Bude mít displej v ovladači i nový Xbox?
novinka•pátek 10. února 2012•Martin Šmíd•

Zdroj: Konzolista.cz
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

novinka
Pro současné konzole vyšla klasická arkádová akční hra Space Invaders
novinka
Nové obrázky z nedávno oznámeného Gang of Dragon
novinka
Pro Marathon se Bungie nechalo inspirovat více než dvacet let starou MMO hrou
novinka
Režisérem seriálu Assassin’s Creed bude Johan Renck
fórum
Nintendo Switch 2
fórum
Think before you sleep
fórum
4K TV k PS4 PRO
novinka
FRONT MISSION 3: Remake vyjde koncem ledna pro konzole PlayStation a Xbox, vydána demoverze
special
Historie Maria: od arkádové postavičky k největší ikoně videoher
novinka
Šťastné a veselé Vánoce přeje redakce Konzolista.cz
Komentáře (40)
Lidi máte tohle zapotřebí ?? Nebo je to dle přísloví : co se škádlívá ,to se rádo mívá ?? Oba dva se tu předháníte v inteligentnich odpovědích tomu druhému , ale lepší by bylo se věnovat článku a tenhle "názorovej tenis" opustit IQ na to dle Vašich výroku máte .
kefka.palazzo: No jistě, že je založen na domněnkách. Vždyť ona samá novinka je čistě spekulativní!
"spoustu nových kamarádů? vy musíte žertovat"
Nepochybně máš potřebu si s někým popovídat, z čehož usuzuji, že ti imaginární ti toho asi moc neřeknou a těch skutečných asi moc nemáš.(taky není divu...[s6])
kefka.palazzo: Nepsal jsem o tom, že by ovládání tímto způsobem nebylo možné. Ale o tom, že neustálý přechod pohledu z dálky na blízkost by dělal problémy.(tudíž je tvá poznámka zcela irelevantní [s16]) Po každé takovéto změně vzdálenosti musí oči vždy nově zaostřit, čímž se dost namáhají. Navíc si myslím, že pohled na ovladač by člověka neustále vytrhával z atmosféry ve hře. Jediné využití bych viděl v tom jak popisoval jinox tj. přepínání hudby v průběhu hry, chatování nebo upozornění na stáhnutý obsah.
"příznivci Sony zcela mimo jakoukoliv zkušenost" "nebohá Sony s takovými zákazníky, ke svým finančním problémům konkurence netřeba"
No jo, nebohá Sony má plno de*ilních zákazníků, zatímco nintendo má plnou p*del rádoby intelektuálů, kteří si myslí, že jsou něco víc... Přeji brzké uzdravení a spoustu nových kamarádů (ale ne ty imaginární) [s14]
kefka.palazzo: Já jsem ale vůbec nepsal o handheldu, ale o ovladači. A mezi tím je sakra rozdíl! Očividně máš nějakej mindrák a potřebu se s někým hádat, ale já mám k psychicky nemocným lidem jako jsi ty určitou toleranci, takže si piš co chceš, ale mně je to fuk.[s12] Nintendisto...[s6]
Ať si tam MS klíďo dá displej, proč ne, ale ať tam nentokrát dá vesttavěnej akumulátor jako to má SONY, to je jediná věc co mi na ovladači k X360 vadí, jinak je výbornej a ergonomicky IMHO lepší (i když jen malinko) než gamepad k PS3
tak da se to u her dobre vyuzit tento display napriklad pokud nepojedete zavodni hry na volantu tak jako tachometr a v TV mit ciste jen obraz. A vubec na ruzne HUD mapky a podobne co vam zbytecne zabiraji misto na TV. Nebo ruzne akce ve hrach, jak zname z NDS. Ale na druhou stranu nedovedu si predstavit jak se bude dobre drzet ovladac s displayem a 2 analogama
Obrazovka na ovladači je nesmysl. Nastal by přesně ten problém, jak ho popisuje MikeCZ. Já bych tam dal nějakou dotykovou plochu jako je na Vitě (nebo notebooku) jako takový spestření hratelnosti, ale jinak bych to nechal tak, jak to je...
Starky: ten patent byl Sony podaný již v roce 2010, nikoliv nedávno.
Mně by se v ovladači nějaký dotykový displej líbil, ale myslím si, že by stejné svedla i PS VITA. Něco tak velkého jako má Wii U bych pro běžné hraní nevyhledával, ale člověk si zvykne na ledacos, takže to co mi dnes přijde nenormální, může mi za dva roky připadat normální.
kefka: vyhnul ses odpovedi, asi ani ty nemas rozumnou odpoved, zamysli se nad tim
Uz stary dreamcast mel v ovladaci slot na prenosny ! display, takze jste ho tam mohli mit, ale taky nemuseli ! Dreamcast power.
Ten Wii U ovladač bude dobrej možná tak na nějaký ty nintendo hovadinky.Hardcore hraní si na tom teda nedokážu představit[s8].A k novýmu xboxu at si dají co chtěj,ten mě stejně nezajímá.
kefka: tak proc sem s nama chodis diskutovat? Nenapada me zadne rozumne vysvetleni.
Negativum displeje je vysoka spotreba, nechtel bych ho nabijet kazde 4 hodiny.
kefka.palazzo: Ovsem nejvetsi perla diskuzi jsi tu ty. :D
U PS4 ovladače doufám v ty biometrické čidla v ovladači, které si Sony patentovala. Hra, a hudba v ní, by tak mohly reagovat na pocity hráče. Jinak display v ovladači by mě při nočním hraní mohl oslňovat. To raději ne. Stejně by šlo jen o módní doplněk.
Deshien ma velke problemy se chovat dospele a nekonfliktne.
Idealni je vzit stavajici gamepad a vrazit maly dotykovy displej mezi analogy a tlacitka. Ergonomie zustane zachovana a displej bude moci slouzit jak ke zobrazovani, tak ovladani hry. Napriklad jako virtualni klsvesnice, kterou zname z mobilu. Nebo jako kontextova tlacitka. Takovy displej ma i muj dalkovy ovladac a je to fajn.
Zajímavé že nikdo neřeší jestli nebude vadit střídavé koukání na dva různé zobrazovadla. Když jsem ještě k pc používal 22 palcové lcd a na ps3 40 palcovou telku tak když mi běželi obě a já se tam koukal na jedno a druhé tak mě po chvíli bolela hlava jaka kráva. Je jasný že ten displej na ovladači bude malej,ale i tak to bude jiné zobrazovadlo a neustálá změna pro oči. Z tohohle mám docela obavu.
PeL.DAWE: Nevim co mas na mysli, ale tohle si Sony patentovala nedavno.
link
Tak smileface ma velke problemy udrzet u xbox ovladac [s6] prej moc velkej tohle nebude pro nej... hlavne si na tom nezahraje uncharted takze to ani nemuze dobre dopadnout
Je pravda, že tak ergonomické jako Wiimote + nunchuk, kdy můžu mít každou ruku pohodlně opřenou o opěrku křesla na příslušné straně, to asi nebude.
honza.skypala: Však se proboha podívej na tu cihlu a ty malý posuvný analogy nahoře, to je absolutní hrůza...Neříkám že toho vím víc než ti co to skutečně v ruce drželi, ale ono taky vesměs se shnodnout že se drží dobře(což teda žádný jásání není) a opravdu na tom něco každej den hrát je velkej rozdíl.
@smileface dyť jo, je fascinující, jak to víš lépe než ti, kteří to skutečně drželi v ruce. Taky bych chtěl být tak dobrý.
honza.sypala: Nepotřebuju to držet v ruce abych pochopil že ta ergonometrie nebude nic moc: link link
Líbí se mi, jak tady všichni vědí naprosto nejlépe, že má ovladač Wii U špatnou ergonomii, i když ho zatím viděli jen na fotkách. Zajímavé je, že novináři, kteří na E3 drželi ovladač v ruce, se vesměs shodují v tom, že se drží dobře.
Nemyslim si že by to udělali jako primární ovladač. Spíš jako volitelnou možnost. Nintendo na tom bude stavět své hry, ale pochybuji že by Microsoft udělal to samé.
leco77: Tak to by bylo super kdyby to ještě vyladili, jeden kamoš co má hodně velký ruky když u mě hrál s tím měl opravdový problémy.
sega.maniac: Tak to potom jo, pokud udrží stávající ergonometrii a dotykáč třeba volitelně osadí nad ovladač tak jasně, to by mi bylo buřt a možná bych to i využil, ale jako ovladač k PS4 by mi vadila i Vita, prostě klasickej DS(a určitě i ten xbox ovladač) sedne do ruky víc. Pokud by měla utrpěl egonometrie(WiiU) raději budu bez dotykáče, pokud ergonometrie neutrpí tak je mi to jedno.
To aby si Xboxáři přistavěli nějaký přístěnek aby měli kde skladovat baterie [s6]
sega.maniac: Přemýšlej. Dualshock 3 padne přesně do ruky, Wii ovladač ani náhodou.