WWE All Stars

Martin Šmíd, 2. 6. 2011 0:15
Pokud si na své konzoli rádi zahrajete bojový sport, určitě znáte sérii WWE SmackDown vs. Raw od THQ. Tato simulace má rok od roku stále více fanoušků, kteří na ní nedají dopustit. Letos se THQ rozhodl vydat kromě klasického nového ročníku i jednu odbočku s názvem WWE All Stars, která jak už název napovídá, nabízí nejen historické legendy tohoto sportu, ale i ty dobové. Konečně si tak mohou všichni rozbít čumáky. Jak dopadla hra jako taková, na to vám odpoví naše recenze.

Každé takovéto bojovce vdechnou duši hlavně bojovníci, a těch je ve WWE All Stars rovných třicet. Naleznete tu naprosté veterány, jako je Ricky "The Dragon" Steamboat, The Rock nebo Mr. Perfect, ale i dobové zápasníky, mezi kterými nesmí chybět Randy Orton, Triple H, Kofi Kingston a John Cena. Pokud jste fanoušci WWE, určitě budete nad seznamem bojovníků chrochtat blahem. Pokud byste si ale náhodou nějakou hvězdu nevybrali (jde to vůbec?), je možné si vytvořit bojovníka vlastního, kterému můžete upravit nejenom styl, ale i vzhled a spoustu dalších podrobností. Editor je hodně obsáhlý, ale hlavní nevýhodu v něm vidíme hlavně v pomalosti a zdlouhavém listování v jeho menu. Občas totiž přímo neúměrně dlouho trvá změna pokrývky hlavy a dalších doplňků, což nejednoho hráče může odradit. Ostatně oni i nahrávací obrazovky zde nejsou zrovna krátké, a to ani přes skutečnost, že se hra na PS3 nainstaluje na pevný disk.

Hlavní mód hry tvoří stezka šampiona, která má tři herní režimy. V tom prvním vás čeká zkouška, ve které se můžete stát šampionem WWE. Tuto soutěž pořádá Randy Orton a jedná se o klasické 1vs1 souboje, kterých je v řadě deset. Nic složitého. Ve druhém režimu se můžete stát World Heavyweight šampionem a v tom třetím zase WWE Tag Team mistrem. U posledního režimu je škoda, že ho nemůžete absolvovat s kamarádem, ale máte jen pomoc v AI, které je sice obstojné a pere se, co to jde, ale živý kolega by byl určitě lepší. No co, jedná se o stezku šampiona pro jednoho, a zvláště i díky tomu, že všechny tyto režimy si můžete zahrát i volně s kamarády v multiplayeru, to moc nevadí. Kromě cesty šampiona je tu v hlavním menu i režim Fantasy Warfare, ve kterém se vždy postaví proti sobě legenda WWE a současný bojovník. Specialitou tohoto režimu je, že před každým soubojem se spustí video, které jednotlivé bojovníky představí.

Pokud od WWE All Stars čekáte další realistickou bojovou hru, jakou je hlavní série WWE SmackDown vs. Raw, akorát jen s největšími hvězdami, tak vás zklameme. All Stars je totiž čistě arkádovou záležitostí, která obsahuje spoustu superbomb a dalších věcí. Kolikrát se stane, že bojovníci budou v arénách dělat neuvěřitelná salta a další šílenosti. Samozřejmě, pořád má boj určitý řád a bojovníci provádí specifické chvaty podle pravidel WWE, ale ty jsou hodně zjednodušeny, aby byly maximálně uživatelsky přístupné. To je ostatně největší síla této hry, protože díky jednoduchému ovládání ji může hrát každý. Hned na první ohmatání je totiž jasné, co přesně zmáčknout, aby postava vykonala potřebný efekt v podobě komba. Jedno tlačítko tak slouží pro blokaci, další dvě pro rozdávání komb, navíc vám hra sama během hraní bude docela dost radit, jak dosáhnout i složitějších komb, pro které musíte zmáčknout najednou dvě tlačítka.

V předchozím odstavci jsme nakousli multiplayer, který můžete hrát na jedné konzoli nebo online skrze služby Playstation Network a Xbox Live. Oba dva režimy fungují spolehlivě a zvláště u onlinu nebyla znát téměř žádná odezva. Nic tak nebránilo tomu, abychom se mohli soustředit na samotný boj, a tedy zábavu. Určitě potěší i nabídka nejrůznějších režimů, jako je klasický 1vs1 nebo WWE Tag Team. Naopak postrádáme v multiplayerové hře nějakou větší hloubku, protože žádný šampionát a jemu podobný režim zde nenajdete. Každopádně i tak nebudou chybět vypjaté souboje dvou, tří nebo čtyř hráčů.

Vývojáři určitě udělali dobře, když pro WWE All Stars nevsadili na co nejrealističtější grafiku, ale na vlastní grafický styl, který spíše připomíná animované filmy. Podle toho vypadají i bojovníci, kteří mají vlastní art styl, ale pořád u nich poznáte, koho zde reprezentují. Co se týče detailnosti postav, nemáme moc výhrad. O něco horší je prostředí. Aréna, kde se souboje odehrávají, je určitě v pořádku, ale diváci už za moc nestojí. Celkový dojem z grafické stránky je ale určitě dobrý, a to i díky tomu, že se hra hýbe velmi svižně. Pochválit musíme i povedený komentář a dabing celkově. Také zvuky jsou na slušné, jen si třeba dokážeme představit, že bude daleko více hudebních motivů, protože ta hrstka se začne po nějakém čase opakovat.

WWE All Stars je určitě zábavná bojovka, která nepostrádá spoustu současných i legendárních bijců, šílená komba a bláznivou hratelnost. Pokud jste si chtěli někdy podobnou bojovku zahrát, ale děsila vás až šílená překombinovanost a složité ovládání, je All Stars určitě dobrou volbou. Ani hadrcore fanoušci WWE SmackDown vs. Raw série by nemuseli být zklamáni. I pro ně nabízí All Stars docela dost.

WWE All Stars

ps3x360wiipspps23ds
THQ, THQ