Brian Provinciano: Informace o paměti PS4 nejsou pravdivé

novinka  38
Martin Šmíd, 28. 7. 2013 15:30
V pátek vyšel na Digital Foundry článek, podle něhož mají mít vývojáři pro své hry 4.5 GB – 5.5 GB GDDR5 paměti konzole Playstation 4 z oznámených 8 GB. Ihned se kolem této informace rozpoutala na internetu vášnivá diskuze. Sony v sobotu informace trochu poupravila a potvrdila rozdělení paměti na garantovanou a flexibilní pro vývojáře, ale už neřekla, kolik že té garantovaná je. Digital Foundry tak stále používá původní informace, ale jak nyní napsal Brian Provinciano (tvůrce Retro City Rampage), článek se nezakládá na pravdě. „Je to naprosto nepravdivé, naprosto absurdní,“ napsal na twitter (další jeho pohled na oficiální stránce - http://retrocityrampage.com/blog/2013/07/522/ ), přičemž dodal, že nemůže nic dalšího ohledně paměti oznamovat, což je samozřejmě logické. Sony před vydáním nechce prozrazovat více, než je nezbytně nutné. Mezitím na NeoGAF fóru celkem důvěryhodný uživatel napsal, že jsou hry pro Playstation 4, které využívají až 6GB GDDR 5 paměti, což by se samozřejmě s původní informací Digital Foundry vůbec neshodovalo. Až následující týdny a měsíce možná ukážou, jak to skutečně je.
Zdroj: gematsu.com

Playstation 4

ps4
SCEE, SCEE
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
KARTA HRY

Komentáře