Amy Hennig: Hráči se raději dívají, jak někdo hraje lineární hry, nekupují je

novinka  40
Martin Šmíd, 18. 1. 2018 16:40
Režisérka Amy Hennig se proslavila hlavně sérií Uncharted, přičemž v posledních několika letech pracovala ve studiu Visceral Games na velké Star Wars hře. Ta byla ale koncem minulého roku nečekaně zrušena, navíc došlo k zavření i studia Visceral Games. Nyní se k tomuto Amy Hennig vrátila v rozhovoru pro magazín Polygon, v němž naznačila, kde je zakopaný pes. „Co se stalo s naší Star Wars hrou, se zatím ven nedostalo, ačkoliv na internetu bylo hodně spekulací a dramatických článků o konci lineárních her. Na jedné straně je linka, kterou jdeme a znamená neustálé zvyšování nákladů na vývoj her, na druhé poté poptávka hráčů po daleko lepších, uvěřitelnějších hrách s velkými produkčními hodnotami. Je ale otázkou, jak na takových hrách vydělat, když stojí 100 milionů dolarů a více,“ říká Amy Hennig. Ta následně dodává, že se herní vydavatelé snaží zvyšující se náklady kompenzovat dnes hodně populárními loot boxy a vytvářením daleko oblíbenějších multiplayerových her, do nichž je mohou zakomponovat. „Hráči sice protestují a říkají, proč tyto velké lineární příběhové hry rušíme, ale jde o hráče, kteří je nemají nutkání přímo hrát. Oni jen mnohdy sledují, jak je hraje někdo jiný,“ dodává. O podobném problému mluvili nedávno i zástupci Remedy, kteří stojí za hrami Alan Wake nebo Quantum Break. Server WCCFTECH následně dodává, že na klesajícím zájmu hráčů o lineární hry něco bude. Stačí se dle něj podívat na úspěch velmi dobře hodnocených her z loňského roku, jako Wolfenstein 2, Dishonored nebo Prey. Všechny tyto hry měly kladný ohlas a odnáší si řadu ocenění, ale prodeje jsou špatné.
Zdroj: wccftech

Star Wars Battlefront II

ps4xone
EA Games, DICE
Datum vydání hry:
17. 11. 2017
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře