na webu.. Jak postupně vycházely dlcčka. Google snad ovládat umíte ne?A jestli ze dvojky postupně udělají lepší jedničku. Tak ani žádná trojka není třeba. CZMARTY realy? Daleko horší hry než HALO jo?🤭😀😀Dobrej vtip tvl. Podobné si ty hry nejsou vůbec v ničem. Jestli bereš podobnost střílení ze zbraní v sci-fi žánru.. Tak to pak jo😀
@CZMARTY7: Ja zase nechapu co na tom nechapes Me treba Destiny bavi vic nez Halo.
Tohle studio vůbec nechápu! Nejdřív uteče od MS že značky Halo, kde byli 100 let a teď se uvrtaj do zcela podobný, ale daleko horší hry na dalších 100 let.... To fakt nechápu
Marllone: Mám přesně podobné pocity. Jedničku jsem hrál hodně, ale dvojka mě až tak nechytla i když měla i nějaký dobrý content. Teď už také nevím která bije a co se vlastně děje. Do tohoto vlaku už znovu asi nenaskočím 😐
Jsem tak trochu zkamaný, doufal jsem ve trojku, do které by se dalo opět naskočit. Jedničku jsem hrál velice do mrtě, ale dvojku jsem si nechal trochu ujet, a poté už se do hry špatně vracel, a popravdě vůbec teď nemám tušení, která bije. Netuším kolik expanzí vyšlo, kolik placených nebo zdarma, které se dají hrát, které ne, jaké je pořadí :D A teď další tři nášupy a k tomu lokace a raidy z jedničky? No nevím, jestli budou Destiny 2 přibývat noví hráči, nebo spíš jen pomalu odpadávat.
Mě těší teda ten Cosmodrom, ten vážně neměli brát pryč. Vůbec žádnou planetu z Destiny 1 neměli dávát pryč,a měli to nechat i do dvojky... Max jen přidávat nové.. A staré nějak pěkně rozšiřovat. A VoG? Za mě pořád jeden z nejlepších, možná úplně nejlepší RAID. Pak striky taky z Destiny 1 nemají ve dvojce žádného přemožitele. Ani jeden strike z D2 mě prostě nechytil tak jako jedničkové striky.Takže jako ať klidně udělají ze dvojky jedničku. Mě to vadit nebude. Pěkně upravenou.. Proč ne. PvP je ve dvojce ale už hodně dobré, 6v6 je už dávno zpátky, takže tady nemám problém. Jsem taky rád že dají do haje ty patroly jako Io, Titan a další ze dvojky, a nahradí je novými, nebo vylepšeným end gamem z jedničky.Ono je vidět, jak je prostě ten obsah z Destiny 1 nadčasový. A lidi ho chtějí.. Jednicka se hraje stále pořád hodně.
susty7: V Division 2 jsem běžel jednu misi tolikrát, že už to fakt nespočítám. Když mi konečně padl godroll Kojotovy masky byl jsem štěstím bez sebe. Neříká se tomu náhodou grind? Jinak Bungie a D2 fandim. Tohle je skvělá budoucnost.To přenesení potěšilo hodně.
No ja neviem...mne sa na destiny páčia iba veľké dlc typu forsaken, shadowkeep a aj tam len prebehnem pribeh. Tie opakujúce sa aktivity typu solstice a pod. kde na to aby som získal brnenie odomna doslova chcú aby som premrhal hodiny môjho života na nudnej opakujúce sa aktivite. Nie ďakujem. Ako ja chápem, že je to najjednoduchší sposob za najnižšie úsilie ako natiahnuť čas v hre. Chceš zbraň tak dobehni tento strike 100x, alebo zopakuj tuto aktivitu 500x. Žiadna snaha, načo by sa trápili s nejakým kontentom alebo snahou niečo vytvorit ak takyto prístup niektorým hracom stačí, ale ide naozaj o premrhany čas, ktorý Vám už nikto nevráti.
Kdybych do toho chtel zase naskocit a pomalu ani nevim, jaky dlc mam, je nejaka "final final" verze, kde bude vsechno?
@kolda27: tak to je jasne ze vzdy je to na vydavateli, ale sony tuhle moznost bude taky umoznovat dle meho.
@žakelin4: Tak ono destiny je free to play a když máš dlc koupené tak by byla prasárna to nutit kupovat lidi znovu když ti účet zůstane :) Ale když si třeba koupím nové cod na ps4 tak pochybuju že activision ho dá zdarma na ps5, stejně jako ea atd budou ždímat co to jde, i kdyby to bylo 10€ za upgrade nebo jen po omezenou dobu.
Repi si koukam paleckama leci komplex. Ten kluk musi mit hrozne smutnej zivot, kdyz tak vytrvale hleda vsechny moje komentare.
Smula je, ze mi to lichoti. Kdyz me lidi jako on nemaji radi, tak tu "praci" evidentne delam docela dobre.
konec hlaseni
Cele je to zajimave jeste vice tim, ze tu mame prvni potvrzeny cross buy i na playstation takze je to cele na vyvojarich jak se k tomu budou stavet
60 fps bude čistý orgazmus.. teším sa :) Vault of Glass
Zni to pěkně, podpora nové generace. Nové dlc a nový obsah pro Destiny. Škoda jen toho ze každé rozšíření stoji okolo tisícovky. A GOTY edice prozatím v nedohlednu jelikož plánuji obsah az někde do roku 2021-2022
To s tím přenesením z PS4 na PS5 je dobrá vlaštovka i pro jiné hry. Pokud budou mít něco na styl smart delivery jako Microsoft, tak jen dobře.
Pecka, chvalim a tesim se.
Hmm, takže posledni 3 mesice na to dodelat veci na planetach co pak daji pryc :/
To rezanie toho obsahu je dost krute ale budiz pre dobro veci. Io- Lost to light bude chybat , taktiez savathun song strike, mars a jeho striky. Luke prave na Lupovom streame v Q&A potvrdil ze sa budu snazit aj o crossplatform buduci rok
Najednou nevadí že na ps4 bude 30fps a na ps5 60fps? Strašná ostuda že nemají 60 fps alespoň na Pro a Xku. Ale alespoň je vidět jak zastaralá je tahle generace a čest vyjímkám které z nich dokáží vyždímat maximum. Ještě velké + za crossplay, že to trvalo SONY :)
Jako sorry, ale vypadá to kurev..y dobře!! Neskutečný hype. Je vidět, že konečně má Bungie nějaký koncept a chce ten svět postupně vyvíjet. Tohohle chci být součástí.
60fps a 4k na nextgen jsem tak nějak čekal jako samozřejmost, vzhledem k tomu že na X1X to běží v nativním 4k 30fps, každopádně mi udělalo radost to mít ofiko potvrzené. Ale nejvíc se stejně těším na zkrácené loadingy díky SSD, hrát to na současných konzolích je fakt utrpení