Konzolista.cz

Arcadegeddon je první hra na PS5 využívající technologii FidelityX Super Resolution

novinkapondělí 19. července 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Arcadegeddon je první hra na PS5 využívající technologii FidelityX Super Resolution
Je tomu několik dní, co vyšla pro konzoli PlayStation 5 a PC v předběžném přístupu kooperativní multiplayerová hra Arcadegeddon od studia IllFonic (Predator Hunting Grounds), kterou je možné si koupit za zhruba pět stovek. Vývojáři o víkendu vypustili nový update, který opravuje řadu chyb, ale také přidává na konzoli PlayStation 5 podporu pro technologii FidelityX Super Resolution od AMD. Jde tak o první hru na konzolích, která tuto novou technologii využívá. V podstatě jde o obdobu DLSS od Nvidie, kdy je hra reálně spuštěna v nižším rozlišení, ale následně dopočítána do vyššího s menší ztrátou kvality obrazu, což umožní, aby běžela v lepším frameratu. Jaký dopad má implementace FidelityX Super Resolution na hru Arcadegeddon, zatím nevíme, musíme si počkat na první testy. Je ale vidět, že vývojáři začínají tuto technologii využívat, což snad přinese do budoucna lépe optimalizované hry.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (3)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
BenjaminL
BenjaminL #Fuck off
👍4

To jsem zvědav nakolik to bude v porovnání lepší než stávající upscaling, jestli to vůbec bude vidět a ne, že DF bude prezentovat rozdíl pod lupou v pětinásobném zvětšení

Dweight
Dweight #PS5

Ta technologie je venku chvíli, cos čekal?

ChuligaN_cz
ChuligaN_cz #FCB 1922
👍2

Super že podporu dostávají hry které témeř nikoho nezajímají 😃

@Dweight: Že nám technologii představí někdo na pořádné hře.