AMD pracuje na obdobě DLSS technologie, plánuje se i pro next-gen konzole
novinka
35
Martin Šmíd, 28. 10. 2020 20:05
Jednou ze skvělých funkcí grafických karet od Nvidie je technologie DLSS, díky níž jsou hry spouštěny v nižším rozlišení a následně dopočítávány skrze umělou inteligenci do rozlišení, které si nastaví hráč, a to bez ztráty kvality. To má za následek, že hra běží plynuleji. AMD nic podobného nemá, ale pravděpodobně je to jen otázka času, protože podle Toma Warrena z The Verge v současnosti pracuje na obdobné super sampling technologii, která by měla zvýšit výkon ve hrách, které využívají ray-tracing. Tato technologie by navíc měla být v budoucnu uplatněna nejen na nových GPU od AMD, které byly představeny dnes, ale také na připravovaných next-gen konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X. AMD má na této technologii pracovat s několika dalšími partnery, ale zatím není připravena k představení ani uvedení společně s novými grafickými kartami. Zdá se ovšem, že časem by mohlo dojít na konzolích nové generace ke zlepšení výkonu.
Zdroj: theverge.com
kde to žije ...
novinka
Betaverze hry Diablo IV ukázala dobrou optimalizaci na všech platformách
novinka
Bella Ramsey prozradila, kdy můžeme očekávat druhou sezónu seriálu The Last of Us
novinka
Příběhový trailer na akční hru Star Wars Jedi: Survivor
novinka
Japonský Assassin’s Creed má mít dva hratelné hrdiny a větší důraz na stealth
novinka
Hry Control se prodalo přes 3 miliony kopií
novinka
Hlavní příběhová část Final Fantasy XVI zabere zhruba 35 hodin, kompletní dokončení až 80 hodin
recenze
Resident Evil 4 (remake)
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Diablo IV
novinka
První epizoda anime série Leon and the Mysterious Village
Komentáře