Konzolista.cz

Bethesda pracuje na opravě PS3 Skyrimu

novinkastředa 7. prosince 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Bethesda pracuje na opravě PS3 Skyrimu
The Elder Scrolls V: Skyrim je skvělou hrou, která ale také trpí řadou nedodělků a bugů. Bethesda už vydala několik updatů a další budou následovat v brzké době. Největší problémy mají Playstation 3 hráči, kterým po určité době začne hra lagovat. Bethesda nyní oznámila, že usilovně pracuje na opravě tohoto problému, která by měla být k dispozici v následujících updatech. Ne ovšem v updatu 1.3, který vyjde v dohledné době, protože je již hotov a prochází certifikací. V současnosti v Bethesdě zjišťují, co všechno může za lagování, dokonce si vyžádali od několika hráčů uložené pozice, aby se na celý problém podívali. „Jsme si vědomi toho, jak frustrující to může být, když má vaše hra problém. Děkujeme vám ale za zpětnou vazbu a trpělivost. Ujišťujeme vás, že budeme pokračovat v práci do té doby, dokud nebude problém vyřešen,“ stojí v prohlášení Bethesdy ohledně problémů s PS3 verzí.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (31)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
sirhenrik
sirhenrik #Ps3-Xbox1

Hm No Comment ...No problem with Skyrim !! End[s3]

Uroboros77

Si říkám, že to že mi odešel PS3 a musel sem to začít hrát na PC to bylo jedině štěstí. Já osobně na PC nemám jedinej problém a to nemám žádnou ultra herní mašinu. Jinak hra pecková [s6]

bitskull
bitskull #bitskull

offspring: to by me ani nenapadlo - to neni hodnoceni zdejsich uzivatelu, ale celosvetovy prumer z metascore link link

tekken90: tim lip pro tebe - preju ti, aby to tak i zustalo; sam si na tu hru brousim zuby, ale riskovat to zatim nebudu...

Offon
Offon #Close it.

Skyrim je pro mě po každé stránce dokonalá hra. Jen ta technická stránka je dost bídná, ale furt je to pro mě lepší, než mít třeba všech 5 měst stejných, jako to měl Oblivion, nebo všechny dungeony stejný, hlasy stejný, opět, jak to měl Oblivion, protože vím, že tyhle technické chyby se dají opravit.

Těžko budou vydávat patch na to, aby opravili 150 dungeonů, aby byl každý jiný. [s14]

Takže jim dejte čas, Oblivion měl taky plno bugů, ale teď tam na nějaký narazíte jen občas, ale bude vás srát spíš to, že je tam opravdu skoro vše jak přes kopírák. [s14]

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

Erik 666

Možný to je.. Jenže aby u takhle rozsáhlý hry našly všechny bugy, všechny možnosti a okolnosti toho, jak bug vznikne atd., tak by to muselo testovat tisíce lidí, stovky hodin,... to by byly neskutečný náklady na tu hru.

Jak už jsem tu ale jednou řikal.. já si hru užívám, i s občasnejma chybkama, protože je fakt skvělá. A pokud ji někdo nemá rád, tak je to jen jeho problém :)

Erik 666

tekken90:

No zatím asi hodne lidi tech 250-300 hodin nahrano nema,nechci strašit,ale může se stat,že až pár bláznů toho času dosáhne,zamrzne jim save a můžou zkusit štestí v new game..

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

bitskull: Ale on tady nikdo netvrdí, že ta hra nemá bugy.. ona je má, ale je tak kvalitní, rozlehlá, přímo nekonečná... že i přes to všechno je to úžasná hra. Ale já osobně jsem na bug, kvůli kterýmu by se mi hra sekla, nemohl bych hrát, padal mi framerate, nenarazil..

Offon
Offon #Close it.

bitskull: No promiň, ale jestli bereš hodnocení zdejších uživatelů vážně...[s1]

bitskull
bitskull #bitskull

tekken90: jj - staci si tam procist par komentaru a mrknout na user score:

Skyrim 6.3/10

Uncharted3 8.4/10

PS: pokud nekdo problem nema, neznamena to, ze ho nemuzou mit ostatni (staci mrknout na forum hry a nektere velke e-shopy)

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10

Ty voe, jak jsou najednou všichni strašně chytrý vývojáři her zde na webu [s14] lol [s14] Zajímavý, že s tou hrou maj pořád problém ty samý lidi, kteří ji snad ani nehráli... btw o kvalitách hry snad dostatečně vypovídá metacritic hodnocení, který je vyší než u hypovanýho Uncharted 3..

Offon
Offon #Close it.

Styxx: Taky to nechápu, nenarazil jsem na jediný vážnější bug, a framy mi jedou zatím v pohodě, po patchi se mi i zmenšil save a někdy se mi zmenší i když normálně uložím. Takže si zatím nemám na co stěžovat. [s8]

Styxx
Styxx #LikeABoss!

Když oni v Bethesdě taky každej den říkaj něco jinýho, viz. asi tisíc článků na Eurogamer.cz. Jednou to jde opravit, podruhý už ne, pak za to může PS3, pak za to může engine hry, teď už se zase najednou pracuje na opravě... Ještě, že se mi ty bugy stále vyhejbaj[s16]

stillalive

V podstatě plná hra Skyrim ještě nevyšla. Zatím jste si koupili betu, kterou pro Bethesdu nyní testujete (za vaše peníze) a plná bude až bude vše opraveno. Tedy za dlouho. Tohle je přesně ten problém, když se něco plánuje. Oznámí se datum vydání a chtě nechtě vývojáři to musí stihnou. Nakonec hru vydají ať už dopadla jakkoliv. Hlavně neporušit oznámené datum, ať už to bude, nebo nebude mít bugy že? Skyrim je ukázkový příklad. Však oni si to lidi koupí, to je pravda, my o chybách víme, ale nejsme přece debilové, aby jsme je na to před vydáním upozorňovali a připravili se tak o část prodejů/zisku. Oni tu nepěknou pravdu zjistí, my se přiznáme až po tom, co se z prodejů zaplatí alespoň vývoj hry a vše se časem nějak pořeší. Ještě těm debilům naslibujeme jak moc to tu řešíme, aby jsme neodradili případně další kupujcí a je to vyřešeno. Hra se prodá, humbuk kolem bugů časem vyprchá a my to nakonec nemusíme řešit. Tak takhle uvažují některá studia a věřim tomu že opravdu tak uvažují.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

(*-*)PC&PS3:

A to je smutná realita. Viz PSV a 512mb ram a HW N3DS. Co pak dají do PS4 a Xka3 za HW. [s6]

Mitsu CZ:

Ja už na konzole jedině exluzivky.

(*-*)PC&PS3

Lykantrop-one: To by se nesmělo dít totéž i na Xboxu 360.

PS3fanboy: Udělají - korporace provozující konzole jsou jako šetřivý tatík, který sestaví synkovi "super herní PC" za 10K, který bude potřebovat upgrade za 6 měsíců [s16].

Místo toho, aby výrobci konzolí brali dostatek paměti jako investici do budoucna, narvou dovnitř ty nejlevnější věci a vývojáři si s tím musí poradit dalších minimálně 5 let. Dát tam lepší HW tedy "doplácet" na konzoli delší část cyklu se prostě nikomu nechce.

Sony nedělalo problém osekat PS3 ještě za chodu (hdd, čtečka, zpětná kompatibiliza) a ubrat tak konzoli spoustu věcí, které ji dělaly o tolik zajímavější, než 360. MS byl se svým "Arcade" Xboxem a předraženou paměťovkou na pár MB a malým hard diskem za velké peníze, prodávaným v současné generaci zvlášť neméně trapný.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Současné konzole na velký otevření svět prostě nemají, proto jsem koupil PC verzy a všechny hry s otevřením světem hraji na PC. Doufám že, u nové generace PS a Xka neudělají stejnou chybu, Nabušené procesory k ničemu málo ram paměti a směšně slabé grafické karty. Ať dají více peněz do ram a grafiky a procesor použijí nějaký už funkční. Aby nemuseli platit šíleně drahý výzkum, z kterého nakonec vyleze takový paskvil jako je Cell, nepoužitelný a nepřístupný programátorům.

Edit:

Kamenujte, ale ruku na [s7] je to pravda.

Lykantrop-one
Lykantrop-one #Lykantrop

[s6]

Ps3 version with two hours of exclusive lags

jack210
jack210 #PS5

... kousek clanku z games.cz ... Reseni problemu:Pokud mezi ně patříte, poznamenejte si. Vypnout auto-save, který může občas u velkých sejvů, třeba při přechodu do nové oblasti, způsobit škobrtání celé hry. Vyčistěte si harddisk. Skyrim je prý celkem náročný a navíc se ukazuje, že různé značky HDD, protože ne každá PS3 má stejný disk a ne každá má původní, reagují na hru jinak. Nu a také pomůže, když necháte čas plynout pomocí čekání. Během vašeho čekání totiž hra vyřeší případné reakce ve světě, které odráží vaši činnost. Při extrémním přístupu můžete čekat třeba měsíc, uložit hru, restartovat hru a znovu načíst pozici.

Každopádně jsou si v Bethesdě vědomi toho, že i když patch 1.2 pomohl velké části hráčů s PS3, nepomohl všem. Momentálně prý byli vývojáři schopni analyzovat problém do té míry, aby poznali, že za problémy nemůže jedna věc, ale několik malých, zkombinovaných problémů. Momentálně se pracuje na úpravách těchto problémů, ale v updatu 1.3 je ještě nečekejte.

Phlips

Poučení pro příště? - NEPŘEDOBJEDNÁVAT!!

bitskull
bitskull #bitskull

(*-*)PC&PS3: Ale jo je, vypadá to totiž, že Skyrim namá žádný fungl nový engine tak jak se psalo. Jejich "nový" Creation Engine se tváří jako upravené a přejmenované Gamebryo (stejné chyby jsou i ve Falloutech - náhoda?). A pokud je, Creation fungl nový, tak ho zase napsali tak, že potřebuje hromadu paměti, která na konzolích není [s12]

Offon
Offon #Close it.

Teď přesně nevím, kde jste četli, že Bethesda psala, že to nepůjde opravit. Myslíte tenhle článek?link Já jsem se tam teda nedočetl, že to nepůjde opravit, jen nadpis byl trochu zavádějící. Takže tu zase neříkejte něco o tom, že se říkalo že to nepůjde opravit. [s1]

xxteryxx
xxteryxx #Paintball

Ted jsem si vsiml... - "Jsme si vědomi toho, jak frustrující to může být, když má vaše hra problém." -vase hra?- pristup lidi, kteri uz maj nahrabano a ted zadarmo neco spravovat...

xxteryxx
xxteryxx #Paintball

Eeeeh... Minule to neslo, dnes se na opravach pracuje a priste uz to bude slapat jak nikdy! ;DDD Oni dekujou za zpetnou vazbu?!? vzdyt vydali doslova betaverzi za nemalou cenu! Co cekali???

(*-*)PC&PS3

Ještě teď si pamatuji, jak Pete Hines ohledně Skyrimu řekl, že "Vývoj na PC je bolehlav". Vtipné bylo, že je to PR manager a ne vývojář. Ukázalo se, že bolehlav je pro Bethy i konzole, co je tu s námi už 5 let.

Pamatuji si na TESII: Daggerfall (1998) hratelný až po několika záplatách. A taky na supr patch pro datadisk Oblivionu, Shivering Isles, který do několika hodin hraní zamrazil veškeré animace ve hře. Koukal jsem, že najednou přestaly i plameny plápolat. [s6]

bitskull: Ten engine není šitý namíru PC - to byl možná Gamebryo, který podporoval multithreading. Četl jsem, že Creation nedokáže zužitkovat víc jak 2GB paměti a 2 jádra procesoru... PC má prostě štěstí, že to tam jede. [s14]

bitskull
bitskull #bitskull

_zed_: Stejny problem se zacina objevovat i na xboxu: link

Problem neni v konzolich, ale v zabugovanem a nedokonalem enginu, ktery je sity na miru PCecku s hromadou pameti...

Nezbyva nez verit, ze to nejak zalepi - rad bych si tu hru zahral [s8]

bitskull
bitskull #bitskull

Sem zvedav jestli to daj do kupy - u Falloutu se na to vybodnuli [s8] btw: Negativni komentare se hromadi i na Amazonu, kde je "plna hra" aktualne "jen" za 23 liber [s6]

_Zed_

Ono se testovalo, na Xboxu.

valis1
valis1 #klobáska

možná by radši udělali, kdyby počkali s vydáním, a více předtím testovali

alex33cz

no do vánoc mají čas... počínaje 24.12 ji začínám hrát [s16]

(*-*)PC&PS3

Pochybuji, že to půjde. Maximálně zvednou framerate o pár fps. Podívejte se na Oblivion a Fallout 3, nebo na New Vegas pro PS3. Přestože zejména u New Vegas je ten problém závažností hodně blízko tomu ve Skyrimu, tak se dodnes nic nestalo a nikdo nic neopravil, ani u jedné z her.

U Skyrimu teď vývojáři alespoň musí předstírat nějakou činnost, protože je to opravdu neúnosné. Tahle kauza určitě negativně ovlivní prodeje jejich dalších titulů na Playstationu, kdy už si dá řada hráčů preventivně pozor.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články