Lionhead pracuje na novém enginu pro Xbox 360


novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 dostala právě slíbený bezplatný update, přidává českou lokalizaci
Komentáře (6)
Nevypada to spatne, ale pekna grafika je na nic, kdyz to ma tak mizernej framerate...
xxElitexx.. věděl jsem, že se někdo najde, tak jsem tam dal před mrkáče ještě tu závorku, ale ani to nestačí :o))
No hele.. průběžně taky inovuju compa, takže mám přehled o tom, co co stojí a pokud si koupíš grafiku za 7000-10000.. tak ano.. dva roky ti vydrží na top nastavení a top hry, ale to už je cena nový konzole přeci a tady se bavíme čistě o grafický kartě a to ještě díky tomu, že konzole v téhle fázi už opravdu držej ty hardwarový nároky na uzdě a tak se dá pořád hrát ještě s 8800 od nvidie.. Jenom díky konzolím si i na compu pořád zahraju na relativně slušný úrovni .. Ten optimalizovanej engine totiž jde i do PC portu, akorát se do něj přidá několik serepetiček pro náročný... čistě PC hry jsou ale nesmyslný žrouti (ve většině případů) .. Vyloženě mě baví, když se podívám na testování nový grafický karty... třeba teď 560 od Nvidie a na plný detaily takováhle nařezaná karta pořád nedokáže rozběhnout starej Crysis na 60fps a víc.. Prostě vyloženě ukázkovej příklad, jak může hra vypadat, když se vývojáři nemusej krotit ;o).. já mám radči ten druhej režim vývojářů :o).. každopádně na strategie jedině PC
Nejlepší je tam stejně ta hozená hra na xko na sedačce v tom druhým videu [s16]. Snad mě teda zrak nešálí [s6].
Jak řekl Maverick. Když máte sjednocený HW a výmáčknete z něho co se dá, může hra vypadat lépe jak současné hry na PC. Jen je to lenost vývojářů, kteří vytváři multiplatformy...
100miliard si nedokážu představit, jen by mě zajímalo kolik umí dnešní enginy...?
100 miliard polygonů...takhle to zní docela hustě[s14]
to se mi na konzolích líbí.. vývojáři jsou tlačený k tomu, aby co nejvíc ždímali dostupnej hardware a ne jako na PC, že si musím s každou hrou kupovat novou grafickou kartu, pokud jí chci hrát pořád plynule (je to samozřejmě přehnaný, tak zase klídek!) ;o) ... a jestli se vyplácí v roce 2011 udělat zbrusu novej engine na stávající hardware, tak to s tím přechodem na další generaci konzolí ještě asi nebude tak horký