Akce Star Wars Jedi: Fallen Order dostala next-gen update
novinka•úterý 12. ledna 2021•Martin Šmíd•

Zdroj: EA Games
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
recenze
Project Motor Racing
novinka
Oznámena retro first-person střílečka Starship Troopers: Ultimate Bug War!
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
Komentáře (54)
@Speedyredy: Zázraky ne ale když už něco dělají, tak to mají dělat pořádně nebo vůbec, protože tohle je rozhodně spíš narychlo spíchnutý update při přestávce na oběd (kdyby někdo nepochopil tak nadsázka) než jak píšeš "děsný a časově náročný"
Digital Foundry: link PS5 je to nejplynulejší. Serie S je doslova očistec.
@Vladimir thx: Tak když ti po tom nic není, tak si nehrej na moudrého světoznalca, když máš očividně hovno přehled. Potom jsi jen další trapný blb v řadě, co rádo papouškuje řeči typu "to by nebyl správný čecháček/slovák kdyby...", zatímco o světě sám ví kulové s přehazovačkou, protože co mu je přece po tom. Zkus se nad tím pro příště zamyslet. Děkuji.
Člověk má pocit, když to tady občas čte, že by chtěl každý zadarmo zázraky a pokud se mu nedostanou, tak hned hudruje, obviňuje vývojáře, fakt komické. Takhle ale svět nefunguje, bohužel. Fakt si myslím, že snaha přenést hráčům titul na PS5 s vylepšením by se měla cenit. Očividně ten stroj nedisponuje tak silným HW, aby stačilo zvýšit rozlišení a detaily na onu požadovanou úroveň. A také možná Unreal Engine 4 neumožňuje této hře takové možnosti jako hrám jiným. A dovedu si představit, jak děsný a časově náročný bolehlav to musí být, hledat onu nejlépe vhodnou optimalizaci při zachování vysokého rozlišení a detailů.
noo, ps5 vzali moznost nastaveni a jede to ted tak nejak. graficky furt zadna nextgen pecka a framerate se tezko hodnoti zda je to stable 60... spis kousek min
@Geny: Ty konzole to utáhnou, jen vývojáři jsou líné hovada.
@Darth_Štófi: "post-processing like smoke, effects etc are 1440p"
link
Mimochodem na PS5 to není dynamické rozlišení. Mají tam přesně napsané "postprocesing byl zvýšen na 1440p. Dynamické rozlišení bylo zrušeno a hra se nyní rendruje v 1200p." Ale teda nevim co znamená že mají postprocesing na 1440p.
No,tak to jsem zvědav na tu ME kolekci až vyjde😂
nextgen update podla EA, sa moc nevytiahli teda
Lepší než drátem do oka ale ne o moc :D Přitom Fallen Order by si nějaký pořádný update zasloužil, ne jen zvednout rozlišení.
...nevím možná se pletu ale na to rozlišení 1440p by se PS5 dostala určitě ,ale proč když tohle zobrazení na TV ani na monitorech zatím nepodporuje
Průběh nextgen updatu SW - "Franto prosímtě zvedni tam to rozlišení tak aby to jelo 60fps a nesekalo se to", "Pepo ale na ps5 to jede jenom 1200p pak už se to začně sekat.", "Tak to tak nech Franto, co naděláme, musíme pracovat s tím co máme."
@Ergonaut69 ne né nie počuvaj hele už od včerejška som sa nemohl dočekinkat ako si to fajnove zabrnkam na novúčke PS5 vieš. A čo mi je po tom čo ludie hutori v Anglicku či v Taliansku.
Hrál jsem na xbox one s, a hra je hrozně optimalizovaná. Častý loading v gameplay, kdy jsem běžel po mapě, a najednou bum. Nedotčené textury, a párkrát mi cut scéna padla na 10fps. Kdyby se naučilo studio optimalizovat, a tím myslím nextgen update, tak by to bylo cool.
Očividně nejde o žádné nextgen vylepšení/optimalizaci, ale jen se v nastavení zatahalo za nějaké páčky a nazdar. Hned bych to ovšem neházel na lenost samotných vývojářů. Ti museli beztak jen poslechnout nějaké rozkazy, jejichž nejvyšší prioritou bylo "nebudete u toho trávit víc času, než co zvládnete během obědové přestávky. S pozdravem EA. "
Vladimir thx: Napřed by ses mohl podívat na nějaké zahraniční fóra, kde to nadšením taky zrovna dvakrát neoplývá, pozastavují se nad tím a rozhodně tomu všichni neaplaudují ve stoje, že je to zadarmo, než abys hned vyjádření československé hráčské nelibosti tupě dehonestoval na celonárodní úrovni.
Na PS4 jsem tam tehdy vysbíral všechno co šlo, tak už nevidím důvod se k tomu vracet. Jinak k tomu takzvanému next gen updatu, těch 1200p na PS5 je fakt k smíchu.
@gauntl3t: ty o koze, já o voze. Ach jo.
Myslím, že na stroj za 13500 kč a zdarma update je to v pohodě. Pokud chceme skutečný high-end v plné síle, tedy 4K, epické detaily a stabilní vysoké FPS, pak to chce PC a v něm pořádně nadupanou kartu, třeba takovou GeForce RTX 3090. Máme doma v kombinaci s procákem Intel 10th GEN Core i9 a je to fakt nářez. A hlavně, když už zaplatit cca 50 litrů za next-gen, tak nežli kupovat PS5 od překupníka, raději koupit pořádnou grafárnu. Nicméně PS5 vezmu na exkluzivitky také, ale více nežli je jeho oficiální cena prostě nedám a domnívám se, že update na hru touto cestou se vítá. Poměr cena výkon naprostá paráda.
@A2: je mi jasné že ten článok si teda nečítal, skus aspoň pozrieť tie animované gify. Je práve docela obdivuhodné že na PS4 dokázali naprogramovať a rozbehať tak zložité aktivity častíc a vegetácie + interakcie s prostredím a postavou. To musíš uznať že žiadna hra doposiaľ nemá.
tohle nepovažuji za update. Zvednout rozlišení a odemknout fps dokáže modder během hodiny.
@A2: Ghost of Tsushima nějaký PS5 update dostala. Hra teď běží v 1800p se stabilními 60 fps.
@gauntl3t : Rozhodně nebudu brát svoje slova zpět. GoT se mi líbil a tvůrci vyšvihli jeden z lepších OW, ale ty limity PS4 tam byly jasně vidět i to i přes pěknou stylizaci. Od kvality textur, přes dohled, stíny atd. je tam velký prostor pro zlepšení. Je potřeba si sundat růžové brýle a nasadit si dioptrické.
@Jaroslav Novák: V Nastaveni je u Perf modu porad ze rozliseni je omezeno na 1080p a 60 fps...
Já už ho na PS mám od odpoledne.
Kdy ma ten update vyjit? V Nastaveni je porad to same jako na One X... 1080p@60fps...
Jako co si budem, moc se nepředvedli. Aspoň zvednout detaily mohli.
Zase berte to tak, nemusel vůbec žádný update vyjít. Hra je v Ea Access už dlouho dobu. Navíc 4k 30fps není dobrý když je k dispozici 60fps.
@A2: dnes zrovna vyšiel veľmi detailný popis technológií použitých v GoT od hlavného Lead Artist Sucker Punch. Po prečítaní budeš chcieť prehodnotiť svoje tvrdenie
link
Čekal bych spíš 1512p až 2160p v 60fps režimu, tohle je výsměch docela kdyby to v tom 30fps běželi alespoň v nativním 4k