Konzolista.cz

Lionhead pracuje na novém enginu pro Xbox 360

novinkapátek 18. března 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Lionhead pracuje na novém enginu pro Xbox 360
Určitě vám nemusíme představovat vývojáře ze studia Lionhead. V současnosti připravují svůj nový projekt, který by měl být odhalen na E3, jak před několika dny prozradil Peter Molyneux. Tento nový projekt by pak mohl běžet na nově vytvořeném herním enginu, za kterým stojí Ben Sugden. Poprvé svoje dítko předvedl už na GDC 11, ale až nyní se jím rozhodl pochlubit na youtube. Podle prvních informací se jedná o docela revoluční renderovací technologii, která zvládá na scéně až 100 miliard polygonů. Jak engine vypadá v technologickém demu, to naleznete v novince.
Zdroj: n4g
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
kasta -smf

Nevypada to spatne, ale pekna grafika je na nic, kdyz to ma tak mizernej framerate...

Maverick_cz
Maverick_cz #G.B. club

xxElitexx.. věděl jsem, že se někdo najde, tak jsem tam dal před mrkáče ještě tu závorku, ale ani to nestačí :o))

No hele.. průběžně taky inovuju compa, takže mám přehled o tom, co co stojí a pokud si koupíš grafiku za 7000-10000.. tak ano.. dva roky ti vydrží na top nastavení a top hry, ale to už je cena nový konzole přeci a tady se bavíme čistě o grafický kartě a to ještě díky tomu, že konzole v téhle fázi už opravdu držej ty hardwarový nároky na uzdě a tak se dá pořád hrát ještě s 8800 od nvidie.. Jenom díky konzolím si i na compu pořád zahraju na relativně slušný úrovni .. Ten optimalizovanej engine totiž jde i do PC portu, akorát se do něj přidá několik serepetiček pro náročný... čistě PC hry jsou ale nesmyslný žrouti (ve většině případů) .. Vyloženě mě baví, když se podívám na testování nový grafický karty... třeba teď 560 od Nvidie a na plný detaily takováhle nařezaná karta pořád nedokáže rozběhnout starej Crysis na 60fps a víc.. Prostě vyloženě ukázkovej příklad, jak může hra vypadat, když se vývojáři nemusej krotit ;o).. já mám radči ten druhej režim vývojářů :o).. každopádně na strategie jedině PC

Mazwor

Nejlepší je tam stejně ta hozená hra na xko na sedačce v tom druhým videu [s16]. Snad mě teda zrak nešálí [s6].

armyk

Jak řekl Maverick. Když máte sjednocený HW a výmáčknete z něho co se dá, může hra vypadat lépe jak současné hry na PC. Jen je to lenost vývojářů, kteří vytváři multiplatformy...

100miliard si nedokážu představit, jen by mě zajímalo kolik umí dnešní enginy...?

thor
thor #PSM někdo?

100 miliard polygonů...takhle to zní docela hustě[s14]

Maverick_cz
Maverick_cz #G.B. club

to se mi na konzolích líbí.. vývojáři jsou tlačený k tomu, aby co nejvíc ždímali dostupnej hardware a ne jako na PC, že si musím s každou hrou kupovat novou grafickou kartu, pokud jí chci hrát pořád plynule (je to samozřejmě přehnaný, tak zase klídek!) ;o) ... a jestli se vyplácí v roce 2011 udělat zbrusu novej engine na stávající hardware, tak to s tím přechodem na další generaci konzolí ještě asi nebude tak horký