Konzolista.cz

Akce Stellar Blade byla původně menší, rozsah se zvětšil po uzavření spolupráce s PlayStationem

novinkaúterý 12. března 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Akce Stellar Blade byla původně menší, rozsah se zvětšil po uzavření spolupráce s PlayStationem
Akční hra Stellar Blade byla oznámena v roce 2019 a poprvé se ukázala světu o dva roky později během prezentace PlayStation Showcase pod svým pracovním názvem Project Eve. O vývoji hry se nyní rozpovídal Kim Jong Tae, který zmínil, že první prototyp měli hotov kolem roku 2021. Na něj se v té době přišel podívat Shuhei Yoshida z PlayStationu, kterému se líbil, což následně položilo základy pro partnerství mezi studiem Shift Up a PlayStationem. Od té doby mezi oběma společnostmi probíhaly výměny názorů na hratelnost, a jak celkově hru zlepšit. Sony si vzala na starost lokalizaci, testování, sdílela s vývojáři své nástroje a zároveň propagovala hru na svých akcích. To vývojářům umožnilo, aby se mohli soustředit pouze na vývoj hry.
YouTube video: YouTube video player

Zatímco příběh se od začátku spolupráce moc nezměnil, co se hodně změnilo, je samotná hratelnost a struktura hry. Hra byla původně daleko menší a kratší, což i dává smysl, když za ní stojí studio, které zatím nemělo s vývojem pro konzole žádné zkušenosti. Stellar Blade je akční adventurou s otevřenými zónami, které je možné prozkoumávat, avšak vývojáři dodávají, že akce je pořád tím hlavním. Ta je založena na učení se pohybů nepřátel, zvládání různých komb i uhýbání, podobně jako ve hrách Bayonetta, Nier: Automata a Sekiro. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (9)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Mr. Tky

Pribeh se nezmenil ale predtim to bylo kratsi. Takze se pridali picoviny navic jen aby to bylo delsi? Jak tomu mam rozumet?

POLGY
👍2

Tuto hru podporim urcite day one.

palbo02

Natešenosť od prvého traileru na toto 😍 Čakám na to demo, ako mi to sadne gameplayovo, nakoľko "hack and slash" hier nemám moc veľa odohraných...

stillalive
😁1

Shuhei Yoshida má vkus 😎😄 Nicméně nedávno jsem uvažoval jestli koupit na Switchi jednu z Bayoneta her, nebo Nier: Automata, ale vyhrála chuť na MGS 2 a 3 a říkám si, že když už tedy jednu z těchto her co do podobnosti gameplaye bych zkusil, tak rovnou Stellar Blade, tím začnu a pak se uvidí. 😄 Protože jsem povrchní prase, které se rádo kochá "povrchní" estetikou bytostí, věcí, světa...👀🐷 Pokud to bude zábava ovšem.

LuboDante
LuboDante #LuboDante
👍6

Už hlavně oznamte to demo ať se můžeme nějak do té doby zabavit protože to čekání je hrozné. Ale mě už hra zaujala v roce 2019 a po pravdě jsem si nemyslel že někdy opravdu vyjde. A ani jsem nedoufal že začátkem tohoto roku

BenjaminL
BenjaminL #Fuck off
👍4

@ΛNĐ3RLΛ: a zbytečně se protahuje vydání. Každý nemusí mít 50h hry.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍7
❤️1
👎1

Původní přízemnější koncepce se mi popravdě líbila mnohem více z prvních trailerů a byl to jeden z hlavních důvodů, proč jsem se na hru tolik těšil. Pořád se na hru sice nemůžu dočkat, až ji budu mít konečně v rukách, ale tady ta nemoc dělat vše větší a obsáhlejší, uměle a bez rozmyslu, mě začíná pěkně štvát.

FreeGoro
FreeGoro #M1TV ytube
👍6
❤️2
🤮1

Sony 💙

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍4

Sakra už bych si to rád zahrál, z nedočkavosti si pohrávám Ninja Gaiden trilogy. Škoda, že to Tecmo a Team Ninja odstavili k ledu.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články