Lionhead pracuje na novém enginu pro Xbox 360
novinka•pátek 18. března 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Konzolista.cz
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (6)
Nevypada to spatne, ale pekna grafika je na nic, kdyz to ma tak mizernej framerate...
xxElitexx.. věděl jsem, že se někdo najde, tak jsem tam dal před mrkáče ještě tu závorku, ale ani to nestačí :o))
No hele.. průběžně taky inovuju compa, takže mám přehled o tom, co co stojí a pokud si koupíš grafiku za 7000-10000.. tak ano.. dva roky ti vydrží na top nastavení a top hry, ale to už je cena nový konzole přeci a tady se bavíme čistě o grafický kartě a to ještě díky tomu, že konzole v téhle fázi už opravdu držej ty hardwarový nároky na uzdě a tak se dá pořád hrát ještě s 8800 od nvidie.. Jenom díky konzolím si i na compu pořád zahraju na relativně slušný úrovni .. Ten optimalizovanej engine totiž jde i do PC portu, akorát se do něj přidá několik serepetiček pro náročný... čistě PC hry jsou ale nesmyslný žrouti (ve většině případů) .. Vyloženě mě baví, když se podívám na testování nový grafický karty... třeba teď 560 od Nvidie a na plný detaily takováhle nařezaná karta pořád nedokáže rozběhnout starej Crysis na 60fps a víc.. Prostě vyloženě ukázkovej příklad, jak může hra vypadat, když se vývojáři nemusej krotit ;o).. já mám radči ten druhej režim vývojářů :o).. každopádně na strategie jedině PC
Nejlepší je tam stejně ta hozená hra na xko na sedačce v tom druhým videu [s16]. Snad mě teda zrak nešálí [s6].
Jak řekl Maverick. Když máte sjednocený HW a výmáčknete z něho co se dá, může hra vypadat lépe jak současné hry na PC. Jen je to lenost vývojářů, kteří vytváři multiplatformy...
100miliard si nedokážu představit, jen by mě zajímalo kolik umí dnešní enginy...?
100 miliard polygonů...takhle to zní docela hustě[s14]
to se mi na konzolích líbí.. vývojáři jsou tlačený k tomu, aby co nejvíc ždímali dostupnej hardware a ne jako na PC, že si musím s každou hrou kupovat novou grafickou kartu, pokud jí chci hrát pořád plynule (je to samozřejmě přehnaný, tak zase klídek!) ;o) ... a jestli se vyplácí v roce 2011 udělat zbrusu novej engine na stávající hardware, tak to s tím přechodem na další generaci konzolí ještě asi nebude tak horký