Blu-ray Disk zvětšuje kapacitu
novinka•středa 6. ledna 2010•Martin Šmíd•

Zdroj: Konzolista.cz
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

novinka
Bondovka 007 First Light byla odložena na konec května
novinka
Bloober Team: Vizi pro Project M je možné uskutečnit pouze na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
special
Historie Maria: od arkádové postavičky k největší ikoně videoher
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
Nový shrnující trailer kolekce Yakuza Kiwami 3 & Dark Ties
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
fórum
Arc Raiders
fórum
Gran Turismo 7
Komentáře (14)
Podle mě má budoucnost tzv. HVD (Holographic Versatile Disc)
parametry: - kapacita 1TB
- přenosová rychlost až 1Gbps
- životnost média 50 let
Do tohodle Sony měla jít a tuhle technologii rozvíjet. Evidentně BD médium je zase na data malý obsahově.......Něco budou muset s tím udělat, bo ty hry budou datově větší a větší
stillalive
MGS4: US verze 31000MB link Asia 32500MB link JPN 32400MB link
Final Fantasy XIII JPN 41000MB link
od uživatele tekken90 bych rád viděl zdroj informací o kapacit´ách zabírajcích konkrétně u MGS4 a FFXIII...né že by se jednalo o nějak zvlášť podstatnou informaci, ale co vím, podle slov Hideo Kojimi MGS4 na konci vývoje měl 75GB dat samozřejmě to není přesně, je to zaokrouhleno. Po té hra byla osekána o 25 GB dat kvuli využitelné kapacitě, která v té době činila max. 50GB u dvou vrstvého formátu. Pan Kojima vystřihával ze hry především několik hodin hovorů přes kodek, které nebyli komprimovány a byli v té nejvyšší kvalitě, asi si umíte představit kolik těch pár hodin hovorů nekoprimovaných mohl znamenat celkem množství uspořených dat, pár GB to bylo, přesněji se to už nedozvíme. Dále se vystřihávali cut scény, jinak se jim říká deleted scenes, které se mnohdy přidávají do bonusů k filmům na DVD a BRD. Např. zvuková složka u hry Heavenly Sword činila celkem 10GB dat, pouze zvuková složka. Asi si umíte představit, kolik dat může obsahovat zvuková složka v MGS4, která je několikrát delší, než u Heavenly Sword a použitá v nekomprimovaném formátu v nejvyšší kvalitě. Těch 34GB které napsal uživatel tekken90 by stačilo tak akorát pro zvukovou složku MGS4. Co vím, MGS4 využívá plnou kapacitu BR disku a navíc s tím, že Hideo Kojima byl nucen hru osekat o 25 GB...
no jo jinak by novy hry vychazeli jako dvoudiskove edice :D
Že by kvôli Gran Turismu 5? Aby nemuseli dávať 4 vrstvové blu-ray? :D
dalsi klinec do rakvy pre dvd. Asi uz lem MS si moze mysliet ze bluray nema buducnost
Japonci to jsou ale hlavičky..... jen tak dál
No ona ta kapacita u her je stejně jen reklamní trik.. MGS4 byla největší hra a měla nějakejch 34GB a to si Kojima stěžoval na kapacitu 50GB :D.. Jinak je to všechno max do 20GB... Jsem zvědavej na GT5 [s1]
edit: teď koukám na FF XIII a to má 41GB :)
Takže budou hry o pár korun levnější jo ? ... jo a chudák xko [s6] [s6] [s6]
Ta to potěší!!!
to by mohlo znamet menší instalace hry na hardisk [s14]
PS3 rules [s1]
Super.
no je to urcite uspornejsi