18 minut z parádně vypadající akční RPG hry Dragon's Dogma 2, první dojmy jsou nadšené

Pro magazín Game Informer se herní ředitel hry Hideaki Itsuno rozpovídal o délce. Podle jeho slov ve hře mohou hráči strávit klidně 100 a více hodin. Pokud se ale rozhodnou jít jen po hlavní příběhové lince, ta bude zhruba dlouhá jako u prvního dílu. U něj zabrala zhruba 30 až 40 hodin v závislosti na zkušenostech hráče.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (39)
Počkám na 60fps patch, pokud bude. Her je až moc a oči je třeba si šetřit, už si na těch 30fps odvykly.😄
Vyšla appka/demo a je možnost vytvořit postavu do hry ...možnosti jsou neskutečné 😉
Líbí se mi jak se to hýbe, jak to vypadá a velice se mi líbí způsob boje s jinými bytostmi. Tady je vidět spousta skvěle odvedené práce a jsem zvědav na výsledek. Jedničku jsem nehrál, na Switchi je teď za stopade, ale her je tolik, že rovnou počkám jak dopadne dvojka.
RadarKK no bude to znit hnusne ale ty jsi presne ten typ hrace diky kteremu se delaji porad vic a vic rozbity hry, proste jste zaslepeni fandove a kdyz cekate na nejakou hru, tak je vam jedno ze vyjde rozbita a uplne k hovnu, ale hlavne ze ji mate day one. Pak se neni cemu divit, ze je to tem studiim u prdele. Oni si reknou, vsak oni to stejne koupi. A pruser je na svete. To ze jede hra v roce 2024 ve 30fps ajeste to ma propady neni picovina, ale dost velka ostuda a pruser.
@Lagzz: Pritom pocitat upscaling, ktery ty konzole stejne pouzivaji, ze zafixovaneho rozliseni, je celkove efektivnejsi a hlavne to vypada lepe, takze by ve vysledku skoro kazde poznal picu, ze to ve 4K realne nejede.
Oni misto toho budou davat dynamicke rozliseni, ktere na to 4K stejne poradne nikdy nedosahne, a frame-rate jebat, vsak co, vzdyt to je jen zakladni vec, ktera ti zasadne ovlivnuje hratelnost… I pocit z te hry je jinde, kdyz treba trochu otocis kamerou a nemas z toho zasekanou mazanici…
A tady ty argumenty ze “pred 20 lety jsem hral to a to na 5 a pul fps a taky jsem to dohral”… Super vole, moc gratuluju. Pred 20 lety moc nebylo na vyber, ted je ten hw ale trochu jinde. A kdyby vydavatel nebyl greedy a vyvojari lina hovada, tak by ta hra fakt nemusela vypadat nejak vyrazne hur, aby mohla jet v 60fps.
Nevim jestli si vzpominate treba na takovou malo znamou hru jmenem CoD 4, ktere v dobe vydani vypadalo kurva dobre. Jo a jelo v 60fps, mozna proto se taky kurva dobre hralo a nemusi tu ted nikdo vypravet baje o tom, jak se tim prokousaval ve frameratu PowerPoint prezentace…
Možná, ovšem kdo hraje na krabici za pár tisícovek musí počítat s ústupky a kompromisy, obzvlášť když ta krabice má vydržet 7 let. Stále mě překvapuje jak rychle tohle někteří zapomínají, když se to s každou generací víceméně opakuje, vždy jak HW začne víc a víc zaostávat, tak první co se sníží jsou fpska, protože ty fakt masám a běžnému hráči produkt neprodají oproti grafice a bude to jen a jen víc patrné v druhé polovině cyklu, kdy hádám bude volba režimů a 60fps méně a méně často až vůbec. Tedy u základní PS5, ne PS5 Pro.
Tyhle diskuze byly u minulé generace, budou i u té následující 🙂
Spíš to chce fakt zavést jako standart 40fps a podporu VRR, absence tohohle mi přijde spíš tristní a obzvlášť u konzolí.
@RadarKKK: že se spokojíš s málem, je pouze tvoje věc,nikoliv naše. Hraj si ve 30fps, je to tvá volba,nikdo ti ji nebere. Ale laskavě přestaň dělat, že je to v pořádku. Na papíře ta optimalizace vypadá děsivě, a ty kecy, že nemá cenu se v tom rypat, si vzal kde? Od toho jsou diskuze, pokud o tom nevíš. Ale když čtu ty tvá moudra, musím se smát. Další který má inside info.
@RadarKKK: Bohužel :D, hlavně ale díky díky té spodní vrstvě vznikaly fakt dobrý kombinace a dalo si vyhrát se vzhledem, většina mých barbarů na to spoléhala. :D
AsuraCZech : coze?? takze uz zadna tanga only waifu 0/10 😅
fpska ať vezme čert, pokud budou stabilně okolo 30 nemám s tím osobně problém, co je horší, že odstranili z vybavení vrstvy, takže tělo a nohy už se nebudou skládat každý z dvou části, primární a sekundární :/ To mě štve víc než nějaký fpska 😁
TimeSplitter : dohral jsem i tomb raider 1 na saturnu ti co hrali vi v kolika to jelo,dd2 odehraju i kdyby to jelo ve 20 zadna alternativa na tuto hru neexistuje ani po 12 letech to nikdo jinej nezkopcil, takze sni dal o 60 jina volba neni 😊
a kdyz novinar na otazku" jak to jelo" odpovi" ok niceho zavaznejsiho jsem si nevsiml" tak nevim kde je to tvoje neprijatelny. puvodni demon souls padlo na 5fps pokazdy kdyz rozsekl sudy a taky me to nesralo
tady se fakt posledni dobou resijou p*coviny
A2 :puvodni dd na ps3 jelo docela ok tam me srali akorat ty cerny pruhy
@RadarKKK: 5 fps drop by byl v pohode, kdyz by to jelo v 60fps.
30 je v dnesni dobe proste ostuda na hrane hratelnosti, kor u hry tohoto zanru. A kdyz se z 30 behem hekticke akce stane 25, tak je to za me naprosto neprijatelne a hlavne pro to neni jediny rozumny duvod.
no 5fps drop v preview verzi a to jen obcas v nejakych velkych bojich neni nic co by neslo vyladit a hlavne reakce tech(ti co vim ze maji objektivni nazor) co tu verzi hrali byli vice nez pozitivni a niceho fatalniho si nevsimly to me staci a vic nema cenu se v tom rejpat
nemyslím si, že někdo jančí, jen je poměrně otravné, že hry vychází opakovaně ve špatném stavu. Já rád jim zaplatím více, chápu, že se zdražuje, hry jsou dražší na vývoj apod, ovšem za ty peníze by měl přijít určitý standard a to se na této generaci prostě neděje.
Jo, já DD dohrál na PS3 v nějakých 20-25FPS, přežil jsem propady u Bayonetty na PS3, ovšem doba se posunula, máme drahé TV s x Hz, funkcemi jako VRR, nízkou odezvou a bůh ví co, ale pořád dostáváme na konzoli technologický odpad.
FF VII např. vyšlo s naprosto strašnými texturami, nasvícení obličeje jim nefunguje, takže postavy vypadají občas jako zombie. Ok, tady jsou toho tvůrci vědomi, takže dostaneme patch na ty obličeje, ale kdy budou nové textury, je otázka. Tipnu si až v remastru. Tohle nemá nic společného s výkonem konzole, jen je to lenost tvůrců.
To píší jako fanda FF i DD, ovšem není potřeba před tím zavírat oči.
nevim co tady jancite jde o zabery z nekolik mesicu stary verze hry a optimalizace hry se resi az naposled,pockejte si do plne verze hry na rozsudky
zvladl jsem dohrat puvodni ps3 verzi a i pres technickou stranku jsem si tu hru neskutecne uzil tady mi to taky nic nezkazi
@pejtrix: Hele, v pohodě, máš rád anální sex od multimiliardové společnosti, to se dá dnes pochopit, žijeme v progresivní éře, ale proč to nutíš ostatním?
@pejtrix: Nopropady z 30 fps na 25 nejsou dvakrat prijemne a na hrane hratelnosti.....
tady se zase resi kraviny 😂 misto toho aby se probiraly zajimavosti ze hry nebo kdo jakou pojede classu tak se tu resi 5 fps propady
jinak day 1 uz se nemuzu dockat
Jako vazne 30 fps, a to mozna jeste ne stabilne? No tvl. proc to je strasny....
Už i ten první díl měl zásadní technické problémy. Vzpomínám si, jak mě z toho bolela hlava,pálily oči, s jakým úsilím jsem to dohrával. Nejlepší verze byla na pc nakonec. Tohle, atˇ je to sebelepší, s propady pod 30- určitě ne, vypadá to, že se nepoučili. Takže pc verze, ale až po důkladné optimalizaci.
@RadarKKK: Aspoň bude co levlit 😁
@Abysswalker: DD hodně čerpá z DnD, od stylizace která je značně inspirovaná obrázky a popisy z příruček (těch starých, dnes vypadá a je vyobrazeno dost odlišně i v rámci komunity) včetně spousty monster, ono to moc nepřekvapí vzhledem k tomu že v Japonsku bylo DnD dost populární, že si na jeho základu udělali Record of Lodoss War (které dostalo nespočet knih a hlavně skvělý anime) tak i některé herní mechaniky, jako třeba nutnost přespávat v hostinci aby jsi měl opět 100% HP baru, což je vlastně technicky vzato long rest, stejně tak spousta kouzel atd.
Proto je ta hra i mezi fanoušky kteří začínali na DnD 3.5 a starších tak strašně oblíbená, protože dokonale vystihuje tu atmosféru, prostě není nad to začít dobrodružství masakrem zavšivených goblinů, ze kterých nikdo nedělá nepochopené roztomilé bytůstky 😁 To ale jen tak pro zajímavost :)
AsuraCZech : max level bude 999 :)
Za sebe říkám, že se mi líbí, jak se to drží u země a není to přebarvičkovaný, jasně From soft jsou s artem mnohem dál, ale i tak je z toho cítit středověk a místy to docela připomíná Berserka.
@A2: “ No, to můžeš říci u každé hry, co vyšla na konzole za poslední dobu.”
Bohuzel no. :)
@TimeSplitter: "Vypada ok, ale nic kvuli cemu by mela nutne bezet v tak mizernem frame-ratu. "
No, to můžeš říci u každé hry, co vyšla na konzole za poslední dobu.
art je subjektivní, pokud nemají oko na art v podobě ER, tak je fajn, když se drží formy středověku, ono umírněné fantasy je taky občas fajn.
@A2: Vypada ok, ale nic kvuli cemu by mela nutne bezet v tak mizernem frame-ratu. Proste na dnesni dobu standard, nic extra.
A za me vypada i dost genericky co se tyce nejake umelecke stranky. Osobne se mi moc nelibi, je proste takova “bland”. Aspon z toho mala co jsem videl to tak na me pusobilo.
@TimeSplitter: ta hra vypadá dobře, obraz je čistý, takže hra běží ve vysokém rozlišení, nevidím tam žádnou mazanici v podobě nízkého rozlišení a FSR, textury kvalitní, docela dost trávy jde vidět na ostatních videí, dohled je taky vysoké úrovni, co jsem měl možnost vidět, animace taky nejsou špatné.
Takze na konzoli 25fps a na slusnem PC mozna 40.
A to ta hra ani nevypada nejak extra dobre. Ze by mela nadherny, unikatni artstyle, ktery by mi bral dech, se taky rict neda. Dekuji nechci.
@Mird@: Toho jsem se obával... Tohle bude utrpení hrát. Snad to bude stabilních 30 fps aspoň.